Anwb Alarmcentrale - Assen

Adres: Amerikaweg 16, 9407 TK Assen, Nederland.
Telefoon: 882692222.
Website: anwb.nl
Specialiteiten: Bergingsbedrijf.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 168 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.7/5.

📌 Locatie van Anwb Alarmcentrale

Anwb Alarmcentrale Amerikaweg 16, 9407 TK Assen, Nederland

⏰ Openingstijden van Anwb Alarmcentrale

  • Maandag: 24 uur geopend
  • Dinsdag: 24 uur geopend
  • Woensdag: 24 uur geopend
  • Donderdag: 24 uur geopend
  • Vrijdag: 24 uur geopend
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend

Anwb Alarmcentrale is een nuttige en betrouwbare organisatie die zich richt op bergingsdiensten. Gelegen op Amerikaweg 16, 9407 TK Assen, Nederland, is deze locatie gemakkelijk bereikbaar met een rolstoelvriendelijke toegang en parkeergelegenheid. Het bedrijf is bereikbaar via telefoonnummer 882692222 en via hun website: anwb.nl.

Anwb Alarmcentrale is gespecialiseerd in bergingsbedrijf. Het bedrijf heeft een sterke reputatie en is gewaardeerd door hun klanten. Op Google My Business heeft het bedrijf 168 recensies ontvangen, met een gemiddelde mening van 3.7/5. Deze cijfers illustreren de betrouwbaarheid en kwaliteit van de diensten die Anwb Alarmcentrale aanbiedt.

Andere interessante gegevens over Anwb Alarmcentrale zijn hun rolstoelvriendelijke diensten. De locatie is volledig toegankelijk voor rolstoelgebruikers, met een rolstoelvriendelijke ingang en parkeergelegenheid. Dit maakt het bedrijf een keuze voor iedereen, ongeacht hun mobiliteitsbehoeften.

Als u op zoek bent naar een betrouwbare en professionele bergingsdienst, is Anwb Alarmcentrale de plek om te zijn. Het bedrijf heeft een sterke reputatie en is gewaardeerd door hun klanten. De locatie is gemakkelijk bereikbaar en volledig toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Wij raden u aan om contact op te nemen met Anwb Alarmcentrale via hun website: anwb.nl.

👍 Beoordelingen van Anwb Alarmcentrale

Anwb Alarmcentrale - Assen
Aux B. C.
5/5

Vriendelijke mevrouw aan de telefoon gehad.
We stonden met pech op de snelweg en ik kon haar zo moeilijk verstaan vanwege het lawaai, en ik was vanwege de locatie (pech op de snelweg) ook erg nerveus, maar ze bleef erg geduldig en aardig.

Wel een kleine tip; er werd gevraagd of ik links of rechts stond, waar ik "rechts" (natuurlijk) op antwoordde. Maar blijkbaar heet de ene rijrichting links, en de andere rechts en is dit op de hectometerpaaltjes met RE en LI aangegeven. Dat wist ik dus echt niet.

Ik kon haar alleen vertellen in welke richting we reden, maar daar kunnen ze het blijkbaar niet direct aan zien.

Het had geholpen als ze me verteld had dat achter de cijfers op het hectometerpaaltje nog 2 letters staan. Ik schoot er namelijk een beetje van in de stress dat ik niet kon vertellen of ik rechts of links stond.

