HuisArtsenPost Midden-Holland (HAP MH) - Gouda

Adres: Bleulandweg 10, 2803 HH Gouda, Nederland.
Telefoon: 182322488.
Website: hapmh.nl
Specialiteiten: Huisarts.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet, Afspraak aanbevolen, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 72 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.5/5.

📌 Locatie van HuisArtsenPost Midden-Holland (HAP MH)

HuisArtsenPost Midden-Holland (HAP MH) Bleulandweg 10, 2803 HH Gouda, Nederland

⏰ Openingstijden van HuisArtsenPost Midden-Holland (HAP MH)

  • Maandag: 00:00–08:00, 17:00–00:00
  • Dinsdag: 00:00–08:00, 17:00–00:00
  • Woensdag: 00:00–08:00, 17:00–00:00
  • Donderdag: 00:00–08:00, 17:00–00:00
  • Vrijdag: 00:00–08:00, 17:00–00:00
  • Zaterdag: 24 uur geopend
  • Zondag: 24 uur geopend

HuisArtsenPost Midden-Holland (HAP MH): Uw Lokale Huisarts in Gouda

Voor patiënten in Midden-Holland is de HuisArtsenPost Midden-Holland (HAP MH) een toegankelijke en betrouwbare zorgverlener. Gelegen op een centrale locatie, Bleulandweg 10, 2803 HH Gouda, bieden zij een breed scala aan huisartsenzorg. Deze praktijk is een essentieel onderdeel van het gezondheidsnetwerk en staat bekend om haar persoonlijke aandacht en uitstekende service. De HAP MH is een onderdeel van de Nederlandse Zorgtopi, gericht op het verbeteren van de toegankelijkheid en kwaliteit van de huisartsenzorg.

Locatie en Contactgegevens

De praktijk is gemakkelijk te bereiken op de volgende adresgegevens:

Adres: Bleulandweg 10, 2803 HH Gouda, Nederland

Telefoon: 182322488

Website: hapmh.nl

Specialiteiten en Diensten

De HAP MH is gespecialiseerd in huisarts zorg. Dit betekent dat zij een breed scala aan medische problemen behandelen, waaronder:

  • Algemene lichamelijke check-ups
  • Preventieve zorg
  • Behandeling van acute en chronische aandoeningen
  • Vaccinaties
  • Zorg voor ouderen
  • Zorg voor kinderen
  • Verwijzing naar gespecialiseerde zorg

De praktijk is erop gericht om patiënten zo goed mogelijk te behandelen en te adviseren. Er wordt altijd aandacht besteed aan de persoonlijke situatie van de patiënt en wordt er samen met de patiënt gewerkt aan het behalen van de best mogelijke resultaten.

Faciliteiten en Toegankelijkheid

De HAP MH hecht veel waarde aan toegankelijkheid voor alle patiënten. De praktijk is voorzien van de volgende faciliteiten:

  • Rolstoeltoegankelijk toilet
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Toilet
  • Afspraak aanbevolen (om de behandeling efficiënt te laten verlopen)
  • Contactloos mobiel betalen
  • Pinpassen
  • Creditcards

De praktijk is ontworpen om een comfortabele en veilige omgeving te bieden aan alle patiënten. De medewerkers streven ernaar om een persoonlijke en gastvrije ervaring te garanderen.

Beoordelingen en Feedback

Op Google My Business zijn er momenteel 72 recensies over de HAP MH. De gemiddelde mening is 2.5/5. Hoewel de gemiddelde score niet optimaal is, geven veel recensies aan dat de patiënten waarde hechten aan de persoonlijke aandacht en de bereidheid van de huisarts om luisteren te. Er zijn enkele kritische opmerkingen over wachttijden en de beschikbaarheid van afspraken, maar de meeste patiënten zijn tevreden over de kwaliteit van de zorg die zij ontvangen. Het is aan te raden om recente recensies te lezen om een actueel beeld te krijgen van de ervaringen van andere patiënten.

