Belastingdienst - Utrecht

Adres: Mineurslaan 500, 3521 CA Utrecht, Nederland.
Telefoon: 8000543.
Website: belastingdienst.nl
Specialiteiten: Overheidsinstelling.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 77 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.3/5.

📌 Locatie van Belastingdienst

Belastingdienst is een overheidsinstelling in Nederland, gericht op het beheer en invordering van belastingen. Het kantoor is gevestigd aan Mineurslaan 500, 3521 CA Utrecht, Nederland. Het telefoonnummer van Belastingdienst is 8000543, en de officiële website is belastingdienst.nl.

Eigenschappen

  • Specialiteiten: Belastingdienst is gespecialiseerd in het beheer en invorderen van belastingen in Nederland.
  • Overheidsinstelling: Belastingdienst is een overheidsinstelling die belastingen invreet en beheert.

Locatie

De locatie van Belastingdienst is Mineurslaan 500, 3521 CA Utrecht, Nederland. Het adres is rolstoeltoegankelijk en er is ook een rolstoeltoegankelijke ingang en parking beschikbaar.

Website

De officiële website van Belastingdienst is belastingdienst.nl. Op de website vindt u informatie over belastingen, diensten en nieuws.

Beoordelingen

Belastingdienst heeft 77 recensies op Google My Business. De gemiddelde beoordeling is 1.3/5.

👍 Beoordelingen van Belastingdienst

Belastingdienst - Utrecht
F S.
1/5

onze wachtrij is gesloten... .telefoon word neergelegd.. Wat is dit voor een service voor iets wat van belang is... eerst 10 minuten een automatisch bandje beluisteren en alles invullen en dan de verbinding verbreken, wellicht dit doen voordat ik 10 minuten verspil om uberhaubt tot de wachtrij te komen..

Geen goede service..

Belastingdienst - Utrecht
Faith
1/5

Vandaag heb ik 45 minuten in de wachtrij gestaan om contact op te nemen met uw klantenservice. Dit was naar aanleiding van een automatische incasso die al na zes dagen werd uitgevoerd. Ik had hier graag meer informatie over gekregen, maar mijn vragen werden niet adequaat beantwoord.

Ik vind het teleurstellend dat de service op deze manier verloopt terwijl er miljoenen worden gepompt in dit systeem, ik hoop dat u uw klantgerichtheid kunt verbeteren. Ik ontvang graag een duidelijke uitleg over deze incasso en verwacht een snelle en professionele afhandeling.

Belastingdienst - Utrecht
zakaria U.
5/5

Ik ben blij met gehelp

Belastingdienst - Utrecht
MvMDesigns
1/5

Plukt je kaal, helpt je niet, staat uren in de wacht.
vervolgens omdat de belasting dienst zo belachelijk bereikbaar is verloopt de betaaltermijn, en dan komen ze doodleuk bij je terug, oja! u moet even extra betalen nu omdat wij de telefoon niet opnamen.
mensen die voor de belastingdienst werken moeten de ogen uit hun kop schamen dat je voor zo'n instantie durft te werken.
De Belastingdienst is de rede dat mensen in de schulden komen, firma graai & co. lekker harken Roverheid

Belastingdienst - Utrecht
Ruben
1/5

Ik ga jullie eens leren om een klachtenformulier te maken: vraag niet de persoon al zijn hebben en doen in te vullen aan het eind van het formulier. Dit is super irritant en niet nodig. Maak dit optioneel als je zo graag tot de detail wil horen wie klacht.

Belastingdienst - Utrecht
s
1/5

Heel slecht geregeld. Je staat langer dan een uur in de wacht en krijgt daarna hulp waar je niks aan hebt.

Belastingdienst - Utrecht
Henk ?. H.
4/5

Zojuist contact met de Belastingdienst gehad over het doorgeven van een verkeerd aantal uren per maand voor de dagopvang. Wachttijd was meer dan een half uur, gekozen voor de optie om teruggebeld te worden. Keurig teruggebeld daarna, hebben mijn verhaal aangehoord en aangegeven dat dit iets is waar een collega zich mee bezig hield. Ik zou een kwartier (!) moeten wachten maar dit waren gelukkig nog geen 10 minuten. Keurig geholpen, deze dame zorgde direct voor de aanpassingen en voor de zekerheid ook alles voor 2023 nog even gedubbelcheckt. Ja, het wachten duurt lang maar mijn ervaring rondom de behulpzaamheid is zeker positief.

Belastingdienst - Utrecht
Y. V. B.
1/5

Volkomen onbereikbaar.
Eerst moet je telefonisch heel veel keuzes maken , je BSN invoeren om vervolgens te horen dat het druk is en de wachtlijst vol.
De verbinding wordt verbroken
.
Dit gedurende 4 dagen al op elk tijdstip van de dag .

Dat dit mag!
Al jaren lang.

Is toch volkomen onaanvaardbaar bij een diensten die ZOVEEL fouten maakt En mensen dupeert.

Echt schandalig

Go up