PsyQ Utrecht - Utrecht

Adres: Euclideslaan 151, 3584 BS Utrecht, Nederland.
Telefoon: 883572267.
Website: psyq.nl
Specialiteiten: Geestelijke gezondheidszorg, GGZ-kliniek, Psychiater, Psychotherapeut.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet, Afspraak aanbevolen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 23 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.7/5.

📌 Locatie van PsyQ Utrecht

PsyQ Utrecht Euclideslaan 151, 3584 BS Utrecht, Nederland

⏰ Openingstijden van PsyQ Utrecht

  • Maandag: 08:30–17:00
  • Dinsdag: 08:30–17:00
  • Woensdag: 08:30–17:00
  • Donderdag: 08:30–17:00
  • Vrijdag: 08:30–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

PsyQ Utrecht - Geestelijke gezondheidszorg in Utrecht

PsyQ Utrecht is een specialistische GGZ-kliniek gespecialiseerd in de zorg voor volwassenen met psychische problemen. De kliniek is gevestigd op het adres Euclideslaan 151, 3584 BS Utrecht, Nederland en biedt een breed scala aan zorg en behandelingen. Het telefoonnummer van PsyQ Utrecht is 883572267 en de website is psyq.nl.

Bij PsyQ Utrecht kunt u terecht voor verschillende specialiteiten, waaronder geestelijke gezondheidszorg, psychiatrie en psychotherapie. De kliniek staat bekend om zijn hoge kwaliteitsnormen en de professionaliteit van zijn medewerkers.

Kenmerken en faciliteiten

  • De faciliteiten zijn toegankelijk voor rolstoelen, met een rolstoeltoegankelijk toilet, ingang en parkeerplaats.
  • Er is een afspraak aanbevolen om te bellen voor een eerste kennismakingsgesprek.

PsyQ Utrecht heeft 23 recensies op Google My Business met een gemiddelde beoordeling van 2.7/5.

Als je bent op zoek naar een toegankelijke en professionele GGZ-kliniek in Utrecht, is PsyQ Utrecht een goede optie. Met hun breed scala aan specialiteiten en faciliteiten zijn ze in staat om te voldoen aan de verschillende behoeften van hun patiënten.

👍 Beoordelingen van PsyQ Utrecht

PsyQ Utrecht - Utrecht
Veere S.
1/5

Geen fijne ervaring met de organisatie.

Ik zou PsyQ niet aanbevelen. Ze hebben mij niet in zorg genomen omdat mijn klachten “niet erg genoeg” waren.
Tevens dan ook 340 euro betaald voor een intake gesprek van 10 minuten. Wat zonder overleg in is gepland.

Mijn zorgvraag was niet complex of heftig. (ADHD)
Maar zou deze organisatie niet aanraden als je echt met iets zit.
Persoonlijk ook geen fijn gevoel bij de behandelaar. Niet erg begripvol of sympathiek. Sprak erg monotoon. Dit blijft natuurlijk enigszins subjectief. Maar ik voel mij alles behalve gehoord na deze ervaring.

Ik heb als verpleegkundige veel te maken met allerlei verschillende disciplines en instellingen.
Maar dit is tot nu toe nog wel de leukste ervaring.

PsyQ Utrecht - Utrecht
Teyo K.
5/5

Ik heb lang in de rij gestaan ​​en toen was ik aan de beurt. Ik gebruik al 13 jaar haloperidol voor mijn tics. Ik heb al sinds mijn kindertijd last van tics. Omdat mijn Nederlandse vaardigheden niet voldoende waren, waren er psychologen die Turks spraken. Eerst verwezen ze mij naar een psychiater om te stoppen met mijn medicatie. De psychiater verminderde mijn medicijnen en na verloop van tijd stopte ik er helemaal mee. Daarna zijn we weer met de psycholoog gaan praten voor advies en ben ik begonnen met een traumabehandeling. Het duurde elf maanden, het leek een lange en zware reis. Ik werd geconfronteerd met mijn angsten, stopte meestal met mijn medicijnen en huilde veel. Ik ben helemaal van de medicatie af, mijn tics zijn helemaal verdwenen, nu ben ik sterker en beter, en heb ik al heel lang slaapproblemen, ik kon al 14 jaar niet goed slapen. Ik wil graag mijn eindeloze dankbaarheid uiten aan iedereen die daar werkt. Ik ben blij dat ze bestaan. Een prachtige en multiculturele plek. Ook de koffie daar zal ik missen.

PsyQ Utrecht - Utrecht
Ron V. D. A.
1/5

Ik schrijf u om een ernstige kwestie aan te kaarten met betrekking tot de dienstverlening bij psyq Utrecht . Als patiënt heb ik een aantal zorgen die ik graag met u wil bespreken.

Allereerst wil ik mijn teleurstelling uiten over het gebrek aan begrip en sensitiviteit van de receptioniste ten opzichte van de patiënten die de instelling bezoeken. Het is van cruciaal belang dat de receptioniste zich bewust is van het feit dat de instelling cliënten bedient die te maken hebben met geestelijke gezondheidsproblemen. Het gebrek aan begrip kan een aanzienlijke impact hebben op het gevoel van veiligheid en welzijn van de patiënten, en kan zelfs een belemmering vormen voor het voortzetten van de behandeling.

