Medipoint Thuiszorgwinkel Drachten l Vitalis | Hulp bij alle zorgvragen over onze zorghulpmiddelen - Drachten

Adres: Jade 32, 9207 GL Drachten, Nederland.
Telefoon: 881020100.
Website: medipoint.nl.
Specialiteiten: Winkel voor medische benodigdheden, Thuiszorg, Rolstoelenwinkel.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Winkelbezoek mogelijk, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Betaalpassen, Contactloos mobiel betalen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 17 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.2/5.

Locatie van Medipoint Thuiszorgwinkel Drachten l Vitalis | Hulp bij alle zorgvragen over onze zorghulpmiddelen

Medipoint Thuiszorgwinkel Drachten, met het adres Jade 32, 9207 GL Drachten, Nederland, is een specialist in medische hulpmiddelen en thuiszorg. Het bedrijf is gespecialiseerd in de verkoop en huur van rollstolen, en biedt een uitgebreid assortiment medische benodigdheden aan. Op de website medipoint.nl vindt u een overzicht van alle producten en diensten.

Medipoint Thuiszorgwinkel Drachten beschikt over een rolstoeltoegankelijke ingang en parking, en biedt de mogelijkheid tot bezorging en afhalen in de winkel. Het bedrijf accepteert betaalpassen en contactloos mobiel betalen met creditcards. Er zijn 17 recensies op Google My Business beschikbaar met een gemiddelde mening van 2.2/5.

De specialiteiten van Medipoint Thuiszorgwinkel Drachten zijn de verkoop en huur van rollstolen, en de verkoop van andere medische hulpmiddelen. Het bedrijf biedt ook thuiszorgdiensten aan en is gespecialiseerd in het beantwoorden van al uw zorgvragen. De winkel is rolstoeltoegankelijk en biedt de mogelijkheid tot winkelbezoek.

Als u op zoek bent naar medische hulpmiddelen, rollstolen of thuiszorgdiensten in Drachten, is Medipoint Thuiszorgwinkel een aanrader. Het bedrijf biedt een uitgebreid assortiment producten en diensten aan, en beschikt over een rolstoeltoegankelijke winkel en parking. U kunt contact opnemen met het bedrijf via het telefoonnummer 881020100 of bezoek de website medipoint.nl voor meer informatie.

We raden u aan om contact op te nemen met Medipoint Thuiszorgwinkel Drachten voor al uw zorgvragen en behoeften aan medische hulpmiddelen en thuiszorgdiensten. Het bedrijf staat bekend om hun expertise en service, en is een betrouwbare bron voor al uw zorgbehoeften.

Beoordelingen van Medipoint Thuiszorgwinkel Drachten l Vitalis | Hulp bij alle zorgvragen over onze zorghulpmiddelen

Medipoint Thuiszorgwinkel Drachten l Vitalis | Hulp bij alle zorgvragen over onze zorghulpmiddelen - Drachten
MM Janssen
1/5

Bij verkoop kan alles maar als je hebt gekocht en er is iets dan zijn ze onbereikbaar en wimpelen ze je af. Zeer slechte service- elke keer meer dan 45minuten wachttijd aan de telefoon. En dan krijg je weer een niks antwoord. Lees voor kopen de voorwaarden! Half jaar garantie op accu's 800,- van een scootmobiel. Scootmobiel Life en Mobilty 7500 euro v betaald- na 225 km batterijen op! Mensen hier niet kopen!! Medipoint vind dat zij niet op de hoogte hoeven te zijn van WMO regels want dat is zoveel om te onthouden. Echt waar! Maar kopen met PGB heeft dus als grote verschil dat kosten aan de scootmobiel v eigen rekening zijn. Dus alle voorrijkosten en reparaties, Maar dat verzwijgen ze want daar verdienen zij meer aan dan een scootmobiel via de gemeente. Maar dan zijn dus wel alle kosten gedekt. Misschien toch handig om dat WEL aan je klanten te vertellen. Lijkt toch nergens naar. Ik vind 800 euro v nwe batterijen na 225 km gebruik niet kunnen! Medipoint Drachten niet coulant- zeer slechte service.

