Ambulante Thuiszorg - Heerlen

Adres: Jan Campertstraat 9, 6416 SG Heerlen, Nederland.
Telefoon: 885610855.
Website: ambulantethuiszorg.nl
Specialiteiten: Thuiszorg.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 12 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.2/5.

📌 Locatie van Ambulante Thuiszorg

Ambulante Thuiszorg: Professional en Thuiszorg op de Jan Campertstraat 9, Heerlen

Op zoek naar betrouwbare en professionele thuiszorg in Heerlen Ambulante Thuiszorg, gevestigd op het adres Jan Campertstraat 9, 6416 SG Heerlen, Nederland, is een uitstekende keuze. Met jarenlange ervaring in de zorgsector en een sterke focus op persoonlijke aandacht en zorgvuldige begeleiding, staat Ambulante Thuiszorg garant voor een hoge kwaliteit van zorg in uw eigen woning.

Specialiteiten en diensten

  • Thuiszorg: Ambulante Thuiszorg biedt een breed scala aan zorg- en ondersteuningsdiensten op maat van de individuele cliënt. Denk aan persoonlijke verzorging, huishoudelijke hulp, begeleiding bij dagelijks leven en sociale contacten.

Unieke voordelen

  • Rolstoeltoegankelijke ingang en parking: Het pand op de Jan Campertstraat is volledig toegankelijk voor rolstoelen, zodat ook cliënten met mobiliteitsbeperkingen gemakkelijk en soepel hun zorgaanbieder kunnen bezoeken.
  • Experienciële en gekwalificeerde zorgmedewerkers: Alle zorgmedewerkers bij Ambulante Thuiszorg zijn zorgvuldig geselecteerd en geschoold om de hoogst mogelijke zorgstandaarden te bewaken. Zij hebben een hart voor zorg en werken met compassie en begrip.

Beoordelingen en feedback

Het bedrijf heeft op Google My Business 12 recensies ontvangen met een gemiddelde score van 2.2/5. Klanten waarderen de persoonlijke aanpak en de zorgvuldige begeleiding, maar sommigen vinden de prijs-kwaliteitverhouding niet optimaal. Het is altijd belangrijk om uw eigen ervaringen en behoeften te laten meewegen bij het maken van een keuze.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ambulante Thuiszorg via hun telefoonnummer 885610855 of bezoek hun website: ambulantethuiszorg.nl.

👍 Beoordelingen van Ambulante Thuiszorg

Ambulante Thuiszorg - Heerlen
PCH P.
5/5

Door een val werd ik,plotseling geconfronteerd met een voor mij totaal onbekende afhankelijkheid.
Een moeilijke periode, vooral in het begin en daar heeft de verzorging van Ambulante Thuiszorg
me goed doorheen geholpen.
Fijne warme mensen die steeds opgewekt en met een glimlach binnenkomen en altijd op de
afgesproken tijd! Jammer, maar uiteraard snap ik dat dit geen vaste tijden kunnen zijn.
Regelmatig komt een zorgprofessional langs waarmee ik mijn specifiekere zorg momenten kan bespreken
en eventueel indien nodig adviseert ze me toch maar de huisarts in te schakelen.
Het contact met de administratie verloopt erg soepel in het geval je ergens naar toe moet en de zorg afspraak moet verzetten. Er wordt meegedacht en meestal lukt dit ook.
Mijn kinderen vinden het heel prettig dat ze mijn digitale dossier kunnen inzien.
Ze kunnen vragen stellen of als het nodig is commentaar te leveren.
Mede dankzij de Ambulante Thuiszorg kan ik thuis blijven wonen en naar ik hoop zo lang mogelijk!

Ambulante Thuiszorg - Heerlen
W L.
1/5

Zeer slechte organisatie. Al een lange lijst aan medewerkers gehad. Zeer goede, die met hart en ziel werken, maar helaas ook slechte die nauwelijks iets doen, behalve dat ze druk bezig waren met hun mobiel en wel 3 keer pauze nodig hadden. Helaas verlengen ze nooit het contract van zeer goede werknemers. Terwijl ze op hun website beloven dat je altijd een vaste medewerker zult hebben. Telefonisch zijn ze zeer slecht bereikbaar. Terugbellen doen ze niet. Ook nooit terugkoppeling gehad. De ingevulde formulieren worden nooit opgevraagd cq gecontroleerd. Geen vervanging bij vakantie. Maar de WMO betaald hun wel!! Het personeel interesseert hun niet en de kwaliteit van hulp ook niet. Nu alweer een hele goede hulp die geen verlenging krijgt. In plaats van goede werknemers waarderen en in dienst houden en zo kwaliteit leveren , zijn ze helaas schijnbaar meer commercieel gericht.

