Miep B.V. - Zierikzee

Adres: Deltastraat 41, 4301 RC Zierikzee, Holandia.
Telefon: 111410009.
Strona internetowa: miep.nu
Specjalności: Domowa opieka medyczna.
Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Karty debetowe, Karty kredytowe.
Opinie: Ta firma ma 59 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 2.2/5.

📌 Lokalizacja Miep B.V.

Miep B.V. Deltastraat 41, 4301 RC Zierikzee, Holandia

⏰ Godziny otwarcia Miep B.V.

  • Poniedziałek: 08:00–16:15
  • Wtorek: 08:00–16:15
  • środa: 08:00–16:15
  • Czwartek: 08:00–16:15
  • Piątek: 08:00–16:15
  • Sobota: Zamknięte
  • Niedziela: Zamknięte

Miep B.V. jest firmą specjalizującą się w dziedzinie opieki domowej medycznej. Siedziba firmy mieści się pod adresem: Deltastraat 41, 4301 RC Zierikzee, Holandia. Firma jest dostępna pod numerem telefonu: 111410009. Stronę internetową można znaleźć pod adresem: miep.nu.

Especialności

  • Domowa opieka medyczna

Inne ważne informacje

  • Parking dostępny dla osób na wózkach
  • Wejście dostępne dla osób na wózkach
  • Karty debetowe
  • Karty kredytowe

Opinie

Firma Miep B.V. ma 59 recenzji na Google My Business. Średnia opinia wynosi 2.2/5 z 400 głosów.

👍 Recenzje dla Miep B.V.

Miep B.V. - Zierikzee
Angelique D. R.
1/5

In 2 maanden tijd maar 2 keer huishoudelijke hulp gehad (en daarvoor ook meerdere malen niets). Zodra mijn vaste hulp een vrije dag heeft, vakantie of ziek is is er geen vervanging. Er wordt wel gezegd dat er naar vervanging gezocht wordt en dat ze erop terug komen, maar je hoort niks en er komt niemand. Of je zit te wachten op hulp en er komt gewoon niemand. Ik zou deze organisatie zeer zeker niet aanbevelen, want je hebt er helemaal niks aan.

Miep B.V. - Zierikzee
Henny S.
1/5

Mijn vader krijgt hulp via Miep….tenmiste dat is de afspraak. Nu al drie weken niemand geweest ivm ziekte van de hulp die hij had. Ze is langdurig ziek. Bellen met Miep lukt niet, je staat eindeloos in de wacht en dan wordt de verbinding verbroken. Vandaag een klacht ingediend via de website. Krijg je als antwoord “bedankt voor het compliment “……pffffff en dat ten koste van kwetsbare oudere mensen..

Miep B.V. - Zierikzee
Corina V. G.
4/5

Ik heb 16 jaar bij een ander bedrijf gewerkt voor dat ik bij MIEP in dienst kwam. Ik heb er een paar maanden gewerkt en heb leuke en aardige cliënten gehad. Het salaris was altijd op tijd en het contact met kantoor kan dan wel beter, men zou een aparte lijn moeten hebben voor medewerkers. Je bent gemiddeld 2 uur op locatie en om dan nog eens in de wacht te staan is niet fijn voor personeel of cliënte. Nu ik hier toch schrijf, ik bedank iedereen bij MIEP voor de leuke samenwerking in de toch wel korte periode. Het ga jullie goed.
Voor mensen die leuk werk zoeken kan ik dit bedrijf aanbevelen.

Groetjes Corina

Miep B.V. - Zierikzee
N K.
1/5

Hoe de mensen omgaan met cliënten kan gewoon niet! Behalve Baukje na lijkt 80 procent van de mensen die ik deze twee jaren heb gesproken helemaal niet blij met hun werk.

Vandaag heb ik gebeld en ik kreeg een zurige receptioniste aan de lijn. Toen ik vroeg naar de reden waarom ze zo deed, heeft mevrouw verteld dat ze de hele dag aan de lijn zit ( werken?)

Eenmaal is Baukje op vakantie onstaan er chaos en zijn alle lijnen bezet! Empathie is er niet alleen arrogantie en bijna irritatie omdat een cliënt belt!

Erg dit

Miep B.V. - Zierikzee
Soccer C.
5/5

Ik ben in 2018 bij miep in dienst gekomen. Sollicitatie gesprek gehad op het hoofdkantoor.
Voor Ik bij mij miep in dienst kwam heb ik bijna 10 jaar bij een ander schoonmaak bedrijf gewerkt, en daar door scholing de kneepjes van van het vak geleerd. Ik werk er met veel plezier korte lijnen met de coördinator ( helaas wel veel verloop) lieve vaste cliënten dankbaar werk, salaris altijd netjes op tijd. Ik hoop er nog lang te mogen te mogen werken.

Miep B.V. - Zierikzee
Simon
1/5

Nu al 5 wkn geen hulp gekregen. En steeds kort voor tijd wordt er afgebeld en niet voor vervanging gezorgd. Wordt steeds belooft dat ze terug bellen, maar ho maar. Je moet zelf terug bellen om iets te regelen. Dit is niet wat ik verwacht had van deze organisatie.

Miep B.V. - Zierikzee
Astrid D. M.
4/5

Op zich heel mooi werk zeker voor ouderen! Alleen jammer dat het ondersteuningsplan niet duidelijk zichtbaar is zodat Cliënten niet precies weten wat we wel/niet komen doen daardoor kan discussie of ontevredenheid onstaan verder blijft het dankbaar werk ☺️💐

Miep B.V. - Zierikzee
Jolanda V. G.
1/5

Mijn ouders hebben eerst lang op de wachtlijst gestaan voordat er iemand kwam. Heel jong en onervaren meisje, geen enkele ervaring, kwam regelmatig niet opdagen en in de zomer 6 weken vakantie zonder vervanging. Uiteindelijk kwam er een nieuwe hulp, die heel erg fijn was maar inmiddels ontslag nam en nu al weer 6 weken zonder hulp terwijl de WMO bijdrage wel betaald moet worden. Dat het lastig is om aan personeel te komen snap ik in de huidige tijd, maar wat ik t meest vervelend vind bij Miep dat er geen of hele slechte communicatie is en beloftes niet worden nagekomen. Ik zou 2 weken geleden gebeld worden over de status van het zoeken naar een nieuwe hulp voor mijn ouders. Niets gehoord dus zelf maar weer gebeld. Vervolgens werd toegezegd dat in afgelopen woensdag gebeld zou worden en nog steeds niet gehoord. En zo gaat t al vanaf het begin. Daarom ga je beter op zoek naar een andere organisatie waar beloftes wel worden nagekomen en er in ieder geval duidelijk gecommuniceerd wordt. En waar je ook daadwerkelijk de hulp krijgt waar je voor betaalt.

Go up