Survivor 1. W.
2/5
Hoera eindelijk om 18.36 uur dus na 3 x bellen een deskundige medewerker aan de lijn die mij echt geholpen heeft.
Wat er voor waanzin in het systeem stond zal ik maar niet vermelden.
Maar het was te gek voor woorden
En de medewerker vertelde mij dat er het een en ander was mis gegaan, maar dat mijn test uitslag bekend was en die heeft hij mij daarom voor deze keer wél mocht geven.
Mijn Corona test uitslag is op vrijdagmorgen om 09.12. uur al bekend maar ik kan er niet bij via DIGID of via 0800-1202, Wij moeten hierdoor in het ergste geval beiden nog eens 5 dagen onnodig binnen blijven.
Op dinsdagmiddag 8 December om 14.41 uur ben ik in de Teststraat bij het C.W.Z. op Covid 19 getest. ben daar perfect behandeld. Alle lof.
Maar, mijn echtgenote die vóór mij getest werd had woensdagmiddag
rond 14.00 uur de uitslag al in huis.
Ik had tot vrijdagmorgen 8.30 uur nog niets gehoord. Daarom via DIGID geprobeerd en moest daar nieuw wachtwoord aanvragen, dat krijg ik pas Dinsdag de 15e per post. Daarom om 09.12 uur maar even 0800-1202 gebeld, ik wist van mijn dochter dat zij géén uitslag mogen mededelen, maar dat zij wél de status kunnen zien. De GGD medewerker die ik sprak vertelde mij dat hij inderdaad kon zien en dat de uitslag van mij bekend was, , maar volgens het systeem was ik al gebeld. maar volgens mijn Samsung is dat niet absoluut waar, Toen met medewerker mijn telefoon nummer gecontroleerd. dat was correct geregistreerd. Hoe is het mogelijk in jullie systeem dat een medewerker iemand aantoonbaar niet gebeld is en toch als gebeld vermeld in jullie systeem. De medewerker zou mij op een lijst plaatsen en dan zou ik gebeld worden. Om 12.00 uur nog niets gehoord en om 12.52 uur nogmaals met 0800-1202 gebeld, weer een vriendelijke medewerker met zelfde verhaal als om 09.12 uur , begrijpelijk, deze heeft met zijn supervisor overlegd, en ja hoor, ik wordt nogmaals in een "document" ingevoerd, maar ook de Supervisor mij niet verder helpen. Dan wordt je toch langzaam aan wel kwaad als je weet dat de uitslag er al een hele tijd ligt en je kunt er niet bij.
Waarom is er geen apart telefoonnummer voor dit soort klachten
Hoogachtend en met vriendelijke groet Theo v. d.H.