Earth L.
1/5
Heel vreemd, hoe kan dit ziekenhuis al hun slechte beoordelingen uitwissen... Met een afdeling die al jaren open is, kan ik gewoon niet geloven dat er maar 1 beoordeling is.
Er kwamen hier veel eerlijke en soms zeer negatieve reacties en nu ineens nog maar één mooie recensie met 5 sterren van nog maar 3 weken geleden! Hoe is het mogelijk dat een ziekenhuis deze beoordelingen kan opschonen en de negatieve opmerkingen kan laten verwijderen? Hebben ze hiervoor de naam of de interpunctie gewijzigd? Er stinkt iets hier!!
De persoon die het 5 sterren gaf, zegt 'alle medewerkers en artsen zijn gewoon geweldig, en heeft vertrouwen in ze' is een onwetende medewerker, of marketing van Gelre Ziekenhuis?
Vroeger waren er een aantal geweldige artsen, maar ze zijn allemaal vertrokken en nu hebben ze jongere, goedkopere MDL's met minder ervaring aangenomen. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik wil een dokter met enige ervaring. Opnieuw lijkt het erop dat dit een vorm van marketing is van het slecht beheerde ziekenhuis dat miljoenen heeft verloren in zijn pogingen het vertrouwen van de mensen terug te winnen.
Ikzelf heb onder een ander account opmerkingen achtergelaten over de slechte ervaringen, het gebrek aan professionaliteit bij velen op de afdeling, van onbeschofte secretaris die machtsproblemen heeft met slechte communicatie tot mensen dieper op de afdeling die echt weten hoe ze je het gevoel kunnen geven dat je een # en helemaal niet menselijk. In één telefoontje begroette een secretaresse mij met één naam en toen ik later haar naam opnieuw vroeg, gaf ze een andere, ik had hier zelfs een getuige van. Je zou een klacht kunnen indienen bij het ziekenhuis, maar het is tijdverspilling. Ze doen echt niets, behalve ervoor zorgen dat ze niet juridisch aansprakelijk zijn, dus je kunt net zo goed proberen tegen een muur te praten.
Dit ziekenhuis is echt bergafwaarts gegaan en heeft miljoenen financiële verliezen geleden, en wij, de patiënten, betalen voor deze afnemende tweederangs dienstverlening. Ga naar een ander ziekenhuis! Anderen hebben hun negatieve opmerkingen ook hier op Google achtergelaten en nu zijn ze allemaal verdwenen?
Ik vertrouw Google en hun proces niet langer als het voor een ziekenhuis of welk bedrijf dan ook zo gemakkelijk is om de negatieve recensies op te schonen.