Julius Fysiotherapie Leidsche Rijn Centrum - Utrecht

Adres: Dublinstraat 2, 3541 CD Utrecht, Nederland.
Telefoon: 306690827.
Website: lrjg.nl
Specialiteiten: Fysiotherapiepraktijk.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Genderneutraal toilet, Toilet, Afspraak aanbevolen, Contactloos mobiel betalen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 34 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.9/5.

📌 Locatie van Julius Fysiotherapie Leidsche Rijn Centrum

Julius Fysiotherapie Leidsche Rijn Centrum Dublinstraat 2, 3541 CD Utrecht, Nederland

⏰ Openingstijden van Julius Fysiotherapie Leidsche Rijn Centrum

  • Maandag: 08:00–17:00
  • Dinsdag: 08:00–17:00
  • Woensdag: 08:00–17:00
  • Donderdag: 08:00–17:00
  • Vrijdag: 08:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Julius Fysiotherapie Leidsche Rijn Centrum

Adres: Dublinstraat 2, 3541 CD Utrecht, Nederland.

Telefoon: 06 069 0827

Website: lrjg.nl

Specialiteiten

Fysiotherapiepraktijk.

Andere interessante gegevens

Rolstoeltoegankelijk toilet

Rolstoeltoegankelijke ingang

Rolstoeltoegankelijke parking

Genderneutraal toilet

Toilet

Afspraak aanbevolen

Contactloos mobiel betalen

Opinies

Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 34 recensies op Google My Business.

Gemiddelde mening: 2.9/5.

👍 Beoordelingen van Julius Fysiotherapie Leidsche Rijn Centrum

Julius Fysiotherapie Leidsche Rijn Centrum - Utrecht
Voor F.
1/5

Is niet eens een ster waard is jouw gezondheid je lief zou ik echt op zoek gaan naar een ander praktijk van deze mensen helpen je eerder naar je kist dan een gezond leven . Bij elk probleem zeggen ze paracetamol. Heb je een derdegraads wond zullen ze je eerder paracetamol aansmeren dan de wond hechten en nee dit is niet overdreven is werkelijk hoe het daar gaat

Julius Fysiotherapie Leidsche Rijn Centrum - Utrecht
Suzanne J.
2/5

Deze praktijk is al jaren overbelast en daardoor kan je als patiënt in de meeste gevallen niet binnen een week terecht.

Het telefoonmenu is er zo op ingericht dat je niet eenvoudig een afspraak kan maken (niet klantgericht) en mijn ervaring met de assistenten is ook wisselend. Je wordt niet altijd even serieus genomen.

Daarentegen heb ik wél goede ervaring met mijn eigen huisarts en sommige andere huisartsen die werkzaam zijn bij de praktijk.

Het is gewoon jammer dat er veel teveel patiënten aangenomen zijn en de dienstverlening daar al langere tijd enorm onder lijdt.

Julius Fysiotherapie Leidsche Rijn Centrum - Utrecht
Penelope D.
4/5

Het is een drukke praktijk, voor gewone (bv ingegroeide teennagel = pijnlijk maar je gaat er niet dood aan) zaken is er een wachttijd. Voor spoedzaken kan je wel snel terecht.

Julius Fysiotherapie Leidsche Rijn Centrum - Utrecht
Klaudia L.
1/5

Deze praktijk is geen eens een ster waard. 2 huisartsen zeer onprofessioneel. De assistent die je aan de telefoon krijgt is 3 keer niks. Werd meerdere keren in de wacht gezet omdat ze niet wist wat ze moest doen. Daarnaast zegt ze dingen door te geven aan de arts maar doet ze het uiteindelijk niet. En je krijgt gewoon helemaal geen zorg! Je moet bijna smeken om zorg!! Absurd!

Julius Fysiotherapie Leidsche Rijn Centrum - Utrecht
Maiwand
1/5

Helaas een absoluut onprofessioneel huisartsenpraktijk. Ik heb tot nu toe nog geen 1x dezelfde huisarts gehad. Ik weet niet eens wie mijn ‘eigen huisarts’ is, die verandert ook namelijk om de haverklap.
Geen kundige assistenten, altijd tekorten en ellenlange wachttijden om vervolgens verteld te worden dat er te weinig huisartsen beschikbaar zijn voor mijn zorgvraag.

Julius Fysiotherapie Leidsche Rijn Centrum - Utrecht
Teuntje ;.
2/5

Geen goede ervaringen gehad met twee huisartsen. Ik moet soms meerdere keren mijn verhaal doen en dan maar hopen dat de boodschap overkomt en dat ik word geloofd en serieus genomen word. Vreemde fouten met, niet ernstige, maar wel vervelende gevolgen. Er word soms op een neerbuigende toon tegen me gesproken en wat is zeg word vaak in twijfel getrokken, van tafel geveegd of er word teveel tussen de regels gelezen. Ik durf haast geen contact op te nemen met zorgverleners.
Ik word steeds naar thuisarts.nl terugverwezen ook al heb ik dat al gedaan en geef ik dat aan. Het voelt als leuren en dat voelt vervelend. Van kastje naar muur.
Moeilijk telefonisch te benaderen. Ik mag echter niet switchen van locatie terwijl de andere deellocatie binnen de 3 km grens bereikbaar is.

De pluspunten:

- Ik heb de griepprik mogen halen de afgelopen jaren.
- Ik ben twee keer succesvol doorverwezen naar een specialist.
- Ik ben door andere medewerkers prima behandeld.
- Via de app of website beter bereikbaar.
- Mooi gebouw, prettige wachtruimte.

Tip voor bezoekers:

Check Google Maps voor de tijden dat het minder druk is, vaak is er dan meer ruimte om te bellen.

Julius Fysiotherapie Leidsche Rijn Centrum - Utrecht
Saskia B.
4/5

We worden hier altijd goed geholpen. Erg tevreden over de huisartsen en assistenten.
Een minpunt vinden we de bereikbaarheid. Sinds corona is de wachttijd om een assistent aan de lijn te krijgen erg lang. Recent hebben we tot twee keer toe bijna een uur in de wacht gestaan, waarvan we ca 20 min de mededeling hoorden dat de wachttijd minder dan 1 minuut was. Dan hang je niet op.... De terugbel functie (een andere keer gebruikt) werkte ook niet goed. We werden niet teruggebeld. Toen maar de stoute schoenen aangetrokken en gewoon naar de praktijk gegaan ivm zieke baby. Daar werden we toen wel goed geholpen.

Julius Fysiotherapie Leidsche Rijn Centrum - Utrecht
Divayn B.
1/5

Ik ben al een jaar ingeschreven bij dit gezondsheidscentrum. Het is echt bizar dat ik steeds de 10de tot 17de persoon ben die in de wacht word gezet voor een snelle simpele afspraak. Het lijkt alsof er maar 1 receptioniste werkt daar. Zeer frustrerend als je spoed hebt maar het is niet levensbedreigend dus ze kunnen je uren laten wachten. En ze kunnen terug bellen maar reken maar op de volgende dag dat ze dat doen. Ik had dit nooit bij mijn vorige huisarts in oudwijk. Je kon gewoon altijd een afspraak maken binnen paar minuten. Dit is echt absurd. Een vervelende ervaring !! Vooral als je niet de deur uit kan door ziekte

Go up