Grand Café Restaurant De Vereniging Elst - Elst

Adres: Dorpsstraat 23, 6661 EE Elst, Nederland.
Telefoon: 481785552.
Website: deverenigingelst.nl
Specialiteiten: Restaurant.
Andere interessante gegevens: Zitplaatsen buiten, Ter plaatse eten, Bezorging, Afhalen, Geweldige bierselectie, Geweldige theeselectie, Goede wijnkaart, Heerlijke toetjes, Lekkere koffie, Lunch, Diner, Alleen eten, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Alcohol, Bier, Eten 's avonds laat, Gezonde menuopties, Koffie, Sterke drank, Veganistische opties, Vegetarische menuopties, Wijn, Brunch, Lunch, Diner, Dessert, Zitplaatsen, Bar ter plekke, Toilet, Gezellig, Historisch, Informeel, Trendy, Groepen, Toeristen, Reserveren nodig, Accepteert reserveringen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards, Kindermenu, Kinderstoelen, Gratis parkeerplaats, Gratis parkeren op straat, Parkeren, Honden toegestaan.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 167 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.3/5.

📌 Locatie van Grand Café Restaurant De Vereniging Elst

Grand Café Restaurant De Vereniging Elst Dorpsstraat 23, 6661 EE Elst, Nederland

⏰ Openingstijden van Grand Café Restaurant De Vereniging Elst

  • Maandag: 11:00–00:00
  • Dinsdag: 11:00–00:00
  • Woensdag: 11:00–00:00
  • Donderdag: 11:00–00:00
  • Vrijdag: 11:00–01:00
  • Zaterdag: 11:00–01:00
  • Zondag: 11:00–00:00

Zeker Hier is een uitgebreide beschrijving van Grand Café Restaurant De Vereniging Elst, in een formele en vriendelijke stijl, met de gevraagde

👍 Beoordelingen van Grand Café Restaurant De Vereniging Elst

Grand Café Restaurant De Vereniging Elst - Elst
alex V. W.
1/5

Wilde hier even een drankje en een kleine borrelhapje doen. Werden maar niet geholpen en vele meerdere tafels met gasten om ons heen die veel later gingen zitten werden wel geholpen. Toen dus maar even gevraagd of dat wij ook mochten bestellen omdat wij al een tijdje zaten.
Meisje kon nog niet eens excuses aanbieden. Na dat zei weg was kwam de eigenaar weer alle tafels langs om te vragen of dat er al besteld was ( weer onze tafel al laatst, terwijl hij ons allang had zien zitten ). Aangeven dat we uiteindelijk dus wat hadden besteld hierbij wel excuses gekregen, en kregen onze drankjes nu erg snel. Helaas 27 minuten moeten wachten op een vlees plankje.
Waardeloos!!! Plankje ging, stond een bakje met een smakeloos sausje op. Sausje zat in de schift en had dus ook nog eens geen smaak. Er laag te dik gesneden rauwe ham op, chorizo was prima, salami zat weinig tot geen smaak aan. Als 4e soort vlees lag er rollade op, past totaal niet bij de rest. (Olijven, pesto, tapenade). Na weer een hele tijd wachten nog een drankje kunnen bestellen. Helaas hebben we deze nooit gekregen. Echt slecht!! Waardeloze bediening.
Wat een afknapper is deze zaak zeg.
Maar snel afgerekend (waren ze wel redelijk snel mee, toen kon het dus wel) en een ander terras opgezocht om nog wat te drinken.

Grand Café Restaurant De Vereniging Elst - Elst
Philip N.
3/5

Groot eetcafé met zo mogelijk een nog groter terras. Al met al heel “grand”. De gerechten zijn van redelijke kwaliteit maar de bediening is ver onder de maat. Men staat een beetje voor zich uit te dromen of verliest zich in overdadige aandacht ( het hele team !) voor een jarige collega (?). De andere gasten hebben het nakijken. Het enige dat dan nog rest is : “ excuses voor het ongemak”.

Grand Café Restaurant De Vereniging Elst - Elst
Jakob H.
1/5

Een week geleden een reservering gemaakt via de site, met vermelding dat er ook een klein hondje meeging en dat we graag laag wilden zitten ipv. de hoge tafels die er ook zijn. Reservering goedgekeurd. Nou gezellig met m’n ouders daar eten dachten wij. Kwamen we binnen en het eerste wat de eigenaar zei; die mag niet naar binnen ( wees naar de hond). Dus heb aangegeven dat ik dat bij de reservering heb aangegeven dat die mee kwam en dat de reservering goedgekeurd was. Dus konden we gaan.
Wat natuurlijk niet erg leuk was.. maar hoe de eigenaar reageerde was echt niet zoals je van een gastheer verwacht en hoort te verwachten. Nog nooit zo’n arrogante zak meegemaakt als hij. Dus als u dit leest, werk aan jezelf, wordt het een stuk leuker voor de gasten. Wij zijn er een aantal keren wezen eten met ouders en vrienden, heb de vereniging ook aanbevolen aan hun, maar dat gaat nu niet meer gebeuren natuurlijk. En wij komen er ook nooit meer.

