ClientondersteuningPLUS - Epe

Adres: Korte Veenteweg 11e, 8161 PC Epe, Nederland.
Telefoon: 854866700.
Website: clientondersteuningplus.nl.
Specialiteiten: Organisatie voor gehandicaptenservices en -ondersteuning, Ouderenzorg, Jeugdzorginstelling.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 18 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.3/5.

Locatie van ClientondersteuningPLUS

ClientondersteuningPLUS is een hulpverleningsorganisatie die gespecialiseerd is in diensten en ondersteuning voor mensen met een handicap, ouderenzorg en jeugdzorginstelling. Het bedrijf is gevestigd op een makkelijk bereikbare locatie op Korte Veenteweg 11e, 8161 PC Epe, Nederland. Het is omgeven door een comfortabele en rustige omgeving die perfect is voor iedereen die op zoek is naar een plek om te ontspannen of te werken.

ClientondersteuningPLUS is gemakkelijk te bereiken met openbaar vervoer en beschikt over een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeerplaats. Het bedrijf heeft ook een professioneel team van medewerkers die altijd bereid zijn om klanten te helpen en te ondersteunen in elk opzicht. Ze bieden een breed scala aan diensten en ondersteuning die zijn aangepast aan de behoeften van elke klant.

Op clientondersteuningplus.nl vindt u meer informatie over de diensten en ondersteuning die het bedrijf aanbiedt. Het bedrijf heeft 18 recensies op Google My Business met een gemiddelde mening van 4.3/5. Deze recensies getuigen van de kwaliteit van de diensten en ondersteuning die het bedrijf biedt.

Als u op zoek bent naar een organisatie die gespecialiseerd is in diensten en ondersteuning voor mensen met een handicap, ouderenzorg of jeugdzorg, dan is ClientondersteuningPLUS de perfecte keuze. Het bedrijf is makkelijk te bereiken, beschikt over een professioneel team van medewerkers en biedt een breed scala aan diensten en ondersteuning die zijn aangepast aan de behoeften van elke klant. Neem gerust contact op met het bedrijf via hun website om meer informatie te krijgen en hoe u hun diensten en ondersteuning kan in aanmerking nemen.

Beoordelingen van ClientondersteuningPLUS

ClientondersteuningPLUS - Epe
g zwartjes
1/5

Zeer slechte ervaring met Janine Budding en Jan de Leeuw ,als het moeilijk wordt, kappen ze er mee zonder een fatsoenlijk gesprek met ons te voeren, maar wat gebeurt er ze stuurt de politie op ons af en dat moet een onafhankelijk clientondersteuner zijn van PLUS
Ze denken alleen aan hun eigen in plaats van aan de client ,daarbij komt nog als je een klacht indient dat ze er mee omgaan als niet waar ,en als ze hem (behandelen) alsmaar tijd rekken .
Als je belt zijn ze er niet ,krijg je een terugbel verzoek, wat weer niet gedaan wordt. Daarbij is de klachtencommissie niet onafhankelijk ,want het zijn collega,s ondersteuners, dus de slager keurt zijn eigen vlees waardeloos bedrijf.

ClientondersteuningPLUS - Epe
Karin Porter
5/5

Ik had echte serieuze problemen met de WLZ en PGB maar ben super goed geholpen door Janine Budding en Jan van Leeuwen van ClienondersteuningPLUS. Beide personen hebben heel veel kennis en stoppen niet totdat alles is opgelost. Zeker een aanrader!!!

ClientondersteuningPLUS - Epe
Wilfred
5/5

Wat een verademing! Iemand (Anne-Marie) die je met raad en daad ondersteund bij het nemen van de juiste stappen om het traject van een PGB aanvraag te doen. Degelijk en eerlijk advies, maar ook tips geven. Zeer goed op de hoogte van alle regelgeving en kunnen je daardoor zeer snel en efficiënt helpen. Is enigszins een verlengstuk van het Zorgkantoor. Zijn echt hun gewicht in goud waard, zeer betrokken, een rost in de branding. Dat kun je tegenwoordig maar van weinig instellingen en/of bedrijven zeggen. Uitermate tevreden en 5 sterren is eigenlijk te weinig ? ?

ClientondersteuningPLUS - Epe
Caroline Klazen
5/5

Anne-marie Brouwer heeft ons ontzettend goed geholpen in de zoektocht naar een geschikt verpleeghuis. Ze weet veel van alle regelgeving en geeft goede tips. Ze communiceert duidelijk en vriendelijk.

ClientondersteuningPLUS - Epe
Jos van den Berg
5/5

Ik heb nu tweemaal gebruik gemaakt van de ondersteuning van ClientondersteuningPLUS, de eerste keer om ons te helpen tijdens een bezwaarprocedure bij onze gemeente over een WMO aanvraag voor de verbouwing van onze badkamer voor onze zoon met een meervoudige beperking en de tweede keer om ons te helpen bij het formuleren van een aanvraag voor uitbreiding van ons WMO budget. Beide keren (met verschillende medewerkers) was de samenwerking prima. Zij werken met adviseurs die zeker kennis van zaken en de materie hebben is onze ervaring. Wij voelden ons echt gehoord en geholpen. De hulp bij de bezwaarprocedure heeft helaas niet geleid tot een voor ons bevredigend resultaat, maar dat lag niet aan hen, maar aan de starheid van de gemeente en de bijbehorende wet- en regelgeving.

ClientondersteuningPLUS - Epe
Mahmoud Shikh Taleb
1/5

Ik raad niet aan om met hen om te gaan, ze besteden meer aandacht aan instellingen dan aan klanten.

ClientondersteuningPLUS - Epe
Janine Verhaag-houben
5/5

Zeer kundige medewerker! Waar clientondersteuner uit eigen regio geen mogelijkheden zag, is Mia wel met ons gaan kijken naar mogelijkheden voor een succesvolle aanvraag WLZ. Top service, betrokken, veel kennis!

ClientondersteuningPLUS - Epe
Emily Verwaal
5/5

Werk al tijd samen met Janine van ClientondersteuningPlus. Echte doorzetter met verstand van zaken. Zonder haar tips en netwerk hadden we niet zulke goede zorg kunnen leveren

Go up