Mijn Horen - Dieren

Adres: Piersonstraat 5, 6951 BD Dieren, Nederland.
Telefoon: 313414556.
Website: mijnhoren.nl
Specialiteiten: Audicien.
Andere interessante gegevens: Gerund door een vrouwelijke ondernemer, Bezorging, Levering op dezelfde dag, Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Genderneutraal toilet, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Gratis parkeerplaats.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 33 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.6/5.

📌 Locatie van Mijn Horen

Mijn Horen Piersonstraat 5, 6951 BD Dieren, Nederland

⏰ Openingstijden van Mijn Horen

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 09:00–18:00
  • Woensdag: 09:00–18:00
  • Donderdag: 09:00–18:00
  • Vrijdag: 09:00–18:00
  • Zaterdag: 09:00–17:00
  • Zondag: Gesloten

"Mijn Horen" is a renowned audiology clinic located in Dieren, Netherlands. The clinic, situated at Piersonstraat 5, 6951 BD Dieren, Netherlands, has been providing top-notch hearing care services to its clients for several years. You can reach them conveniently via phone at 313414556 or visit their website at mijnhoren.nl.

Specializing in audiology, "Mijn Horen" has carved a niche for itself in the hearing care industry. The clinic is run by a female entrepreneur, showcasing their commitment to professional and personalized care. They offer various services such as delivery, same-day delivery, and a range of accessibility options for individuals with disabilities, including a wheelchair-accessible toilet, parking, and seating areas.

Moreover, "Mijn Horen" takes pride in their gender-neutral toilets, contactless mobile payments, credit card, pin, and free parking facilities. This attention to detail ensures a comfortable and inclusive environment for all their clients.

The clinic enjoys an impressive reputation, boasting a total of 33 reviews on Google My Business. With an average rating of 4.6/5, it's clear that "Mijn Horen" has garnered a loyal client base and continues to excel in the field of audiology.

👍 Beoordelingen van Mijn Horen

Mijn Horen - Dieren
Borgviking
1/5

Wat een slechte service.
Kwam binnen voor een nieuwe speaker voor een phonak oortoestel. Was eerder gebeurd dus ik wist wat het mij zou gaan kosten € 75.
Bij thuiskomst opvallend vreemd piepgeluid op gerepareerde oortje.
Direct mail gestuurd dat er iets niet klopte.
Antwoord: we kunnen het wel testen, maar als we het moeten opsturen kost dat altijd minstens €150,00.
De volgende morgen terug naar de winkel. Test duurde 20 minuten. Ja ik hoor wat u hoort. Garantie ? Neen.
Opsturen was enige optie.
Wat is wijsheid ? Maandagmiddag gelijk naar een andere Phonak dealer in Velp gereden. Zij zagen direct wat het probleem was. U heeft het verkeerde stekkertje gekregen ! Dit is een stekkertje met twee pootjes en het horen er drie te zijn!
Probleem opgelost. Uiteraard direct terug gereden naar Dieren en mijn beklag gedaan. Fout van de winkel werd vlot erkend en geld teruggestort.
Wat een stomme fout. Als je een reparatie uitvoert wordt het resultaat kennelijk niet even gecontroleerd en de klant het bos ingestuurd. Letterlijk. In die winkel kom ik dus nooit meer! U bent gewaarschuwd.

Mijn Horen - Dieren
Tom B.
5/5

Heb de laatste tijd veel problemen met mijn gehoor. Hoor steeds slechter. Samen met Mijn Horen proberen we tot een zo goed mogelijke resultaat te komen. Er is veel tijd en aandacht aan mij besteed. Ben tevreden.

Mijn Horen - Dieren
Petra
2/5

In tegenstelling tot alle goede reviews hier, deel ik deze absoluut niet. Ik schaam me tegenover mijn huidige partner dat ik hem naar mijn horen ‘heb gestuurd’. Hij wilde niet naar één van de grote ketens, maar juist naar een kleine specialist met aandacht en persoonlijke zorg voor de cliënt. Nu gepensioneerd na 42 jaar triage audicien te zijn geweest bij een gerenommeerd familiebedrijf in zuid-Limburg met meerdere vestigingen. Hij wilde graag een van de meest geavanceerde hoortoestellen. Hij heeft ze meegekregen en kon zelf aan de slag met inregelen. Ik kan nog een heel epistel schrijven, maar de hulp achteraf was zo goed als nihil. Lang verhaal kort, dingen ingeleverd (heb je wel zijn nummer? Werd er en passant nog even geroepen. Voor als er iets is. Hoe onbeleefd ONklantvriendelijk is dit?). Er is niet gevraagd of hij iets anders wilde proberen of hoe zij hem op andere wijze van dienst kunnen zijn. Ons zien ze nooit meer terug daar.

Mijn Horen - Dieren
Fenna B.
5/5

Ontzettend fijn geholpen door Lotte bij de aanschaf van een hoortoestel. Vriendelijk en professioneel en bij vragen of toch nog aanpassingen wordt alles zonder probleem opgelost. Niks is teveel dus we zijn tevreden klanten en bevelen MijnHoren dan ook zeker aan.

Mijn Horen - Dieren
mirella B.
5/5

Op zoek naar een gehoortoestel voor mijn schoonvader. Wat super fijn meegedacht en wat een goede service. Bereid om tot goede passende oplossingen te komen voor de hulpvraag. Een winkel waar je echt serieus genomen wordt. Bedankt!

Mijn Horen - Dieren
Adri L.
4/5

Na plotselinge doofheid door huisarts doorverwezen naar KNO arts. Tot mijn grote schrik 6 weken wachttijd. Naar mijn horen gegaan met het idee dat ik geen 6 weken praktisch doof rond wil lopen. Uitstekend geholpen, ze hebben me letterlijk uit de 'doofheid' geholpen. Ben er heel blij mee. Uitstekend bedrijf.

Mijn Horen - Dieren
Gerard K.
5/5

Zeer prettig geholpen bij het aanmeten van een gehoorapparaat voor mijn moeder. Alle tijd wordt er genomen voor het beste resultaat.
Wat een verschil met de grote ketens. Aanrader.

Mijn Horen - Dieren
Thea J.
5/5

Ik ben zeer tevreden over de zorg die besteed is aan mijn gehoorapparaten. Monique is erg betrokken, denkt mee en geeft goede adviezen. Service is prima!! Dank je wel!

Go up