Hambos - Kerkrade

Adres: Kapellaan 2, 6461 EH Kerkrade, Nederland.
Telefoon: 455467546.
Website: meandergroep.com
Specialiteiten: Verpleging en verzorging, Verzorgingshuis.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 41 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.5/5.

📌 Locatie van Hambos

Hambos Kapellaan 2, 6461 EH Kerkrade, Nederland

⏰ Openingstijden van Hambos

  • Maandag: 10:00–21:30
  • Dinsdag: 10:00–21:30
  • Woensdag: 10:00–21:30
  • Donderdag: 10:00–21:30
  • Vrijdag: 10:00–21:30
  • Zaterdag: 10:00–21:30
  • Zondag: 10:00–21:30

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van Hambos, geschreven in een formele en aansprekende stijl, met de gevraagde informatie en

👍 Beoordelingen van Hambos

Hambos - Kerkrade
Sis P.
1/5

Er is een vrouw op afdeling 4 genaamd Monique! Zeer onvriendelijk en asociaal! Heeft geen respect voor de mederwerkers en de cliënten. Ook praat ze vaak achter de rug van haar collega’s. Hier heb ik erg veel last van en hoop haar niet nog eens hier te zien omdat dit werk duidelijk niet voor haar is bestemd!

Hambos - Kerkrade
Carl V. B.
1/5

Vorige week zondag stonden we met meerdere mensen tot 10.15 uur voor gesloten deur vandaag zaterdag weer hetzelfde liedje zoiets hebbik nog nooit meegemaakt wat een xorg instelling als je niet op bezoek kunt komen terwijl het open zou moeten zijn

Hambos - Kerkrade
Thilda H.
1/5

Mijn ma heeft er 4 weken gelegen is in die weken net 2 keer gedoucht echt schandalig vindt ik niet normaal
Moest ze ook nog vragen kan ik eens gedoucht worden

Hambos - Kerkrade
Anita B.
1/5

Hartstikke ontevreden en teleurgesteld in de verpleging van afdeling Bach. Hoe ze hier met mijn moeder omgaan is te gek voor woorden. Ik moet bijna smeken om ze aan het verstand te brengen dat mijn moeder voor haar herseninfarct nog maar weinig kon door haar polyneuropathie ( een zenuwziekte waar de zenuwen in heel het lichaam langzaam afsterven) mij moeder kon voor haar infarct de telefoon nog niet lang meer vasthouden, zat al 2 jaar in een rolstoel met joystick die ze zelf kon bedienen. Haar eigen rolstoel mag ze niet meer en daarvoor in de plaats heeft ze een rolstoel met grote wielen en verwachten ze van mijn moeder dat ze zich daar zelf in voortbeweegt. Vaak staat ze een uur ergens op de gang omdat ze niet meer kan en uitgeput is, ze smeekt het personeel wat langsloopt haar een beetje te helpen en ze zeggen dan DAT MAG NIET.. u moet het zelf kunnen anders mag u niet meer naar huis! Als ze op haar kamer is mag de rolstoel niet een stukje naar achteren zodat ze even kan rusten, Ze moet de hele dag pijlrecht rechtop blijven zitten. Ze heeft een maagbreuk en in het verleden een rugoperatie gehad aan een gebroken rug! Als ze vraagt even achteruit te mogen word ook daar weer op geantwoord DIT MAG NIET...anders slaapt u het snachts niet. Ook haar bril is scheinbaar gestolen. Pas na anderhalve week werd er actie ondernomen, de bril is nog steeds niet terecht!. Naar meerdere smeekbedes naar het personeel ben ik het bijna zat. Dit doet pijn en verdriet mijn moeder zo te zien en te horen. Met dank aan personeel Bach afdeling, die op 2 stuks na voor mij allemaal geen goeie opleiding hebben gehad en o.a geen empathy en inlevingsvermogen voor patiënten en familie hebben en zomaar alles negeren. Te triest voor woorden. Ik deze week weer aktie ondernemen en helpt dat nietdoe ik de stap naar de medische tuchtcommissie

Hambos - Kerkrade
Leon B.
1/5

Mijn moeder is er zieker uitgekomen dan dat ze er heen is gegaan. Dit ter overbrugging voor operatie. Na drie dagen verblijf hadden we al een huilende moeder aan de telefoon die zich niet veilig voelde. Vier man personeel erg brutaal en grof, kleinerend en met opzet ruw en niet de veiligheid voor patiënt in acht nemen. Niet handelen naar protocollen de patiënt aan hun lot over laten. Grof en kleineren taalgebruik. Ik heb uiteindelijk na een spoedopname in het ziekenhuis van mam besloten dat ze er niet terug ging. Als straks de gezondheid het toelaat gaan we hier zeker verder mee. Hambos ik neem jullie de gezondheidsklachten van mijn moeder voor verantwoordelijk. We hebben dit doorgeven bij Hambos want ik hoorde op wandel gangen meer klachten over personeel. Zulke mensen horen niet in de zorg.