Daarnaast wil ik graag aankaarten dat er een gebrek aan communicatie en follow-up is met betrekking tot het gebruik van een specifieke applicatie die naar verluidt de efficiëntie van de behandeling zou verbeteren. Ondanks herhaalde verzoeken om informatie en instructies van mijn behandelaar, heb ik geen bevredigende reactie ontvangen. Dit gebrek aan communicatie heeft mijn vertrouwen in de instelling verder ondermijnd en heeft mijn behandeling negatief beïnvloed.

Ik wil benadrukken dat deze ervaring niet uniek is en dat dit mijn vierde GGZ-instelling is waar ik behandeling zoek. Het patroon van teleurstelling en gebrek aan adequate zorg heeft mijn vertrouwen in het systeem ernstig geschaad, en ik overweeg serieus om geen verdere behandeling bij GGZ-instellingen te zoeken.

Ik ben van mening dat het essentieel is dat deze zaken serieus worden genomen en adequaat worden aangepakt om de kwaliteit van de zorg te waarborgen en het vertrouwen van de patiënten te herstellen. Ik ben bereid om samen te werken om oplossingen te vinden die de situatie kunnen verbeteren en kijk uit naar uw reactie op deze kwestie.

PsyQ Utrecht - Utrecht
Bob D.
1/5

De intake was erg prettig. Daarna vooral het gevoel gehad dat ik onderdeel was van lopende band werk. Behandeling bleef zeer aan de oppervlakte terwijl ik voor specialistische behandeling ben doorverwezen. De behandelaar hield een te grote afstand waardoor het te onpersoonlijk voelde. Verschillende praktijkondersteuners brachten me ieder meer inzichten dan de specialistische behandeling van PsyQ. Ook werd ik steevast 10 a 15 minuten te laat uit de wachtkamer gehaald.

PsyQ Utrecht - Utrecht
Jolanda H.
1/5

Bij intake mijn hele verhaal verteld en gevraagd of Psyq voor mij een behandeling had. Antwoord was: ja. Na intake in groepstherapie geplaatst met allemaal jongeren, terwijl ik 56 jaar ben en hele andere problemen heb. Bleek dat ik zelf moest onderzoeken en aan moest geven welke therapie ik nodig zou hebben (?) Na evaluatie van de groepstherapie wilde men mijn doorsturen naar ander psychiatrische hulpverlening. Het heeft mij veel tijd gekost en ben er TOTAAL NIKS mee opgeschoten.

PsyQ Utrecht - Utrecht
Henk V. R.
5/5

Na verschillende instanties te hebben benaderd voor een diagnose voor ADHD (met +9 maanden wachttijd en afwijzingen), ging er eindelijk een deur open. PsyQ is in mijn ervaring snel, vriendelijk en adequaat.

PsyQ Utrecht - Utrecht
sarron T.
1/5

Mijn man heeft een rekening ontvangen voor een groepssessie waar hij niet is geweest, volgens hen zonder afmelding. Wij kunnen bewijzen dat hij had afgebeld en nu blijven de aanmaningen komen. De reacties via de telefoon en email zijn.... " We komen erop terug of we sturen het door!"

Vandaag wederom een nieuwe rekening gehad voor het missen van een belafspraak. De psycholoog zou mijn man bellen en hij heeft hier rekening mee gehouden. Hij werd niet gebeld. Nadat hij erachteraan had gebeld werd er gezegd dat hij welwas gebeld en nu ontvangen we weer een rekening.

Er wordt geen enkele moeite genomen om te reageren op onze bezwaren.

Wanneer dit allemaal is afgerond, stopt hij met psyq!

PsyQ Utrecht - Utrecht
Astrid S.
1/5

Ik heb gebeld voor een afspraak te maken. Na een tijdje wachten krijg ik een vriendelijke mevrouw aan de lijn. Ze zegt dat ik de aanmeldservice moet hebben en verbind mij door. Ik krijg een andere vrouw aan de lijn die uiterst onvriendelijk tegen mij doet. Ik zou toch nog niet aan de beurt zijn want ik moet 10 dagen wachten. Ja dat klopt daarom heb ik ook eerst 2 weken gewacht. Vervolgens beweerd ze dat ik al gebeld ben en een brief zou hebben ontvangen. Niks gezien. Vervolgens gaat ze tegen me tekeer dat ik gewoon naar haar moet luisteren en vind het raar dat ik het allemaal niet meer snap. Nog al wiedes als een vrouw het ene tegen mij zegt en de ander weer wat anders. Dus ze gaat steeds onvriendelijker en dwingender tegen mij praten. Inmiddels ben ik al aan het huilen aan de telefoon en aan het eind verteld ze mij pas dat ik niet de aanmeld service aan de telefoon heb want die zijn maar van 9 tot 12 bereikbaar. Zeg dan duidelijk dat ik om me aan te melden nog steeds niet goed ben. Want ik ging ervan uit dat ik gewoon met de aanmeldservice was doorverbonden zoals de eerste vrouw zei tegen mij. Maar nee. Ik kreeg erg het gevoel alsof ze vind dat ik dom was en ze had totaal geen geduld met me. En dat werkt dan bij zo'n bedrijf. Ik zoek wel iemand anders mevrouw. Joeh

Go up