- GezondheidNetwerk
- Maastricht
- MediReva - Maastricht
MediReva - Maastricht
Adres: Weerhuisweg 4, 6226 NC Maastricht, Nederland.
Telefoon: 433690820.
Website: medireva.nl
Specialiteiten: Groothandelaar, Winkel voor medische benodigdheden.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 143 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.4/5.
π Locatie van MediReva
β° Openingstijden van MediReva
- Maandag: 08:30β17:00
- Dinsdag: 08:30β17:00
- Woensdag: 08:30β17:00
- Donderdag: 08:30β17:00
- Vrijdag: 08:30β17:00
- Zaterdag: Gesloten
- Zondag: Gesloten
Zeker, hier is een uitgebreid en informatief stuk over MediReva, geschreven in een formele en behulpzame toon, met de gevraagde
π Beoordelingen van MediReva
W S.
Een eigenwijze, arrogante en onvriendelijke medewerkster die een verpleegkundige vanochtend niet liet uitpraten. Niet bereid om zelfs over een oplossing mee te denken! Slecht als je van deze dozenschuivers afhankelijk bent. Foei π³π!
Chris
bestel al jaren maar het bedrijf maakt de laatste tijd erg opvallend gebruik van zijn monopoliepositie, heeft vaak producten niet op voorraad. De inkoopafdeling lijkt de laatste tijd niet goed te functioneren. Bovendien is de automatische maandlevering vaak een probleem, wat zorgt voor onnodige frustratie.
Maril D.
Helemaal geen levering ..machine kapot. Krijg je ander materiaal wat totaal niet past. Als je hierover belt krijg je als antwoord " doe er maar een inlegkruisje op" Dit is de druppel. Ik schrijf dit namens mijn moeder van 90 jaar. Schandalige oplossing die ik dan ook heb gemeld bij de stoma vereniging, CZ, het ziekenhuis. Gelukkig gaat het ziekenhuis het probleem oplossen, maar geen levering meer van Mediareva.
Sebastian S.
Dubieuze handelswijze van een erg commerciΓ«le partij die opereert onder de vlag van zorg. Nabestelling gedaan voor wondverband. Netjes de bestelbevestiging maar dagenlang geen verdere acties. Product is niet verzonden. Klantenservice gebeld. Vonden snel de bestelling en vervolgens werd de vraag gesteld waar ik het verband voor nodig had en hoeveel ik ervan gebruikte want de bestelling ging maar over een doosje van 10 stuks. Die ene doos was anderhalve maand geleden door mijn huisarts ook al besteld. Nu ineens een probleem. Bij verder vragen kreeg ik te horen dat het niet de bedoeling was dat ik drie keer een bestelling zou doen in de maand. Bovendien moest ik voldoende product bestellen voor een hele maand anders werd er niet geleverd. MediReva heeft de mond vol over hoe goed en snel ze zijn. Website vol met tevreden klanten. Echter in de reviews komt er een totaal ander beeld naar boven. Inmiddels sluiten de reviews aan bij mijn ervaring. Behoorlijk negatief dus.
Anita D.
Ik bestel al jaren bij medireva nooit problemen gehad. En nu ik moet bestellen voor mijn vader van 83 jaar word ik maar aan het lijntje gehouden, heb al verschillende keren gebeld en zou nog steeds terug gebeld worden door verpleegkundige. Ja mevrouw vandaag word u gebeld, dus niet he. Wat een slecht bedrijf zijn jullie geworden zeg, ga jullie schamen...
Antonius D.
Ik was een lange tijd tevreden met Medireva.
Echter ongeveer 1,5 geleden gingen de bestellingen niet meer zoals voorheen. Ik bestelde altijd 1 dag voordat ik de materialen geleverd wilde hebben. Dit ging een aantal keren niet goed, er werd dan bijvoorbeeld geleverd wanneer ik afspraken had en dus niet thuis was.