Hambos - Kerkrade
Victor K. (.
1/5

Zeer slechte verzorging! . Reden mede door personeel tekort ziekteverzuim.
Mij moeder zag niet meer goed vanwege glaucoom staar blindheid kwam daar in Hamboskliniek te liggen .
Eerst kwam ze op de revalidatie afdeling die wel goede begeleiding en zorg gaf.
Maar toen de overplaatsing ... begon de ellende.
De verzorgende liepen met moeder mee ze viel op de grond 3x gebeurd. Maar communiceren dit niet naar contactpersoon. Ze had blauwe plekken mam huilde dus ik meldde dit.. heel nonchalant we wilden u als zoon niet ongerust maken. Schandalig.
Mijn moeder werd 3 x verplaats op twee verdiepingen in 10 maanden!!!
Eén keer vanwege een rokersruimte voor patiënt of personeel.. moest mijn moeder zomaar weg van de kamer ze had namelijk een balkonnetje... dus dat werd daarvoor gebruikt. Dat werd ook niet van te voren gecommuniceerd. ik zocht mijn moeder namelijk ze lag daar niet meer. Wel excuses achteraf.
Maar wat kreeg ze voor terug een vies klein hok waar de verf stukken afbladerde en op haar bedje viel grootte 3 meter bij 3. Melding van gemaakt bij de manager we werden in het gelijk gesteld.. Excuus was we moeten nog veel aan renovatie doen.Als iemand sterft werd er gezegd zou ze een andere ruimere kamer krijgen. Hoefde dus niet lang te wachten een dag erna!

Toen kwam corona besmettingen op de afdeling.. mijn moeder had al een laatste wilsverklaring ;die notabane door hun arts was ondertekenend. Ze wilde euthanasie of palladieve sedatie dus inslapen.
Dat moment kwam ze was aan de beademing kon ook niet meer eten. Wat er toen gebeurde. . De arts wilde haar dagenlang laten uitdrogen tot de dood volgt wat moeder nooit wilde zo te sterven . Een woordenwisseling met de arts hierover die geen verantwoordelijkheid wilde nemen. En deze discussie was ook bij het sterfbed. Met de arts die daar de ronde had. Niet normaal respectloos! Zelfs voor rustig inslapen sedatie moest je smeken. Dreigen met de medische tucht college hielp. Ze kreeg toch de laatste zorg zoals ze het wou.

Heel veel patiënten overleden daar in 10 maanden tijd ik durf wel te zeggen zo'n 60 patiënten op een afdeling . In coronatijd was er een inschrijflijst bij de vaak onbezette infobalie. De controle hierop liet daardoor te wensen over. 2-4 bezoekers in een kamer en personeel had oogkleppen op.
Oh ja kleding kreeg je vaak niet terug als die naar de wasserette ging.. moest je ook nog voor betalen de service. Soms kreeg je kleding in de kast in een zak van iemand anders. Hygiëne daar was matig niet echt schoon stofpluizen etc.

Het beste was de kapperssalon en het restaurant. Lof voor de pastoor die zeer betrokken was met mijn moeder ook door haar blindheid dat ze weinig contact had met andere bewoners . Hij praatte veel met moeder over van alles. Ik heb nog steeds een trauma ervan spijt dat mijn mamma daar werd slecht 'verpleegd' in jaar 2020. Nu heb ik de kracht en moet om dit van me af te schrijven in een review.

Hambos - Kerkrade
Frank T.
5/5

Mijn moeder moet er tot 30 aug revalideren na een gebroken heup. Kom er heel graag. Mooie huiselijke sfeer en vriendelijk personeel

Hambos - Kerkrade
Inger D.
5/5

Goede verpleegkliniek. Waar mensen netjes naar de wc gaan als ze moeten. Vriendelijk personeel, goede zorg. Als er geen corona is ook een gezellige plek voor ouderen om goedkoop een maaltijd te gebruiken. Top👌

Go up