Farmaline - Sevenum

Adres: Erik de Rodeweg 11-13, 5975 WD Sevenum, Nederland.

Specialiteiten: Apotheek.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Ophalen in de winkel, Rolstoeltoegankelijke parking, Contactloos mobiel betalen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 71 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.2/5.

📌 Locatie van Farmaline

Farmaline Erik de Rodeweg 11-13, 5975 WD Sevenum, Nederland

FarmaLine: Farmacia en Sevenum

FarmaLine is een betrouwbare apotheek gevestigd op Erik de Rodeweg 11-13 in Sevenum, Nederland. Met hun expertise in de apotheeksector bieden ze een breed scala aan diensten aan, waaronder medicijnbeschikbaarheid, advies over medicatie en zorg voor de gezondheid van hun klanten.

Binnen de apotheek kunt u terecht voor verschillende specialiteiten, waaronder apotheekwerkzaamheden. Andere interessante gegevens zijn bezorging, afhalen in de winkel, een rolstoeltoegankelijke parkeerplaats en contactloos mobiel betalen.

FarmaLine heeft 71 beoordelingen op Google My Business en een gemiddelde mening van 2,2/5.

Kenmerken en locatie van FarmaLine

  • Adres: Erik de Rodeweg 11-13, 5975 WD Sevenum, Nederland.
  • Telefoonnummer: 06-12345678
  • Website: www.farmaline.nl
  • Eerste specialiteit: Apotheekwerkzaamheden

Andere diensten en informatie

  • Bezorging
  • Afhaling in de winkel
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaats
  • Contactloos mobiel betalen

Beoordelingen en mening

FarmaLine heeft op dit moment 71 beoordelingen op Google My Business. De gemiddelde mening is 2,2/5, wat aangeeft dat er ruimte is voor verbetering in de dienstverlening en klanttevredenheid.

👍 Beoordelingen van Farmaline

Farmaline - Sevenum
Dawid
1/5

Beoordeling van Farmalina:

Mijn ervaring met Farmalina was zeer teleurstellend. Ten eerste was de lange wachttijd voor de orderverwerking frustrerend. Ik plaatste een bestelling en moest aanzienlijk langer wachten dan verwacht voordat deze werd bezorgd.

De klantenservice liet ook veel te wensen over. Het was moeilijk om contact met hen op te nemen en de antwoorden op mijn vragen waren ontoereikend en onbekwaam. Ik had meer ondersteuning verwacht van een bedrijf dat actief is in de e-commerce.

Bovendien bleek het koeriersbedrijf Mondial Realy, waarmee Farmalina samenwerkt, ook problematisch te zijn. Het pakket werd met vertraging bezorgd en de koeriers leken niet erg betrokken te zijn bij het zorgen voor een soepele levering.

Samenvattend was mijn ervaring met Farmalina negatief vanwege de lange wachttijd, de onhandigheid van de klantenservice en het problematische koeriersbedrijf. Ik hoop dat het bedrijf stappen zal ondernemen om deze aspecten van klantenservice in de toekomst te verbeteren.

Farmaline - Sevenum
Javid N.
1/5

Echt voorzichtig zijn met die firma. Ik heb mijn bestelling ontvangen en die zijn bijna vervallen. Nu zijn we eind februari 2024 en ik krijg een product die van 2022 is en vervalt in 2024 en dat vind ik helemaal niet correct. 👎👎👎

Farmaline - Sevenum
MC D.
1/5

Ronduit slecht! Bestelling geplaatst op 2-11 werd aangegeven 9-11. Vond ik persoonlijk al lang maar goed toch gedaan. 7-11 email dat het wat langer kan duren. 10-11 gebeld dat ik nog altijd niets gehoord had en hoe het zat. Donderdag (12-11) word het opgestuurd. En vandaag krijg ik een email dat de terugbetaling geaccepteerd is en mijn geld word over 10 werkdagen pas overgemaakt.

Ik vind dit zo asociaal, product op voorraad zetten terwijl ze 100% wisten dat dat niet het geval was. Daarna ook nog zomaar terugbetalen zonder enige reden. Ik adviseer om dit bedrijf links te laten liggen. Ronduit slecht!

In die tussentijd had ik bij de concurrenten allang mijn product binnen!

Farmaline - Sevenum
Claire B.
1/5

04-04-23 een La Roche SPF50 stick besteld. Stick had een scheur en brak na het openmaken af. Sindsdien 3 keer gemaild met foto´s en geen reactie mogen ontvangen. Ik zou graag mijn geld terug willen...

Farmaline - Sevenum
Jeffrey I.
1/5

Slechte service, pakket wordt via DPD verstuurd maar blijkt dus onbetrouwbaar te zijn. Het pakket blijft al dagen hangen op een depot? Nu zou je denken wat heeft Farmaline daar mee te maken maar zij zijn verantwoordelijk voor de verzending en zij geven niet thuis. De Belgen van de klantenservice zijn zeer laconiek en de beloftes om terug te bellen worden niet nagekomen, ze zouden DPD telefonisch benaderen en mij direct terugbellen. Zelf terug bellen heeft geen zin, ik moet maar op een email wachten terwijl ik terug gebeld zou worden?! Dit was gelijk de eerste en laatste keer dat ik hier bestel, lijkt een Nederlandse webshop maar blijkt allemaal vanuit Belgie te komen, had ik dit geweten van te voren dan was ik sowieso niet met hen in zee gegaan.

Farmaline - Sevenum
G V.
1/5

Er is wat grondig verkeerd aan het gebeuren met de firma. Ofwel uitstekende reviews en tegelijk bijzonder slechte. Teveel hooi op zijn vork nemen is nooit goed. Ze willen 'alles' verkopen maar al te dikwijls is het niet in voorraad. Twee kortingsbonnen worden bij bestelling niet aanvaard. Tja waarom die veelbelovende mooie kaartjes dan drukken ? Webshop Award Belgium is dat nu echt verdiend ? Erg is dat mensen geen respons krijgen bij klachten.

Farmaline - Sevenum
Charlotte V.
3/5

Eerste bestelling vlekkeloos verlopen. Tweede bestelling blijft “in behandeling” en wordt maar niet verstuurd. Mailtje gestuurd naar de klantenservice, waarop ik vrij snel een standaard mailtje terugkrijg dat de bestelling vertraging opgelopen heeft en binnen de 24u zal verstuurd worden. We zijn nu 4 dagen verder en bestelling staat nog steeds “in behandeling”.

Farmaline - Sevenum
Bartje H.
1/5

Waardeloze organisatie, stuurt je van het kastje naar de muur als een pakje niet is geleverd. Nemen zelf geen verantwoordelijkheid. Ineens komen mailtjes ook niet meer bij ons aan en geven ook daar ons de schuld van. Maar als het reclame is kunnen ze ons wel mailen.
Nooit meer Bestellen!

Go up