Toen i.o m. een vriendelijke medewerkster naar een oplossing gekeken. Deze oplossing was onder in de app kun je bijzonderheden vermelden en daar kon ik dan de gewenste leveringsdatum vermelden. Dit ging een aantal keren goed totdat men weer wilde leveren op een dag dat ik niet thuis zou zijn.
Men las dan, schijnbaar niet de bijzonderheden !
Nu vandaag telefonisch contact opgegenomen met Medireva met de vraag waarom ik geen mail had ontvangen hoe laat de bestelling geleverd zou worden. De medewerker vertelde mij dat de levering door mij nog bevestigd zou moet worden. Is dit iets nieuw
Ik wilde dus samen met deze medewerker een oplossing bedenken zodat het in de toekomst goed zou ( kunnen ) gaan. Want volgens deze medewerker was het mijn verantwoordelijkheid dat ik thuis was wanneer de bestelling geleverd werd. Dus als je afhankelijk bent van medische hulpmiddelen moet je maar niet meer deelnemen aan de maatschappij ?
Deze medewerker werd boos en onvriendelijk en verbrak de verbinding.
Ik vind dit zeer onprofessioneel.
H. D. R.
Jezus wat een nare en vervelende reviews zeg, mensen denken blijkbaar dat hun de enige zijn met incontinentie problemen en vinden dat ze in een vinger knip bedient moeten worden. Ik neem al dik 10jaar mijn incontinentie materiaal af bij MediReva en heb werkelijk nog geen enkele nare ervaring meegemaakt bij hun. Zijn altijd vriendelijk en behulpzaam en denken zelfs mee om oplossingen te bedenken als je het zelf even niet meer weet. Ik ben dan ook zèèr tevreden en beveel dit bedrijf dan ook ten zeerste aan! En tuurlijk zullen er hier en daar wel eens n foutje gemaakt worden het zijn tenslotte ook maar gewoon mensen die er werken en geen robots.Maarja mensen hebben tegenwoordig n kort lontje en geven op alles en iedereen af, buiten zichzelf natuurlijk want zelf zijn ze o zo perfect!
Miranda B.
Wat vervelend voor dit bedrijf dat er zoveel mensen negatieve reacties achterlaten.
Deze mensen werken net als een ander en doen ook hun best.
Als je telefonisch contact wilt hebben en je moet even wachten....nou en....dan hebben ze net effe iemand aan de lijn die ook geholpen wil worden.
Is je bestelling niet compleet.....kan gebeuren....in de supermarkt is het artikel wat je net wilde hebben ook wel eens op, dit gebeurt nu eenmaal als je niet als enige klant bent.
Komt je pakket niet op tijd aan......dit is dan de schuld afschuiven op dit bedrijf maar er spelen meerdere factoren mee......drukte op de wegen.....pakketbezorgers die het in deze tijden druk hebben door alle internetaankopen omdat wij als mens alles vanaf onze computer willen kopen en bestellen omdat we te " lam" zijn om naar de winkel te gaan.
Denk eens na voor je een review plaats met zulke negatieve woorden....al deze mensen werken voor jullie....en jullie zitten met je reet op de bank je bestelling te plaatsen.
Respect voor medireva en alle mensen die er voor zorgen dat al deze artikelen bij de klant komen.
Amyerhoof - Trefcentrum - Maastricht
Stichting Gemeenschapshuis AMBY - Maastricht
Ambysche Jongeren Vereniging - Maastricht
Stichting Cultureel Comite AMBY - Maastricht
AMBY, Afdeling van Zijactief Limburg - Maastricht
Bayer Medical Care B.V. - Maastricht
RegMed XB - Maastricht
BENU Apotheek Amby - Maastricht
Cardimed - Maastricht
nanoCaps Laboratories BV - Maastricht
ChemPoint - Maastricht
PharmaTarget - Maastricht
GGD Zuid Limburg - Seksuele gezondheid - Maastricht