Grand Café Restaurant De Vereniging Elst - Elst
miss J.
4/5

Huiselijke warme sfeer, bediening goed, kregen een mooie tafel naast het openhaard van de eigenaar toegewezen. Eten was heel lekker de vis was heerlijk bereid en de groenten ook zo heerlijk. De dessertwijn heerlijk. Heb echt genoten.
Je kan zowel binnen als buiten zitten. Mooi inrichting, aardige bediening, goed eten wat wil je nog meer op een mooie avond even samen weg....

Grand Café Restaurant De Vereniging Elst - Elst
Gonnie M.
2/5

Voor het eerst hier geluncht, op een zaterdagmiddag, we voelde ons niet echt welkom, er hing stress in de lucht, we kregen een tafeltje aangewezen maar het ging niet van harte.
De dame met bril , ik denk de eigenaresse, vond ik onprettig in haar communicatie, en liep erg op haar tenen, geen kaart aangeboden gekregen, taart moesten we maar naar de vitrine lopen en ondanks dat we hier om rond 15u uur waren werd wel even duidelijk gemaakt dat om 17 uur de tafel vrij moest zijn voor het dineren.
Wat we genuttigd hebben was prima maar de sfeer was een no go voor mij.

Grand Café Restaurant De Vereniging Elst - Elst
Ed K.
4/5

Mooi en gezellig restaurant, sfeervol ingericht, tamelijk ongedwongen. Eten was prima. Bediening was goed en vriendelijk. Over de service ben ik echter niet te spreken: ik had een maand geleden een tafel voor 8 personen gereserveerd achterin het restaurant omdat er een aantal personen slechthorend waren en het daar iets minder luidruchtig was en je elkaar beter kon verstaan. Nadat we een tijdje hadden moeten wachten in het café (waarvoor we een gratis broodmandje kregen, heel aardig natuurlijk) kregen we te horen, zónder overleg (!), dat de gereserveerde tafel zojuist aan andere gasten was vergeven en dat wij een andere tafel toegewezen hadden gekregen....: er waren onverwacht 16 personen binnen gekomen en die pasten beter in de door mij gereserveerde 'hoek' achterin.. Keurige verontschuldigingen weliswaar, maar waar ik natuurlijk helemaal niets mee opschiet: reserveren doe je niet voor niets en afspraak is afspraak ! En dan ook nog eens zonder overleg... zeer ongepast en onbeleefd. Geld gaat blijkbaar boven de klant(en) daar kan een excuus of gratis hapje of drankje echt niets aan veranderen. Twee van mijn gasten zaten bovendien oncomfortabel aan de voor ons inderhaast in elkaar gepuzzelde 'zithoek'.
Bij het hoofdgerecht werd een van mijn gasten bovendien ook nog eens veel later bediend dan de rest van het gezelschap en dat is echt niet leuk. Wat doe je dan : alvast eten of maar wachten..?
Samenvattend: lof voor de bediening, lekker eten, leuk restaurant, gezellige sfeer, die bij ons helaas wel behoorlijke averij heeft opgelopen doordat een gereserveerde tafel zonder overleg aan anderen wordt toegewezen, een gast veel te laat wordt bediend en de 'nieuwe' zitplaatsen voor een paar gasten niet lekker zaten. Er valt dus nog wel wat te leren bij de Vereniging...

Grand Café Restaurant De Vereniging Elst - Elst
Hans B.
5/5

Zondagmiddag bij Grand Cafe Restaurant de Vereniging Elst een familie tafel voor 10 personen voor de lunch gereserveerd. We hebben heerlijk a la carte gegeten, alles vers, voldoende en gewoon erg lekker allemaal. Prima normaal vriendelijke bediening . En ja het was beredruk en dan kan t gebeuren dat er een koffie tje net wat later komt dan je misschien verwacht. Prima gezellig restaurant, we komen hier zeker terug.

Grand Café Restaurant De Vereniging Elst - Elst
Jane D.
3/5

Als je veel geduld hebt moet je hier vooral een drankje gaan doen. Er waren op het terras al veel tafels waar nog niemand een drankje had, intussen is de bestelling al wel opgenomen en daarna nog 3x door andere serveersters gevraagd of of we nog wat willen drinken. Ja dat willen we, maar er komt maar niks, pas na (veel te) lang wachten. Wat ik ook slecht vond is dat er op de bierkaart en de friskaart nergens prijzen worden vermeld, met de stijgende en sterk uiteenlopende horecaprijzen wil ik toch graag wel vooraf weten wat een speciaalbiertje kost. Is dit niet ook verplicht om te vermelden? De borrelplank was lekker, maar wij lusten er dan ook graag (nog) een drankje bij maar dat duurde ons echt te lang. Geen herhaling voor ons.

Go up