Carola T.
1/5
Ik had medicatie nodig die uit het buitenland besteld moest worden omdat het medicijn tijdelijk niet leverbaar was in Nederland. Dit heeft BENU ook netjes besteld. Ik moest dit zelf betalen en daarna declareren bij mijn zorgverzekeraar. Declaratie is afgewezen omdat BENU niet de juiste factuur met een ZI nummer heeft gegeven. Volgens BENU geen ZI nummer omdat het medicijn uit het buitenland moest komen en hierdoor konden zij het niet rechtstreeks declareren. Volgens mijn zorgverzekeraar kan BENU dit wel. Nu zit ik als patiënt tussen een verzekeraar en een apotheek in. Na tig boze telefoontjes en een gesprek met de eigenaar van BENU tussen verzekeraar en apotheek nog steeds geen oplossing. Ik hoor als patiënt hier helemaal niet tussen te zitten en ben verkeerd voorgelicht wat betreft declareren bij BENU. Van de eigenaar mag je verwachten dat hij service verleent en dat hij meedenkt in oplossingen. Niets van dat alles en het dan ook nog raar vinden als een patiënt heel erg boos is. Misschien een tip voor boze klanten, neem ze apart in een ruimte weg van de balie en haal een klant uit zijn emotie. Laat een klant zijn verhaal doen en zoek naar een oplossing zodat de kosten wel vergoed worden. Ik dien alsnog via de officiële weg een klacht in bij zowel BENU als mijn zorgverzekeraar want ik wil hoe dan ook de gemaakte kosten vergoed krijgen waar ik wettelijk gezien ook recht op heb. Ik heb echt nog nooit zo'n waardeloze service meegemaakt en hier is het laatste woord dan ook nog niet over gesproken.
Als reactie geen boosheid aan de balie is niet terecht. Alvorens ik het gesprek begon vroeg ik nog dit in een aparte ruimte te bespreken. U als eigenaar weigerde dit dus als u reageert dan is het wel wenselijk om een eerlijk antwoord te geven en geen leugens op internet te verspreiden om mij in een kwaad daglicht te zetten. Als u als eigenaar daadwerkelijk tot een oplossing wil komen dan had u het fatsoen gehad om contact met mij op te nemen en te zoeken voor een oplossing. Wat mij vooral boos maakt dat er een ander verhaal verteld wordt dan de waarheid en het ontzettend flauw is via internet de situatie anders voor te doen dan daadwerkelijk gebeurd is. Inmiddels de klacht bij mijn zorgverzekeraar neergelegd dus daar komt sowieso nog een vervolg op. Begin niet over respect als u de definitie van respect blijkbaar niet kent. Mij zijn jullie in ieder geval kwijt als klant.