Elan Wonen - Haarlem

Adres: Houtplein 29/33, 2012 DE Haarlem, Nederland.
Telefoon: 235159859.
Website: elanwonen.nl
Specialiteiten: Woonstichting.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 77 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.6/5.

📌 Locatie van Elan Wonen

Elan Wonen Houtplein 29/33, 2012 DE Haarlem, Nederland

⏰ Openingstijden van Elan Wonen

  • Maandag: 08:30–16:30
  • Dinsdag: 08:30–16:30
  • Woensdag: 08:30–16:30
  • Donderdag: 08:30–16:30
  • Vrijdag: 08:30–12:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Elan Wonen

Elan Wonen is een gerenommeerde woonstichting gevestigd in Haarlem, Nederland. Met hun kennis en ervaring in de bouw en ontwikkeling van betaalbare en kwalitatieve woningen, streven zij naar het creëren van comfortabele en functionele woonruimtes voor iedereen. Hun adres is Houtplein 29/33, 2012 DE Haarlem, Nederland. Je kunt ze bereiken via het telefoonnummer 235159859 en via hun website elanwonen.nl.

Specialiteiten

  • Woonstichting: Elan Wonen richt zich op het creëren van betaalbare en kwalitatieve woningen voor een breed publiek.

Andere interessante gegevens

  • Rolstoeltoegankelijke ingang: Het kantoor van Elan Wonen is toegankelijk voor mensen met een rolstoel.
  • Rolstoeltoegankelijke parking: Er is voldoende parkeergelegenheid nabij het kantoor, ook voor mensen die een rolstoel gebruiken.

Beoordelingen

Dit bedrijf heeft 77 recensies op Google My Business met een gemiddelde mening van 2.6/5.

👍 Beoordelingen van Elan Wonen

Elan Wonen - Haarlem
Tamara O.
1/5

Ik woon nu ongeveer een half jaar via Elan wonen. Sinds de oplevering zijn er een aantal punten in mijn huis waarvoor ik tientallen keren heb gebeld. Denk aan schimmel in de muur en een deur die klem zit. Tot de dag van vandaag is er niemand voor de deur geweest. Vorige week was de bel stuk waardoor het de hele nacht afging. Ik heb toen de spoedlijn gebeld en ook toen werd mijn probleem niet serieus genomen. Medewerker was vooral heel geïrriteerd en stond mij op een niet respectvolle manier ter woord. Ik ben toen ook niet geholpen. Ik heb vervolgens een klacht ingediend bij Elan wonen waar ik nooit antwoord op heb gehad. Elan wonen is dus niet goed. Je wordt helaas niet serieus genomen en je kan heel lang wachten tot ze je problemen komen oplossen. Je moet er ook echt zelf achteraan, en al bel je dertig keer, dan zullen ze alsnog geen haast maken. De communicatie met hen is dus ook waardeloos

Elan Wonen - Haarlem
J. A.
1/5

Het is echt bizar, bij oplevering zijn een aantal punten genoteerd die nog gemaakt moeten worden zoals oa. een scheve deur, de sloten en voorgevel. Afspraak gemaakt met de aannemer, is niet gekomen. Ik heb elan toen weer gebeld met dat er niemand op datum en tijdstip is langsgekomen en we moesten maar wachten tot na de bouwvak vakantie. Daarna nog tig keer gebeld en gemeld via de site, gemaild en een klacht ingediend maar je hoort gewoon niks van ze..? Mevrouw aan de telefoon is ook niet altijd even vriendelijk en behulpzaam jammer genoeg.

Elan Wonen - Haarlem
Ernst V. M.
1/5

NUL sterren, woon hier nu 3 maanden .Ik had 15 opleverpunten willen bespreken tijdens de bezichteging , maar mevrouw had geen tijd ook al was de bezichteging pas 15 minuten aan de gang.
Ik kon zelfs de zolder niet op.na tien minuten door het huis even gekeken te hebben gingen wij naar de Dame die er de bezichteging leidde (geen opzichter aanwezig ? Ze moest ergens anders heen.Geen tijd om vragen te beantwoorden.

Tijdens het sleutel moment was mevrouw nogal wijs door te zeggen dat bepaalde punten niet verholpen hoefde te worden.
Na mijn aanwijzing dat ze beter even de opzichter kon bellen werd ze nog bozer( uiteraard had ik gelijk).

Nu 3 maanden later schimmel van de buitenmuur in mijn keuken, met een 14 maanden oude baby in huis is dat niet fijn.

Ook over het bellen naar Elan dag 1 sta ik anderhalf uur in de wacht terwijl ik 5 wachtenden voor mij had sinds ik belde. Dag later een half uur nummer 1 geweest voordat ik geholpen werd ...Dit slaat kant noch wal...Zoals ik hier in de revieuws lees gaat er veel fout in die organisatie ...Het zal mij benieuwen of er iets gaat verbeteren daar .....Er worden stappen ondernomen desnoods gezamelijk M.v.g. E van Maas.

