Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard - Aduard

Adres: Friesestraatweg 13, 9831 TB Aduard, Holandia.
Telefon: 504031400.
Strona internetowa: hoteladuard.nl
Specjalności: Hotel.
Inne ważne informacje: Przyjazne dla osób LGBTQ+.
Opinie: Ta firma ma 1268 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 4.3/5.

📌 Lokalizacja Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard

Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard

Informacje o hotelu

Hotel Buffalo Hotel Restaurant Aduard to hotel położony w Aduard w Holandii.

Należy do sieci Best Western.

Adres hoteli to Friesestraatweg 13, 9831 TB Aduard, Holandia.

Telefon: 504031400

Strona internetowa: hoteladuard.nl

Ewentualności

Przyjazne dla osób LGBTQ+.

Opinie

Średnia ocena 4.3/5 na Google My Business.

Ładnie i klasa.

Specjalności: Hotel.

Przyjazne dla osób LGBTQ+.

👍 Recenzje dla Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard

Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard - Aduard
Damian K.
1/5

Jeden z najgorszych hoteli jakich byłem. Bieda i fatalna obsługa. Na piwo czekasz 20 min . Stek za 28 euro przychodzi bez frytek i jeszcze zdziwiona czemu chce ! Nie polecam !

Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard - Aduard
Emil R.
3/5

Hamburger bułka zimna cena do jakości za wysoka
Frytki z parmezanem cena obłędna co do jakości

Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard - Aduard
kris87bdg S.
4/5

Ładnie i z klasa

Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard - Aduard
Ja C.
4/5

Ok

Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard - Aduard
Jwan O.
1/5

Ik heb meerdere keren in dit hotel verbleven en was tot nu toe altijd tevreden. Ook deze keer begon het goed: ik had vooraf telefonisch contact over een paar wensen en de medewerker dacht vriendelijk en professioneel met mij mee. Dat gaf mij vertrouwen en een prettig gevoel bij aankomst.

De kamer was schoon en netjes, maar er bleek geen warm water te zijn. We hebben dit rond 21:30 uur gemeld en kregen te horen dat er binnen 10 minuten iemand zou langskomen. Na meerdere keren heen en weer te zijn gelopen naar de receptie kwam er echter niemand, en we kregen telkens tegenstrijdige verhalen over de oorzaak. Onze buren hadden wel warm water, wat de situatie nog vreemder maakte.

Pas rond 23.30 kregen we te horen dat we tijdelijk in een andere kamer konden douchen en daarna weer terug moesten. Er werd geen duidelijke oplossing geboden en de communicatie was onduidelijk en weinig professioneel. Toen ik vroeg naar compensatie of een passende regeling, kreeg ik geen helder antwoord.

Ik was eerlijk gezegd erg teleurgesteld over de manier waarop deze situatie is behandeld. Juist op zulke momenten kan een hotel laten zien wat echte gastvrijheid is: eerlijk communiceren, verantwoordelijkheid nemen en de gast serieus behandelen.

Volgens het Nederlands consumentenrecht heb ik als gast recht op een deugdelijke dienst. Warm water is een basisvoorziening. Als een hotel dit niet kan leveren, moet het binnen redelijke termijn worden opgelost of moet er een passende compensatie worden geboden. Ik vroeg niet eens om iets extra’s, maar het hotel had uit zichzelf kunnen en moeten aangeven wat de mogelijkheden waren — bijvoorbeeld korting, directe terugbetaling of een gratis nacht als tegemoetkoming. Dat is helaas niet gebeurd.

Uiteindelijk zijn we rond 00:00 uur vertrokken en is het bedrag netjes terugbetaald. Toch is de manier waarop dit probleem is afgehandeld niet professioneel en niet wat je mag verwachten van een hotel waar je regelmatig verblijft.

Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard - Aduard
C2917QDagnesw

De kamer was heel klein voor twee personen. Aan de douche en lavabo was geen deur. We hadden 50 cm in de badkamer om ons te kleden. De toiletpot was binnen en buiten zwart geschilderd en was vies en vuil. In de kamer stonden twee bedden maar ervoor en rond bijna geen plaats. moesten de stoel s avonds voor de uitgangsdeur zetten om plaats te maken. Er was een kastje die vol lag met dekens en kussens en een brandkast. Dus ook niet bruikbaar. We waren met 39 personen in onze groep. De meeste hadden een ruime kamer. We moesten toch dezelfde prijs betalen. Het eten was in buffet vorm en eetbaar maar meer niet. Vraag eens aan de kok of hij wortelen leert klaarmaken ! Ga zeker aan niemand dat hotel aan raden. Het personeel was vriendelijk.

Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard - Aduard
Inopinat
3/5

I’m staying two nights at this Best Western for working reasons. This Hotel is very nice, clean, modern and has amazing staff. The breakfast is great and the rooms are very modern and mostly newly renovated.

BUT: Room number 5 is horrible. The bed is directly to the wall of their washing and drying room. Whenever the machines are running, the room is shaking. It starts at 8 in the morning and close to 10 in the evening the machines currently are still running. Between the bed and the running machines is literally just a few centimeters.

Luckily they hired the best receptionist ever! Nicole is not only super friendly and empathetic, but managed my anger perfectly and solved my complaints within just a few minutes. Thank you so much Nicole, for your help! You really brightened my stay!

For everyone who gets room number five: Ask for a different room immediately!!! And hope for Nicole to be your receptionist! She is awesome!

Best Western Plus Hotel Restaurant Aduard - Aduard
Thommyy
4/5

Preisleistung war gut, Frühstück war gut. Das Zimmer war auch völlig in Ordnung. Sauber und alles vorhanden.
Etwas warm ohne Klimaanlage (draußen war 20Grad )

Kostenlose Parkplätze vor dem Hotel, ca 40 Stück

Go up