Anwb Alarmcentrale - Assen
Maria B.
1/5

Op donderdagavond 2 januari hebben wij de ANWB gebeld omdat de olielamp rood brandt. Er wordt op dat moment al een melding aangemaakt met casenummer 25010256801. De meneer van de Oostenrijkse ÖAMTC sleept onze auto 's avonds naar een geschikte garage in de buurt en laat bij mij de gegevens achter van de garage. Er klopt iets niet met de oliedruk. Rijden naar Nederland kan in ieder geval niet.
'S ochtends, 3 januari om 8 uur bel ik meteen de garage om te horen hoe of wat. De monteur belooft mij tussen 11 en half 12 te laten weten hoe nu verder.
Ondertussen bel ik ook meteen om 08.30 uur de ANWB. Die weten nog niet eens waar mijn auto staat. Dat is al vrij bijzonder. Ik geef ze de gegevens van de garage. Zij beloven contact op te nemen met de garage.
Om 11.15 uur belt de garage met de boodschap, dat de auto niet vóór volgende week gemaakt kan worden. De olietank moet uitgebouwd en er is op vrijdag niet de mankracht om dit meteen te doen.
Om 11.30 bel ik weer met de ANWB. Zij hebben de garage nog steeds niet gebeld. In mijn ogen moeite van 2 minuten. Zeker aangezien ik al wel helemaal op de hoogte was. Gelukkig is de meneer aan de telefoon wel zo vaardig om alvast gegevens op te nemen voor een eventuele huurauto. Daarnaast informeert hij mij over het feit dat wij er wel rekening mee moeten houden dat wij onze auto WEKEN kwijt zijn als wij deze naar Nederland laten transporteren. WEKEN? Wie kan er nou weken zonder auto. Maar goed, naar Nederland komt heeft nu prioriteit.
Om 14.00 uur ben ik er behoorlijk klaar meer. Wij hebben geen accommodatie en staan letterlijk met de kinderen op straat in Oostenrijk. Er is niemand die ook maar iets laat weten over vervangend vervoer en/of het zoeken naar een plek om te overnachten.
Als ik de ANWB bel, krijg ik een behoorlijk onbeschofte mevrouw aan de telefoon spreekt over 50 belletjes per persoon. Nee, ik wil alleen iemand die 2 minuten de moeite neemt om de garage te bellen. De ANWB weet namelijk ook om 14.00 uur nog niks over de staat van de auto. Ook heeft ze het over het feit, dat zij geen Duits spreekt. Dat Engels ook een optie zou zijn laat ik maar achterwege. Maar ze zou haar collega weer berichten.
Om 16.00 uur krijg ik een belletje dat er of een auto aangerukt zou kunnen worden de volgende dag of dat er een trein geboekt kon worden. Serieus? Om 16.00 uur? En hoe moeten wij nu de nacht nog doorkomen? Snapt de ANWB wel dat wij met kinderen op straat staan in een land waar op dit moment iedereen op skivakantie is. En met de trein? Tuurlijk, ik stap met mijn 5 koffers en 5 setjes skis en skischoenen op de trein.
Echt belachelijk! Je moet overal zelf achteraan, wordt niet duidelijk geïnformeerd en uiteindelijk moet je alles zelf oplossen. Jammer, dat je aan de ANWB dus echt helemaal niks hebt bij nood! Om te kotsen!

Anwb Alarmcentrale - Assen
Wahiko G.
1/5

Toen de sleepdienst na 6 uu arriveerde en auto wilde meenemen en ons (mij met twee minderjarige kinderen) in de kou wilde laten tot de taxi kwam (kwam na 1,5 uur) zeil ik dat het niet verantwoord is en ging weg. Dat wordt gezien als weigeren van hulpdienst. En wilde niemand meer opsturen. Belachelijk en onmenselijk. Heb de video's en opnames. Schaam je, hier betaal ik niet voor.

Anwb Alarmcentrale - Assen
Léon J.
1/5

Sluit geen reisverzekering af bij de ANWB! We worden momenteel ongelofelijk slecht geholpen bij het medisch transporteren van een ziek familielid. Zeer moeizaam contact, afspraken worden niet nagekomen, incompetentie aan de telefoon en alles behalve betrokkenheid. Ik hoop dat ANWB contact met mij opneemt om dit zo snel mogelijk op te lossen. (Inmiddels staat dit er ook al bijna twee weken maar ook hier doen ze helaas niets mee)

Anwb Alarmcentrale - Assen
Nadie V. D.
1/5

In tijden van nood (met autopech op de Italiaanse snelweg) en meer dan 48 uur vastzitten in een industrie-gebied in Italië geen enkele aangedragen oplossing of blijk van noodzaak vanuit de ANWB-alarmcentrale. We hebben jullie achttien keren gebeld, beloftes gekregen van terugbellen (aangegeven dat we mantelzorgplicht hebben voor mijn slechtziende oma, dus snel naar huis moeten), maar deze zijn niet nagekomen. Pas tot actie komen als de auto-verhuurbedrijven dicht zijn. Wat een grove schande voor zo’n zogenaamd ontwikkeld instituut. Tegen de Nederlandse burger zou ik zeggen: bouw en vertrouw niet op de ANWB, zorg dat je capabel bent om zelf te communiceren en een mechanicus te regelen. Verzekerd voor hulp die niet of veel te laat geboden wordt. Ik hoop echt op structurele verbetering.

Anwb Alarmcentrale - Assen
Tjeu V. D. G.
1/5

5 uur langs de weg gewacht tot ze komen voor onze band op te pompen. Bizar dit.

Het de 2e keer dat dit gebeurt

Anwb Alarmcentrale - Assen
Huib R.
3/5

Kofferbak vol wijn en olijfolie, cadeautjes. Auto gestrand in Pisa, Italië - dus terug vliegen met wat spullen. Na bijna zes weken terug in Nederland. Geen wijn geen olijfolie geen cadeautjes.

Anwb Alarmcentrale - Assen
Selwyn W.
1/5

Als ik jullie was zal ik de loopschoenen alvast aantrekken, ze maken je voertuig niet laten je gewoonweg wachten en wordt ook niet meegedacht aan een oplossing. heb 10 verschillende gebreken in een kleine 10 minuten gehoord terwijl mijn voertuig en onderhoud had gehad en gloednieuwe onderdelen,

Go up