Elan Wonen - Haarlem
Sara
1/5

Ik heb 3 weken de sleutel van mijn woning en de eerste dag al contact opgenomen omdat er meerdere dingen stuk zijn. Ik hoor al 3 weken dat de mutatieopzichter snel contact opneemt echter gebeurd dit niet. Soms als ik bel krijg ik te horen dat er hierover niks in het dossier staat ondanks dat er dan al 3 keer gezegd is dat desbetreffende meneer gemaild zou zijn.
Een monteur die langskwam attendeerde mij er overigens op dat de radiator en wastafel in mijn kleine vernieuwde badkamer niet geaard zijn terwijl dit i.v.m. de veiligheid verplicht is. Advies van hem gekregen de badkamer niet te gebruiken tot het opgelost is. Ook hiervoor neemt Elan de tijd want ik hoor maar niks.
Nadat ik ben langs geweest op locatie is er een spoed melding van gemaakt, wat inhoudt dat ik gisteren of uiterlijk vandaag gebeld zou worden. Uiteraard niet gebeurd. Ik betaal huur voor een woning waarvan ik ten eerste niet weet of het überhaupt aan de veiligheidsnormen voldoet (en de badkamer niet kan gebruiken tot het gecontroleerd is) en er ten tweede meerdere dingen kapot opgeleverd zijn. Een verhuurder mag van een huurder verwachten dat zij goed met de woning omgaat en netjes huurt betaald, op mijn beurt mag ik verwachten dat ik voor een veilige woning betaal en gebreken worden opgelost.

Elan Wonen - Haarlem
Gerard S.
1/5

Liever geen ster..echt drama! Ze sturen een schoonmaak bedrijf die je trappenhuis zogenaamd schoonmaken, nou die komen nooit of nauwelijks, en als ze een x komen vegen ze een btje.maar elan wonen wel schoonmaak kosten rekenen! En als er dan een jan doedel van elan komt kijken naar je klacht ,plakt die een sticker op een doos die even voor je deur staat dat ie weg moet.Dat schijnt belangrijker te zijn dan je klacht aanpakken!
Ook vaak net als nu, zit je op een reparatie te wachten, weer een middag vrij genomen en natuurlijk komt er weer Niks opdagen!!!

Elan Wonen - Haarlem
LORD_VIO
5/5

Ik belde vandaag omdat ik hulp nodig had met onderhoud. De stagair die opnam was erg aardig en behulpzaM

Elan Wonen - Haarlem
Nicky J.
1/5

Een vriend van mij heeft eindelijk na 12 jaar dakloos zijn een huurwoning gekregen, daar heeft hij veel voor moeten doen. Helaas is dit bij Elan wonen niet iets waar ze empathie voor hebben, ook niet als je geen tot weinig middelen hebt om een bed, bank, kast of wat dan ook in je huis te kunnen zetten. De sleuteloverdracht was slecht, want Elan wonen heeft daarvoor niet met de nieuwe bewoner gekeken naar wat Elan wonen nog moest aanpassen of maken in de woning, zoals bijvoorbeeld de stopcontacten, bijna allemaal afgeplakt met een plastic dekseltje terwijl de bedrading er gewoon nog in zit. Een en al schimmel en viezigheid op de muren en dikke lagen verf op de verwarmings leidingen, die er van de oudheid afbrokkeld. In de slaapkamer behang met een laag gele verf eroverheen. Dit hoor je als woningbouw toch te checken, en al helemaal samen met de nieuwe bewoner. Een heel slecht begin bij deze woningbouw. Ik hoop dat Elan wonen verantwoordelijkheid neemt en dit gaat oplossen, zodat mijn vriend eindelijk na een lange tijd een dak boven zijn hoofd heeft en door kan gaan met zijn leven.

Elan Wonen - Haarlem
G J.
1/5

Snel nog een cv ketel plaatsen, vanaf 2026 gaat zoals het er nu uitziet het verbod in. Duurzaamheid is minder belangrijk voor Elan, daar heb ik al eerder ervaring mee gehad. Drie jaar geleden heb ik gevraagd naar de mogelijkheden van een slimme thermostaat. Hierdoor kan je eenvoudig energie besparen, goed voor de portemonnee en voor het klimaat. Uitkomst Elan dit moet je zelf regelen. Er één gekocht van bijna €300. Nu is de cv ketel vervangen werkt de digitale thermostaat niet meer zonder adapter. Gevraagd, wil de adapter zelf betalen, of ze deze willen aansluiten. Simpele en kordate reactie, na een week en een herhaling mail, doen we niet. Elan zet alles in regie, je hebt direct contact met installatiebedrijf Mampaey, geen idee welke cv ketel wordt aangesloten. Kortom je zit weer opgezadeld met een analoge draaiknop thermostaat. Prima service.

Go up