Mazda Motor Nederland - Waddinxveen

Adres: Kouwe Hoek 8, 2741 PX Waddinxveen, Nederland.

Website: mazda.nl
Specialiteiten: Hoofdkantoor.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 25 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.7/5.

📌 Locatie van Mazda Motor Nederland

Mazda Motor Nederland Kouwe Hoek 8, 2741 PX Waddinxveen, Nederland

Mazda Motor Nederland es una empresa neerlandesa que representa e importa los vehículos de la marca Mazda al país. La sede principal se encuentra en la dirección Kouwe Hoek 8, 2741 PX Waddinxveen, Nederland. La empresa tiene una página web oficial en mazda.nl, donde se puede obtener información detallada sobre los productos y servicios que ofrece.

Especialidades

Mazda Motor Nederland es conocida por su especialidad en el hoofdkantoor de la compañía, que es su centro de operaciones principal en el país.

Ubicación e información recomendada

La sede de Mazda Motor Nederland se encuentra en Waddinxveen, un municipio en la provincia de Holanda Meridional de los Países Bajos. El lugar es accesible para personas en silla de ruedas y dispone de parking y toilettes adaptados para este tipo de personas.

Opiniones y media de opinión

El bedrijf cuenta con 25 reseñas en Google My Business y tiene una media de opiniones de 3.7/5. Estas calificaciones reflejan una opinión general positiva del público sobre la empresa y su trabajo.

👍 Beoordelingen van Mazda Motor Nederland

Mazda Motor Nederland - Waddinxveen
Gertjan
1/5

Het is zeer teleurstellend dat een erkende Mazda-dealer klanten met illegale uitrusting de weg op stuurt, en Mazda Nederland dit geen probleem lijkt te vinden. Het lijkt erop dat Mazda Nederland weinig aandacht heeft voor het gedrag van hun dealers/garages.

Daarnaast is het frustrerend dat elke keer wanneer mij werd beloofd dat ik teruggebeld zou worden, het stil bleef. Ik moest er meerdere keren zelf achteraan, en uiteindelijk werd er helaas niets gedaan.

Mijn huidige Mazda blijf ik nog een paar jaar rijden, maar daarna zal ik niet snel opnieuw voor Mazda kiezen.

Mazda Motor Nederland - Waddinxveen
Lennert J.
1/5

Vorig jaar een "2" gekocht. Uitstekende auto. Volgende auto weer een Mazda? Absoluut niet. Na aankoop van de auto geven Mazda dealers niet thuis wanneer ik vriendelijk vraag om advies en prijsinformatie voor een aantal opties. Ga ik toch naar een andere dealer? Die reageren ook niet. Spreek je ze telefonisch, beloven ze terug te bellen en dat gebeurt ook niet: Mulder Mazda, Autostad Leiden. Van Nieuwkerk reageert een soort van maar geeft amper antwoord op mijn vragen. Mij tot Mazda Nederland gericht met de vraag of dit gebruikelijk is én bij welke partij ik een auto alarm in kan laten bouwen zonder mijn garantie te jinxen aangezien ik bij dealers niets gedaan krijg. Over garantie gesproken. Loslatende raamrubbers aan een 20 maanden jonge auto. Op aan moeten dringen om het opgelost te krijgen want het kon allemaal niet zo'n kwaad. Mooi hoor een "certified occasion'' met 2 jaar garantie, waar "alles aan klopt" Van Mazda NL wederom geen reactie en volstrekt onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen. Druk op 1 om terug gebeld te worden...... Auto wordt binnen een jaar weer ingeruild voor een willekeurig ander merk.

Mazda Motor Nederland - Waddinxveen
Marc I. M.
2/5

Wij hebben een Mazda 6 van 2013. Heerlijke auto en fan van het merk. Geen fan van de importeur en dealers. Maak een afspraak bij een dealer in de buurt voor grote beurt en remvloeistof vervangen : 540 euro. Hoop geld maar ja dealer onderhouden is altijd fijn. Ga op de site van Mazda kijken wat het mag kosten via site van Mazda zelf: 459 euro. Vreemd. Ik denk laat ik eens bij een andere dealer (Winterswijk) kijken in de regio. Kost dezelfde beurt :349 euro!
Mazda dealer gemaild met de opgave van de andere dealer in de regio: je als antwoord bij hun zit geen interieur filter bij. Ja want een interieur filter kost 200 euro….. Mazda Nederland gemaild. Antwoord van hun: de prijzen per regio kunnen wijzigen. Maar bijna 200 euro is belachelijk. De dealers zijn er vrij in kreeg ik ook nog te horen. Daarom dealer en importeur lopen langs elkaar heen. Zonde voor zo een mooi merk. Ik heb de afspraak geannuleerd en ben naar een plaatselijke goed garage gegaan. Dan maar geen dealer onderhouden Mazda …….