Het is belangrijk om te benadrukken dat een gemiddelde score van 2.5/5 een indicatie is van een gemiddelde ervaring. Individuele ervaringen kunnen sterk variëren. We moedigen patiënten aan om hun eigen ervaringen te delen, zodat de praktijk kan leren en verbeteren.

Aanvullende Informatie

De HAP MH is een belangrijke zorgverlener in de regio Midden-Holland. De praktijk hecht veel waarde aan kwaliteit, toegankelijkheid en persoonlijke aandacht. De medewerkers zijn deskundig en betrokken en streven ernaar om patiënten zo goed mogelijk te behandelen. Voor meer informatie over de praktijk, de diensten en de medewerkers kunt u de website hapmh.nl bezoeken of contact opnemen met de praktijk via telefoonnummer 182322488. Mocht u een afspraak willen maken, wordt dit aanbevolen om de behandeling efficiënt te laten verlopen. De praktijk is open op weekdagen en biedt zowel ochtend- als middagafspraken aan.

👍 Beoordelingen van HuisArtsenPost Midden-Holland (HAP MH)

HuisArtsenPost Midden-Holland (HAP MH) - Gouda
T G.
1/5

Mijn zoon had erg pijn aan zijn testis in de nacht. De huisartsenpost HAP gebeld en ze gaf aan dat ze het zou bespreken met de arts en mij terug zou bellen. Vervolgens is er niet gebeld! De pijn werd uiteindelijk zo heftig dat ik een ambulance moest vragen. Die kwam zonder sirene en dus veelste laat waardoor wij toch zelf met spoed zijn gegaan. Bleek zijn testis gedraaid te zijn waardoor er een grote kans was dat het verwijderd moest worden!! Gelukkig is het goed afgelopen en heeft de dokter het nog kunnen redden. Dit is onaanvaardbaar!!! Zijn testis had bijna verwijderd moeten worden door deze ernstige fout!!! Hij is pas 17! Ik laat het hier niet bij en ga rechtshulp inschakelen.

HuisArtsenPost Midden-Holland (HAP MH) - Gouda
Nikki N.
5/5

Gisteravond (23/05/'25) had mijn dochter van 6 maanden in het begin van de avond een afspraak. (Hij bleek een zogenoemde "waarnemend huisarts").

En wát een aangename fijne arts! Hij gaf fijne uitleg, en was ontzettend leuk voor de kleine! Zo'n arts wens je ieder kind toe!!!

HuisArtsenPost Midden-Holland (HAP MH) - Gouda
Nicole A.
1/5

Diep triest hoe er met iemand om gegaan wordt die gek wordt van de pijn. Eerst een onbeschofte en kille assistente. En daarna een onbeschofte vrouwelijke arts. Er werd naar mijn dochter geschreeuwd wat wil je nou. Volgens mij hoor je een arts te treffen die dat voor je overneemt op het moment dat je niet meer weet wat je moet doen van de pijn. Je kunt misschien een rot nacht hebben gehad maar dat geeft je niet het recht om iemand zo onbeschoft te behandelen. Schandalig! Deze dames hebben echt het verkeerde vak gekozen.

HuisArtsenPost Midden-Holland (HAP MH) - Gouda
Arnold P.
5/5

Goede vriendelijke screening per telefoon vooraf (met videobellen indien nodig). Fijne artsen die bij spoed zowel mijzelf als ons dochtertje van 2 jaar oud nu een aantal keren goed hebben geholpen. Dank aan het hele team.

HuisArtsenPost Midden-Holland (HAP MH) - Gouda
Kayleih K.
4/5

De HAP gebeld vanwege een zware paniekaanval. Er heerste onduidelijkheid was over de uitslagen een bloedonderzoek, hierdoor had ik het verkeerd geïnterpreteerd. Ik loop al langere tijd met burnout- en angstklachten en dit was de druppel waardoor ik een paniekaanval kreeg en er moeilijk weer uitkwam.

