Medisch Centrum Lambertus - Venlo

Adres: Leeuwerikplein 1, 5922 VL Venlo, Nederland.
Telefoon: 773871980.
Website: mclambertus.uwartsonline.nl.
Specialiteiten: Medisch centrum.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 22 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.8/5.

Locatie van Medisch Centrum Lambertus

Medisch Centrum Lambertus, gevestigd op Leeuwerikplein 1, 5922 VL Venlo, Nederland, is een nuttige en betaarbaar gezondheidscentrum. Het centrum is zeer makkelijk bereikbaar met een rolstoel dankzij de rolstoeltoegankelijke toegang, toiletten en parkeerplaatsen. Het telefoonnummer voor meer informatie is 773871980.

De website van Medisch Centrum Lambertus, mclambertus.uwartsonline.nl, biedt gedetailleerde informatie over de diensten en specialismen van het centrum. Het is raadzaam om de website te bekijken voor een beter inzicht in wat Medisch Centrum Lambertus te bieden heeft.

Specialiteiten: Medisch centrum.

Er zijn 22 beoordelingen van Medisch Centrum Lambertus beschikbaar op Google My Business, met een gemiddelde mening van 2.8/5. Het is belangrijk om deze beoordelingen te raadplegen om een beter beeld te krijgen van de ervaringen van eerdere bezoekers.

Andere interessante gegevens over Medisch Centrum Lambertus zijn de rolstoeltoegankelijke faciliteiten. Het centrum is volledig toegankelijk voor mensen met een beperking en beschikt over rolstoeltoegankelijke toiletten, een toegankelijke ingang en parkeerplaatsen.

In het kort, Medisch Centrum Lambertus is een betrouwbaar en betaarbaar gezondheidscentrum met een breed scala aan diensten en specialismen. Het centrum is gemakkelijk bereikbaar en beschikt over alle noodzakelijke rolstoeltoegankelijke faciliteiten. Raadpleeg de website voor meer informatie en maak een afspraak om de diensten van Medisch Centrum Lambertus te ontdekken.

Beoordelingen van Medisch Centrum Lambertus

Medisch Centrum Lambertus - Venlo
MelanieZOwnZ
5/5

Ik ben zeer tevreden over deze huisartsenpraktijk. De receptionistes zijn vriendelijk en helpen je zo goed mogelijk. Soms is er een lange wachttijd aan de telefoon, maar dat komt doordat ze je niet zomaar willen wegklikken. Ze behandelen je als persoon en niet als nummer. Tot nu toe ben ik helemaal tevreden, ook over de apotheek.

Een keer had ik een probleem in het ziekenhuis met documenten. Ik belde de huisartsenpost in Blerick en zij bleven aan de lijn tot het probleem was opgelost. Dit probleem werd veroorzaakt door een softwarefout bij het ziekenhuis, maar zij wilden dit niet toegeven of helpen. Gelukkig bleef een van de receptionistes van de huisartsenpost in Blerick aan de lijn tot ik verder kon. Dus ik ben heel tevreden en blij dat ik daar goed geholpen word.

Ga zo door! Woop woop! 🙂

Medisch Centrum Lambertus - Venlo
Tarik Celik
1/5

Eerst dient men de telefonisten te overtuigen dat men klachten heeft en er ook alles aan te hebben gedaan om zolang mogelijk ermee rond te hebben gelopen. Doen veel te moeilijk om een afspraak in een keer in te plannen wanneer je belt met iets waar je mee zit. Waarom betalen wij zoveel zorgverzekering dan?! Net zoals we recht hebben op zorg, hebben we ook gewoon recht op voorzorg en/of nazorg. Oplichters zijn het!!!

Medisch Centrum Lambertus - Venlo
Ricky Spelbos
1/5

VERSCHRIKKELIJK personeel. Je wordt behandeld als een nummer. Geen enkele menswaardigheid en artsen die eens flink op hun nummer gezet moeten worden. NIET inschrijven hier.

Update: vraag maar eens naar de privacy officer (die hebben ze niet eens) en vervolgens om jouw volledige medisch dossier vanaf geboortedatum te ontvangen. Ze worden daar knettergek van. Heerlijk. Mijn dossier mocht ik op komen halen met een usb stick. Totaal onbewust van wat men, die een beetje verstand van IT hebben, daarmee kunnen doen bij toegang tot hun fysieke systeem.

Afgelopen maandag, 10 juni 2024, daar geweest voor een afspraak. Ik was 5 minuten te laat. Arts had al een andere patiënt naar binnen geroepen. Ondertussen, als je een beetje op tijd komt, kan je zo'n 15-20 minuten wachten tot je naar binnen geroepen wordt.

Hun verwijzingen en documenten staan vol met spelfouten. Van een hoog opgeleide arts zou je toch minstens een ABN mogen verwachten.

Onvoorstelbaar dit! Na het afhandelen van mijn huidige medische situatie ga ik mijzelf ook z.s.m. bij een andere huisarts inschrijven. Dat wordt ook weer een gedoe en ik kan er persoonlijk niet op wachten.

Ze zijn de 1 ster niet eens waard. Als het kon zou ik er -5 geven.

Medisch Centrum Lambertus - Venlo
Hay Timmermans
1/5

Ik geef via deze weg een signaal. Op de site verneem ik dat er ongeveer 10 assistentes zijn. Toch is het niet mogelijk om binnen een redelijke tijd telefonisch contact te krijgen. Dus geef ik bij de terugbel mogelijkheid aan, dat ik mijn afspraak wil annuleren. Wordt toch terug gebeld. Omdat ik hierover een opmerking maak krijg ik de opmerking: ‘waarom doet u zo tegen mij’ . Weet niet wat zij bedoelde… leek wel overwerkt…. In plaats van de annulering te bevestigen, ging de assistentie met mij in discussie en duurt het telefoongesprek onnodig lang. Ze wilde blijkbaar gelijk hebben. Van mij mag ze! Op deze manier krijg ik wel een ekstra drempel om naar mijn huisarts te gaan.

Medisch Centrum Lambertus - Venlo
dteelen jarno2004
1/5

We zijn mensen en geen nr in mijn ogen .en zo wordt er hier wel met je omgegaan
Als ik de kans krijg om weg tegaan hier ben ik weg maar dat is hun geluk overal zit het vol.

Medisch Centrum Lambertus - Venlo
Greetje Keyner
5/5

Heel fijne praktijk Allemaal vriendelijk en zeer bekwame artsen
Nooit geen problemen gehad en je kan er altijd terecht

Medisch Centrum Lambertus - Venlo
Yasemin Tastan
1/5

Nog geen ster waard, het is dat er geen ander praktijk in de buurt is! Het duurt een uur tot je iemand aan de lijn krijgt (VOOR 12 uur erna zijn ze onbereikbaar ) en dan moet je nog smeken om een afspraak te kunnen krijgen. De assistenten zijn 9/10 keer zeer onbeschoft.

Medisch Centrum Lambertus - Venlo
Ramon Martin
1/5

Hier gaat tegenwoordig alles fout. Amper bereikbaar, verkeerde hoeveelheden medicijnen, andere artsen geen info willen geven en afblaffen. Kan allemaal bij meneer Harthoorn...

Go up