DACHSER Netherlands B.V. - Logistics Center Rotterdam - Waddinxveen

Adres: Handelsweg 2, 2742 RD Waddinxveen, Nederland.
Telefoon: 180635311.
Website: dachser.com
Specialiteiten: Logistieke dienstverlening.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 323 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.7/5.

📌 Locatie van DACHSER Netherlands B.V. - Logistics Center Rotterdam

DACHSER Netherlands B.V. - Logistics Center Rotterdam Handelsweg 2, 2742 RD Waddinxveen, Nederland

⏰ Openingstijden van DACHSER Netherlands B.V. - Logistics Center Rotterdam

  • Maandag: 08:00–17:00
  • Dinsdag: 08:00–17:00
  • Woensdag: 08:00–17:00
  • Donderdag: 08:00–17:00
  • Vrijdag: 08:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

DACHSER Netherlands B.V. - Logistics Center Rotterdam is een bedrijf dat sich op de logistieke dienstverlening specialiseert. Het bedrijf heeft een locatie in Waddinxveen en biedt een brede reikwam van logistieke diensten aan.

De logistieke locatie in Waddinxveen is gevestigd op Handelsweg 2 en is bereikbaar via de telefoon op 180635311. U kunt meer informatie vinden op de website www.dachser.com.

Bij DACHSER Netherlands B.V. kunt u een breed scala aan logistieke diensten inzake receptie, opstorting, inpakking, vervoer, opslag en expeditie aanbieden. Dit omvat ook de specialiteiten van opslag en vervoer van goederen, inclusief het opslagen van speciale en gevoelige goederen.

De logistieke locatie in Waddinxveen is een rolstoeltoegankelijke parking. Hierdoor kan iedereen gemakkelijk en veilig tot op de locatie komen.

Beoordelingen

Op Google My Business heeft DACHSER Netherlands B.V. 323 recensies gekregen met een gemiddelde beoordeling van 3,7/5.

Características

  • Logistieke dienstverlening
  • Receptie
  • Opslag
  • Vervoer
  • Expeditie
  • Opslag en vervoer van speciale en gevoelige goederen
  • Rolstoeltoegankelijke parking

👍 Beoordelingen van DACHSER Netherlands B.V. - Logistics Center Rotterdam

DACHSER Netherlands B.V. - Logistics Center Rotterdam - Waddinxveen
L F.
1/5

Wat een waardeloze bezorgdienst. De levering zou woensdag plaatsvinden. Ik heb de hele dag thuis gezeten, samen met iemand die speciaal kwam helpen om het zware pakket van bijna 50 kilo naar binnen te tillen. Maar Dachser kwam niet opdagen! En alsof dat nog niet erg genoeg is, beweren ze in de track & trace doodleuk dat ik “niet thuis was” — pure leugen.

Pas op vrijdag werd het pakket uiteindelijk bezorgd. Toen ik de bezorger vroeg of hij kon helpen met het tillen, zei hij letterlijk:
“Dat is niet mijn probleem, zoek het maar uit. Bel de klantenservice maar.”
Totaal onvriendelijk en ongeïnteresseerd.

En de klantenservice? onbehulpzaam en totaal geen oplossing. Geen excuses, geen hulp, niks.
Als ze gewoon op de afgesproken dag waren gekomen — en niet hadden gelogen over mijn aanwezigheid — dan had ik geen hulp van hen nodig gehad.

Zeer slechte communicatie, onbeschoft personeel, en geen greintje klantvriendelijkheid.
Ik bestel nooit meer iets dat via Dachser geleverd wordt.

Niet eens 1 ster waard.

DACHSER Netherlands B.V. - Logistics Center Rotterdam - Waddinxveen
Paul V. D. H.
1/5

Komen afspraken niet na en leveren stelselmatig niet of te laat, waardoor werk niet of niet tijdig doorgang heeft kunnen vinden. Slechte en niet klantvriendelijke service. Wordt niet nagedacht over een oplossing.

Ondanks afgegeven machtigingen wordt er geweigerd spullen op locatie te plaatsen. Indien je werkt met een leverancier van materialen die DACHSER als transporteur gebruikt, let op!!

DACHSER Netherlands B.V. - Logistics Center Rotterdam - Waddinxveen
Jordi P.
5/5

Snelle en professionele levering. Zeer goede, flexibele chauffeur en prima communicatie / aankondiging levering.

DACHSER Netherlands B.V. - Logistics Center Rotterdam - Waddinxveen
Katarzyna K.
1/5

Wat een schandalige service! Mijn pakket zou vrijdag geleverd worden, maar dat gebeurde niet. Vanochtend om 6:56 krijg ik een sms dat het vandaag geleverd wordt. Om 7:52 staat de chauffeur aan de deur en drukt als een gek op de bel. Het pakket weegt 150 kilo, en hij laat het gewoon voor de deur staan zonder enige hulp. Toen ik hem vroeg om te helpen, kreeg ik nog een brutale opmerking: ‘Ik ben niet van tillen.’ Serieus?! Is dit hoe jullie klanten behandelen? Jullie diensten zal ik nooit meer gebruiken, en ik raad ze ook niemand aan!

DACHSER Netherlands B.V. - Logistics Center Rotterdam - Waddinxveen
E S.
1/5

Reed net zo'n half uur achter een vrachtwagen van Dachser.
Manmanman over doorgetrokken streep, verdrijvingsvak, blokjes van de afrit..
Was je moe of deed je andere dingen?
85 km pu. En je gaf richting aan. Dat deed je wel, maar op je baan blijven vond je moeilijk.
22.30 23.00 uur +/- A.12 Utrecht richting arnhem. Kenteken 34 vb x8 als ik het goed las. Je bent je leven niet zeker als je op de vluchtstrook staat.... Of jou inhaalt... Slechte reclame hoor...

DACHSER Netherlands B.V. - Logistics Center Rotterdam - Waddinxveen
Yvana
1/5

Vreselijk slecht transportbedrijf. Ik zou vandaag tussen 8 en 14uur een levering moeten ontvangen waarvoor ik thuis moest zijn. Inmiddels is het al avond en heb ik nog steeds mijn levering niet ontvangen. Ook is er niemand die telefonisch bereikbaar is voor meer informatie en wordt ik via de track en trace ook niet op de hoogte gesteld van mijn levering. Belachelijke service.

DACHSER Netherlands B.V. - Logistics Center Rotterdam - Waddinxveen
I D.
5/5

Nav onderstaande reviews bang voor een teleurstelling, maar hier een zeer tevreden klant. Tussen 8 en 14 zou het geleverd worden. Om 13.39 stonden ze voor de deur. Ik heb zelf aangegeven zet maar op de drempel neer. Bezorgers gaven aan het is zwaar en hebben het naar binnen getild.

DACHSER Netherlands B.V. - Logistics Center Rotterdam - Waddinxveen
Jerom H.
2/5

Tijdens de leverdag zou de chauffeur binnen het tijdslot van 8:00 / 14:00 komen, dit is helaas niet gebeurt. De klantenservice gebeld en daar gaven ze aan dat het maar een een half uurtje ging duren.
Later werd ik teruggebeld en toen gaven ze aan dat de chauffeur klaar was met zijn route voor vandaag. Zit je dan thuis te wachten voor niks stuur dan een mailtje dat er niet geleverd wordt.. Het is dat ik zelf contact heb opgenomen. Er is later geleverd op een afgesproken dag dit verliep prima.
2 sterren voor de vriendelijke medewerker aan de telefoon Thomas en voor de vriendelijke chauffeur.
Maar het leversysteem is ruk 100% zorg voor een programma dat updates geeft!

Go up