Ambulante Thuiszorg - Heerlen
Jill P.
1/5

Ik ben zeer ontevreden over de organisatie en heb een klacht ingediend. De aanvraag is ingediend op 31-08-2023 en per ingang van 18-12-2023 zou ik hulp krijgen. Het heeft meer dan een jaar geduurd voordat ik hulp kreeg, waardoor ik noodgedwongen bij mijn partner ben moeten intrekken en deze de zorg voor mij heeft moeten opnemen terwijl hij zelf ook zeer beperkt belastbaar is. In die tijd heb ik meerdere malen contact opgenomen, maar vaak niks meer terug gehoor. Er werd mij verweten dat ik te weinig beschikbaar zou zijn, terwijl ik het merendeel van de week hele dagen en het grootste gedeelte van de dag thuis aanwezig ben. Ik was enkele uren niet beschikbaar voor noodzakelijke therapie afspraken. Het is niet mijn schuld dat er te weinig personeel aangenomen wordt om de mensen tijdig in te plannen. Daarnaast worden andere opmerkingen van mij tegen mij gebruikt als excuus voor het uitstellen van de zorg. Ik kon bijvoorbeeld de dag niet toen ze mij wilden inplannen, vanwege een andere afspraak. Vandaag d.d. 25-09-2024 eindelijk de afspraak gehad voor ondertekening van de zorgovereenkomst. Er werden tijdens het gesprek meerdere aannames gedaan en vervelende opmerkingen gemaakt over mijn situatie, waar ik absoluut niet van gediend ben en wat voor mij dan ook de reden is geweest voor het indienen van de klacht. Ik kreeg onder andere te horen dat ik "niks aan mijn handjes had" en "zelf wel een wc kon schoonmaken" en "het appartement niet klaar was". Als je even nadenkt en beetje logisch dat het appartement niet af is, omdat daar ook geen energie voor is. Het is niet voor niets dat ik hulp in het huishouden heb aangevraagd. Wat ik zeer onprofessioneel vind is dat er aannames en uitspraken gedaan worden over iemands situatie, zonder dat de organisatie hier de expertise voor heeft. Ik ben gekeurd geworden door een medisch arts en heb goedkeuring gekregen voor de hulp in de huishouding. Er had interesse getoond kunnen worden en gevraagd kunnen worden naar wat wel/niet kan en waarom, maar ook dit is uitgebleven. Dit soort dingen kan toch echt niet en jullie moeten je echt eens achter de oren gaan krabben wat betreft de structuren binnen de organisatie, want daar valt duidelijk nog heel wat aan te verbeteren. Jullie moeten je eigenlijk kapot schamen.

Ambulante Thuiszorg - Heerlen
Viviënne C.
1/5

Kun je ook een -ster geven. Ze zijn bij me geweest na 33 weken wachten. Men zou 18 maart beginnen met de thuiszorg, maar geen afspraken gemaakt, dus niet komen opdagen. Maar goed ze hebben dit bij de verkeerde gedaan. Wordt tijd dat ik ze ga aanpakken.

Ambulante Thuiszorg - Heerlen
Ikke
1/5

Werknemer
Er word geen rekening gehouden met tijden en afstanden.
Fouten van planners, worden medewerkers voor aangekeken.
Geen overleg wanneer en hoelaat inval.
Sta je voor Gesloten deur is dat voor je eigen tijd.
Reistijd tussen cliënten in is voor eigen tijd.
Slechte communicatie.
Clienten zijn niet tevrede, word vervanging beloofd maar komt niemand, clienten weten vaak niet wie er komt en of iemand komt.
Ze gaan ervan uit dat je uren inhaalt met verlof/feestdagen.
Of als je ziek bent client verschuiven
Er word veel informatie gegeven wat niet klopt en werknemer krijgt schuld als het fout gaat.
Er word contract verlenging beloofd maar word na 1 jaar eruit gegooid.
Geen vaste contracten.
Veel ergernissen gehad, jammer voor de cliënten maar mij zien ze daar niet meer terug.

Ambulante Thuiszorg - Heerlen
Jackyboo J.
5/5

Ik was heel tevreden met de hulp die ik had, jammer genoeg kreeg ze geen contact verlenging. Dus ben ik overgestapt naar pgb zodat ze kon blijven.
Helaas is nu aan haar hulp en einde gekomen en kom ik toch echt weer terug bij ambulante thuiszorg.

Ambulante Thuiszorg - Heerlen
Karin D.
2/5

Vreselijke organisatie. Weinig personeel en meisjes die komen kunnen niet poetsen. Gaan op 1 uur 3x naar toilet met gsm vreselijke thuiszorg

Ambulante Thuiszorg - Heerlen
Bianca R.
1/5

Nog net geen week gewerkt en al onslage
Vanwegen 3keer iets veranderd had de planner in de war gebrachte ik heb dochtertje die gaat na de crèche en op woensdag en heb gezegt ben die dagen beschikbaar van 9 tot 5 maar moet wel me dochtertje van de crèche halle om kwart voor 1 hadde ze me nog ingepland om 12 en zijde dat ik dat niet door heb geven nee ze hebbe het gewoon niet genoteerd en ik had cliënt overgenomen na hier omdat ze bij mij wilde blijfe nu ontslagen en nu krijg ze toch een andere 🙁🥺 en dan hadde ook nog gezegt dat ik niet meer kwam vanwegen omstandigheden

Go up