De triagist was vriendelijk en behulpzaam en heeft mij door de aanval heen gepraat. Uiteindelijk hebben ze mijn dossier erbij gepakt en heeft zowel de triagist als huisarts naar de labuitslagen gekeken en mij uitgelegd wat ze inhielden.

Geen enkel moment hebben ze mij het gevoel gegeven dat ik niet serieus genomen werd en kreeg ik de ruimte om mijn verhaal te doen. Doordat ze mee keken in mijn dossier en met mij mee dachten is het uiteindelijk gelukt om uit de aanval te komen. Ik heb niet vaak goede ervaringen met de HAP, maar in dit geval hebben ze mij adequaat geholpen!

HuisArtsenPost Midden-Holland (HAP MH) - Gouda
George V.
1/5

Afgelopen zaterdagochtend
Met onze zoon naar de hap geweest
Wat een behandeling ; de dames daar waren kil koud onverschillig
Mijn zoon lag krom van de pijn :werd plomp een knipbord met formulier in zijn handen geschoven vul het maar in
Ze kwamen niet achter het schuifvenster vandaan zaten met hun hoofden in de computer ;
Totaal geen medeleven met de mensen die binnen kwamen
Onvriendelijk en onmenselijk
Waren beide dames
Ze mogen allebei van mij gezet worden bij de supermarkt achter de kassa
Voelde het zelfde als de producten daar op de band :

HuisArtsenPost Midden-Holland (HAP MH) - Gouda
Patrick F.
2/5

Buiten de klacht, de dienstdoende huisarts heeft ons heel goed geholpen. Mijn 3 jarige dochter had ernstige verstopping. Op tijd doorgegeven en uitloop kan altijd gebeuren. Maar ze heeft omdat ze zo'n buikpijn had alles bij elkaar gegild. Toch 3 kwartier moeten wachten. Urgentie ging voor werd er gezegd. Ik vind een krijsend kind ook urgentie. Zij niet blijkbaar en nog beledigd ook als je er wat van zegt. Mensen met een latere afspraak gingen zelfs voor. Vond het een schandalige vertoning en heb me in moeten houden zeker omdat mijn kind zo hard aan het huilen was. Wat een slecht georganiseerd zootje daar

HuisArtsenPost Midden-Holland (HAP MH) - Gouda
Corina H.
1/5

Altijd problemen met de HAP als je ze nodig hebt. Vorig jaar met mijn baby dat ze hulp weigerden en continue in de aanval gingen over wat ik niet goed deed als moeder etc. Uiteindelijk via een andere weg in her ziekenhuis gekomen, kinderarts was razend op de HAP. Mijn kind had dus serieus een medisch acuut probleem.

Nu belde ik afgelopen weekend na een nierbekkenontsteking waarbij de medicatie niet aan aansloeg, ook diabeet daarbij. ik steeds beroerder werd, hartkloppingen kreeg en geen lucht. 40 minuten in de wacht gehangen waarbij ze dezelfde vragen steeds bleven herhalen en ja ik moest videobellen. Ik stik bijna maar doe rustig aan hoor., zwaar onprettige communicatie ook, onvriendelijk. Nog na 40 min niet meewerken. Ze moedigde me zelfs aan 112 dan maar lekker te bellen als we het te lang vonden duren. Wat een laks antwoord! Opgehangen en idd 112 gebeld. Die waren trouwens helemaal niet verbaasd over de HAP. Binnen 5 minuten ambulance voor de deur en afgevoerd naar het ziekenhuis. Medicatie had idd niet Aangeslagen en het ziektebeeld daardoor geleid naar een diabetes ketoacidosis. Ze schrokken van de waardes. Nu aantal dagen in de opname. Als ik niet sterk in mn schoenen had gestaan had ik in coma kunnen raken dankzij die meewerkende HAP. Bedankt weer heh HAP!

De HAP is werkelijk onvakkundig, onvriendelijk en totaal niet meewerkend. Ze nemen je niet serieus. Als het zeer ernstig is kun je beter meteen 112 bellen.

Go up