FocusCura - Ede

Adres: Horapark 6, 6717 LZ Ede, Nederland.
Telefoon: 306927050.
Website: focuscura.com
Specialiteiten: Hoofdkantoor, Thuiszorg.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 170 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.3/5.

📌 Locatie van FocusCura

FocusCura Horapark 6, 6717 LZ Ede, Nederland

⏰ Openingstijden van FocusCura

  • Maandag: 08:30–17:00
  • Dinsdag: 08:30–17:00
  • Woensdag: 08:30–17:00
  • Donderdag: 08:30–17:00
  • Vrijdag: 08:30–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitgebreide beschrijving van FocusCura, geschreven in een formele en vriendelijke toon, met de gevraagde informatie en

👍 Beoordelingen van FocusCura

FocusCura - Ede
Suze S.
5/5

Vandaag voor het eerst contact gehad omdat het sleutelkastje van mijn vader niet goed werkte.
Werd op een vriendelijke ter woord gestaan.
Er zal een melding gedaan worden bij de technische dienst. En ik zal door de planning gebeld worden voor een afspraak.
Nog geen 10 minuten later werd ik al gebeld.
Dat de monteur rond 12.00uur langs zal komen
Super.
De zorgmedewerkers kunnen weer naar binnen

FocusCura - Ede
NeuroticPeaceCorpse
1/5

Waardeloos. Nieuwe cpin besteld, die ging eenmalig open en zat daarne muurvast. De thuiszorg kreeg hem niet meer open.
Na veel pogingen iemand aan de lijn gekregen. Ik moest er maar begrip voor opbrengen dat de service van de storingsdienst niet alles tegelijk kan.
Ik heb liever dat ze begrip voor de patiënt opbrengen.
Complete afrader, mijn moeder heeft een nacht op de grond gelegen en Focuscura vraagt dasr begrip voor.

FocusCura - Ede
Nathaly T.
2/5

Slecht telefonisch bereikbaar.
Elk bandje eindigd “hebt u al gekeken op onze website?”

De meeste die dit nodig hebben zijn oud!

FocusCura - Ede
Guille B.
1/5

Geen enkele reactie op mijn tientallen meldingen. De alarmknop veroorzaakt dagelijks een alarmsignaal op de ICD van mijn moeder. Ik heb hierover al tientallen meldingen gedaan maar er wordt gewoon nergens op gereageerd. Ik ga per direct opzeggen.

FocusCura - Ede
Nienke D. L.
2/5

Waardeloze administratieve organisatie. Aanmelden moet met een niet in te vullen PDF. Gebeld, ja tis niet anders. Na lang worstelen, de QR code maar geprobeerd, en via mobiel ingevuld, dat liep als een zonnetje. Maar was ik een uur verder. Volgende dag, keurig op tijd de monteur. Nee, hij wist niet van een tweede polsband. Gebeld met de hoofdorganisatie, vaagvaag, niet te vinden, gelukkig had ik een screenshot van mn bestelling via mobiel en was de monteur superaardig. We betalen dit ook zelf, dus jongens, wat een baggerservice. Niet van de monteur, die was allervriendelijkst, maar klantenservice en admin systeem zijn beroerd.

FocusCura - Ede
Henk F.
2/5

De aanvraag en installatie van het systeem ging vlot en soepel.
Maar....... nu is het polsbandje van de knop kapot en een nieuw bandje krijgen blijkt lastig. Na meerdere keren contact is het nog niet binnen. De knop is zo 2 weken praktisch onbruikbaar. Vind ik echt niet kunnen, we hebben het alarm niet voor niets. Blijkbaar loopt het via post.nl maar waarom niet gewoon een paar bandjes in huis die jullie zelf versturen?

FocusCura - Ede
ik J.
1/5

Ben al vanaf 2023 bezig met dit bedrijf om geld terug te krijgen. Eerst wilde ik dit zelf doen declareren bij het vgz, maar dat moest en zou dit bedrijf zelf doen. Van 3 jaar terug, 1 jaar terug gekregen de rest nog steeds niet. Geen enkele reactie op mijn vele mails.

FocusCura - Ede
Wilma K.
4/5

Het installeren van het alarm en sleutelkastje verliep niet helemaal volgens afspraak, maar na een telefoontje, en doorverbonden met de planning, meteen een afspraak voor volgende dag gemaakt en werd alles geïnstalleerd en duidelijk uitgelegd door de kundige en vriendelijke Maikel. Helaas heeft moeder er nog geen 14 dagen gebruik van mogen maken. De afmelding moest ik via de website doen. Nog een melding gemaakt bij de service meer kreeg geen reactie. Toen ben ik gaan bellen met FocusCura, kreeg een zeer vriendelijke dame aan de telefoon (Henny?) en heb haar de situatie uitgelegd.
Binnen "no time" heeft zij alles geregeld, heeft ze mij terug gebeld, facturen gecrediteerd, en is alles op een nette manier afgehandeld. Maikel heeft ook alles weer opgehaald.
Wij zijn tevreden

Go up