Mazda Motor Nederland - Waddinxveen
Pieter V.
3/5

Ik ben in het bezit van een Mazda CX3 een heerlijke en mooie auto waar ik heel blij mee ben. Er is echter iets wat mij mateloos irriteert en dat is dat het touchscreen niet werkt als de auto rijdt. Normaal gesproken niet zo'n punt, maar met gebruik van Apple Carplay uiterst onhandig en zelfs gevaarlijk.
We kunnen mensen naar de maan sturen, raketten onderscheppen en weet ik het allemaal wat, maar deze ogenschijnlijk eenvoudige software aanpassing is maar niet te vinden. HELP!

Mazda Motor Nederland - Waddinxveen
jjohnism
1/5

Ik ben in het bezit van een nieuwe Mazda CX5 Luxury Soul Red Cristal. Prachtige auto maar de lak is een ramp.
Vanaf de 1e week komen er onverklaarbare krasjes in de lak.
De auto staat op eigen terrein met camera bewaking, op de camera's is nooit iets te zien. Hij wordt met de hand gewassen met een speciale washand welke steeds uitgespoeld wordt. Ik rijd nooit langs takken of struiken.
Mijn enige conclusie na zoveel tijd is dat er iets met de beschermlak is en dat de krasjes tijdens het rijden ontstaan.
Zo'n jaar geleden Mazda voor het eerst op de hoogte gebracht van dit probleem via vestiging van Oostendorp Den Bosch maar daar bleef het steeds maandenlang stil. Pas nadat ik contact had opgenomen met de vestigingsmanager kwam er wat beweging, maar zelfs toen moest ik er nog steeds zelf achteraan....... Excuus: reorganisatie welke niet soepel verloopt.....
Nu, een jaar verder, geeft Mazda Nederland aan dat ze er niets aan gaan doen "maar ze begrijpen mijn onvrede."
Ze weigeren een lakexpert er naar te laten kijken en baseren hun makkelijke oordeel slechts op foto's. Hierop zijn krassen te zien maar geen oorzaak!
Hun finale advies:"Schakel uw advocaat in."
Wat een ongelooflijke slechte service om je er zo makkelijk vanaf te maken.
Inmiddels van een ervaren autospuiter gehoord dat de toplaag van deze lak wel degelijk heel zwak kan zijn en dat hij er al heeft moeten overspuiten.
Voor iedereen welke de prachtige Soul Red Cristal lak overweegt te kiezen. NIET DOEN! U betaald een forse meerprijs voor iets waarop blijkbaar geen garantie zit.

Mazda Motor Nederland - Waddinxveen
Reinout V.
1/5

Kachel van Mazda CX5 (2015) kapot. De reparatie kosten waren €1500 euro incl. installatie bij de Mazda dealer.

Nou heb ik de kachel (KD45-61-A10A) los gekocht bij de officiële Mazda Dealer voor afgerond €900,-. De installateur die de kachel ging plaatsen schrok van dit bedrag en wilde niet geloven dat een kachel €900,- gekost had. Eén snelle zoektocht op het internet troffen wij dezelfde kachel met SKU (KD45-61-A10A) nieuw aan voor omgerekend €600,- euro minder.

Vragen gesteld bij Mazda Nederland hoe dit nou toch kon. Helaas geen normale reactie van Mazda terug ontvangen en afgewimpeld dat ik het maar niet had moeten kopen.

'' Elk detail telt drive together Mazda''

Mazda Motor Nederland - Waddinxveen
Irene M.
1/5

Een afspraak via internet en telefoon gemaakt voor een proefrit. Bij aankomst wist men nergens van en was er geen auto beschikbaar. Slecht.

Mazda Motor Nederland - Waddinxveen
Niels V. B.
5/5

Rij een Mazda 3 uit 2008 wat een fijne auto! super product! voor mij niks anders als een Mazda meer!

Go up