Bart E.
1/5
Een paar maanden geleden heb ik een bank gekocht bij seats & sofas in Drachten. Na ongeveer 8 weken kwam de bank binnen. Hier ben ik telefonisch door op de hoogte gebracht en heb aangegeven dat ik de week erop langs zou komen om de bank op te halen. De 2 daarop volgende dagen word ik weer gebeld om te melden dat de bank afgehaald moet worden en er anders kosten in rekening gebracht worden. Na 2 keer moeten uitleggen dat er al een datum gepland is, krijg ik 2 dagen later een mail waarin staat dat als ik niet gelijk de bank kom halen er 50 euro in rekening gebracht word. Communicatie is dus waardeloos.
Nadat ik de bank heb afgehaald komen we er thuis achter dat het de verkeerde stof en kleur is. Ik heb met dit telefonisch laten weten. Hier werd aangegeven dat ik fotos's van de bank moest mailen. Dit heb ik gedaan en krijg pas weer een dag later reactie dat de foto's niet genoeg zijn en ik ze via de app moet sturen.
Weer pas een dag later krijg ik reactie dat de ze de foto's niet kunnen beoordelen en we met een kussen naar de winkel moeten komen.
Een paar dagen later ben ik naar de winkel gegaan. Nadat ik heb uitgelegd wat de situatie is komt er geen fatsoenlijke reactie of excuus en word mijn bestelling gecheckt en volgens de medewerker is dit de kleur die besteld is. Ik heb meerdere keren gezegd dat dit NIET de kleur en de stof is die wij besteld hebben. maar blijkbaar zijn ze vooral niet meedenkend en is er al helemaal geen mogelijkheid om dit samen op te lossen. Er waren op dat moment ongeveer 4 medewerkers achter de balie en niemand bleek er ook maar iets om te geven dat ik ontevreden ben met de bank die ik gekregen heb.
Er is geen 1 keer een excuus aangeboden of gevraagd naar wat ik zou willen qua compensatie. Nu zit ik met de verkeerde bank.
Ik ben voordat ik naar seats & sofas ging gewaarschuwd dat dit kan gebeuren. Nu baal ik ontzettend dat ik hier niet naar geluisterd heb. Laat dit voor jullie een waarschuwing zijn om hier niet je bank te kopen.