Medipoint Thuiszorgwinkel Drachten l Vitalis | Hulp bij alle zorgvragen over onze zorghulpmiddelen - Drachten
Jan Soeten
1/5

Telefonisch niet bereikbaar….wachten…wachten…nog eens bellen….Medipoint lijkt zelf wel ziek.

Medipoint Thuiszorgwinkel Drachten l Vitalis | Hulp bij alle zorgvragen over onze zorghulpmiddelen - Drachten
Corrie Mengerink
1/5

Zo goed als ze zijn met het afleveren en repareren van materiaal..zo slecht zijn ze in de winkel met de telefoon aan te nemen. Jeetje probeer nu de hele middag al contact te krijgen, maar lukt nog steeds niet. Wat voor drama is dit. Tijdens de koop van een alarm viel het mij ook al op dat de telefoon heel vaak overgaat maar er niet opgenomen wordt. Ik vind dit absoluut bij de service van het bedrijf horen. En dus erg slordig en klant onvriendelijk.

Medipoint Thuiszorgwinkel Drachten l Vitalis | Hulp bij alle zorgvragen over onze zorghulpmiddelen - Drachten
liesbethsiebenga
5/5

Super goed geholpen, er is mee gedacht en aan mij gedacht. Lieve mensen en ben zeer tevreden!!

Medipoint Thuiszorgwinkel Drachten l Vitalis | Hulp bij alle zorgvragen over onze zorghulpmiddelen - Drachten
Herman K
1/5

Één ster is al teveel voor deze dramatische organisatie! 3 ( ! ) maanden levertijd op een zorghulpmiddel dat uitermate hard nodig is ivm ALS terwijl de Nederlandse fabrikant een levertijd van twee weken afgeeft. HOE DAN ?! Niemand maar dan ook absoluut niemand geeft enige blijk van het willen meedenken in oplossingen. Er wordt uitsluitend in onmogelijkheden gedacht. “ wij zijn er wanneer u ons nodig heeft” is de slogan van Medipoint. De ervaring leert helaas anders. Meer dan slecht dit!

Medipoint Thuiszorgwinkel Drachten l Vitalis | Hulp bij alle zorgvragen over onze zorghulpmiddelen - Drachten
Robert Dijkstra
1/5

Echt waardeloos. Dekenboog besteld en geleverd, maar ze halen ‘m niet weer op. Ophaalverzoek blijft onbeantwoord en telefonisch onbereikbaar. Diverse keren gebeld. Zo zien maar hoe ze ‘m weer terug krijgen. Wat een wanprestatie!

Medipoint Thuiszorgwinkel Drachten l Vitalis | Hulp bij alle zorgvragen over onze zorghulpmiddelen - Drachten
Gryteke Schievink
1/5

Het lijkt op het eerste gezicht goede service. Maar ze kunnen niet leveren wat ze beloven. En al helemaal niet binnen de afgesproken tijd. En als je hier achteraan belt is het elke keer algemeen nummer wat niets oplevert.

Medipoint Thuiszorgwinkel Drachten l Vitalis | Hulp bij alle zorgvragen over onze zorghulpmiddelen - Drachten
Auke Elzinga
1/5

Tijdens de demodag 21 juni bij Medipoint geweest met mijn moeder. WMO had ons geadviseerd hier naar toe te gaan om een inschatting te maken of een driewieler een geschikt vervoermiddel zou zijn. Toen mevrouw hoorde dat een fiets via WMO aangeschaft zou worden weigerde ze ons nog langer te woord te staan want dan ging ze liever andere mensen helpen. Dit gebeurde op een dermate onbeschofte manier en zit me nog dermate hoog dat ik een maand na dato alsnog een recensie schrijf.

Go up