Mondzorg Drenthe Beilen - Beilen

Adres: Eursingerweg 12, 9411 BB Beilen, Nederland.
Telefoon: 593541950.
Website: mondzorgdrenthe.nl
Specialiteiten: Tandarts.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 43 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.8/5.

📌 Locatie van Mondzorg Drenthe Beilen

Mondzorg Drenthe Beilen Eursingerweg 12, 9411 BB Beilen, Nederland

⏰ Openingstijden van Mondzorg Drenthe Beilen

  • Maandag: 08:00–17:00, 18:00–21:00
  • Dinsdag: 08:00–17:00, 18:00–21:00
  • Woensdag: 08:00–17:00
  • Donderdag: 08:00–17:00
  • Vrijdag: 08:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Mondzorg Drenthe Beilen is een uitstekende tandartsenpraktijk, gevestigd op Eursingerweg 12, 9411 BB Beilen, Nederland. Het kan gemakkelijk bereikt worden met openbaar vervoer en beschikt over rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen, een rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke toiletten.

Deze praktijk is gespecialiseerd in tandheelkunde en biedt een breed scala aan behandelingen aan. Het personeel is professioneel, vriendelijk en streeft ernaar om de beste zorg te bieden aan elke patiënt. Het telefoonnummer van Mondzorg Drenthe Beilen is 593541950.

Op de website van Mondzorg Drenthe Beilen, mondzorgdrenthe.nl, vindt u meer informatie over de diensten die ze aanbieden, openingstijden en andere details. Het is een moderne en gebruiksvriendelijke website, die ook informatie bevat over de tandartspraktijk zelf.

Mondzorg Drenthe Beilen heeft 43 beoordelingen op Google My Business en de gemiddelde mening van hun patiënten is 3.8/5. Dit getuigt van de hoge kwaliteit van hun diensten en het vertrouwen dat patiënten in hen hebben.

Als u op zoek bent naar een tandartspraktijk in Beilen, is Mondzorg Drenthe Beilen een uitstekende keuze. Het personeel is deskundig en vriendelijk, de faciliteiten zijn modern en rolstoeltoegankelijk en de patiënten geven hen goede beoordelingen. Wij raden u aan om contact op te nemen met Mondzorg Drenthe Beilen via hun website of telefoonnummer om een afspraak te maken.

👍 Beoordelingen van Mondzorg Drenthe Beilen

Mondzorg Drenthe Beilen - Beilen
P F.
2/5

Niet meer mijn tandarts na veel steken laten vallen. Afspraken worden niet nagekomen. Zo wilde ik graag een afspraak plannen, maar dat kon niet en een mail is nooit verstuurd. Onvriendelijk, baliemedewerker vond haar gelijk en wilde hierin niet buigen. Lange wachttijden en tot slot veel wijzigingen in tandartsen gehad met veelal verschillende opinies. Dat laatste kan natuurlijk pech zijn, maar het gehele plaatje is voor mij momenteel niet positief.

Mondzorg Drenthe Beilen - Beilen
sandra K.
1/5

Zetten alles op alles om je het duurst mogelijke behandeling aan te bieden , laten me zelfs naar meppel rijden om me alsnog over te halen de duurste behandeling te nemen , toen ik aangaf dat daar totaal geen ruimte voor was in mijn budget en er ook andere optie waren begonnen ze te smoezen en werd ik mee genomen naar een achter kamertje waar me werd verteld dat ze me niet verder willen helpen en ik voortaan vooraf moet betalen mocht ik geholpen willen worden.
Nooit zo slecht behandeld en bij een andere tandarts werd ik direct geholpen en die man deed het zelfs gratis omdat er meerdere slechte verhalen van mondzorg beilen komen!

Mondzorg Drenthe Beilen - Beilen
Han S.
5/5

Meestal is een tandarts niet je favoriete plek, maar deze is prima

Mondzorg Drenthe Beilen - Beilen
Robert T.
5/5

Zeer tevreden met de overstap naar Mondzorg Drenthe in Beilen. Ze nemen de tijd en moeite voor je, ook bij mensen die geen fan zijn van de tandarts is deze praktijk zeker een aanrader!

Mondzorg Drenthe Beilen - Beilen
Melody K.
1/5

De praktijk heeft betere service verleend, maar tegenwoordig kennen ze dat niet.
Ik was vanaf kind bij de praktijk en heb hele fijne tijden mee gemaakt.
Maar nu gaat het om zoveel mogelijk geld uit de klants portemonnee trekken en niet stil willen staan dat het niet betaalbaar is voor een klant.
Continu noodvullingen willen maken als er direct of gewacht kan worden op een goede vulling.
De facturatie word naar je mail gestuurd. Ze zijn op de hoogte dat deze niet aankomen op Gmail en hotmail.
Toch stug door sturen en dan de derde aanmaning sturen naar het huisadres zodat je nog hogere kosten hebben.
En als je hierover klaagt is er begrip voor maar word de volgende keer alsnog het op de zelfde manier gedaan.
Vraag je direct de rekening aan de balie hebben de dames geen tijd.
Ik ben na 28 jaar vertrokken.

Mondzorg Drenthe Beilen - Beilen
Friedrich S.
5/5

Vandaag sinds jaren weer bij de tandarts geweest,en wel bij tandarts Dalhuijsen van mondzorg Drenthe (Meppel) nou ech fantastisch wat een geweldige tandarts,heel happy mee,Ik heb dit in 40 jaar nog nooit ervaren,tot de volgende rondes maar weer.

Mondzorg Drenthe Beilen - Beilen
klarie V. L. -. H.
1/5

Donderdag gebeld omdat ik niet wist wat te doen. Er was een stuk voor tand afgebroken, uiteraard erg schrikken dus hun maar gebeld ondanks mijn grote angst.
Helaas vond de assistente mij erg onnozel want inplaats van begrip te tonen werd ik uitgelachen. Toen ik vroeg wat ik dan wel kon doen hoorde ik weer gelach waar na zij mij nog durfde te vertellen dat ik mij via hun site kon inschrijven... Hoe DURF je te denken dat ik na zo'n gesprek nog patiënt WIL worden? Associaal dat je zo met mensen omgaat!

Mondzorg Drenthe Beilen - Beilen
Tineke V. T.
1/5

Op advies van tandprotheticus in oude woonplaats naar Beilen verwezen.
Start oktober 2019.
Nieuwe onder en bovenprothese. Niets kunnen afbijten met bovenprothese, zeer pijnlijk en zat zeer los. Gevolg, met voedsel naar beneden komen. Vaak terug geweest, in totaal tot nu zo'n 30 keer in Beilen en Meppel geweest. Vraag om Second Opinion werd niet gehonoreerd, nieuwe bovenprothese, zelfde verhaal.
Nu wel Second Opinion, was zeer onprofessioneel. Tweede Second Opinion op eigen initiatief in Meppel, bij Zieck, conclusie beet is te hoog. Dat was het probleem. En niemand in Beilen kon dit constateren.
Weer terug, volledige nieuwe boven en onderprothese, dus tweede onder en derde bovenprothese.
Na deze week weer terug geweest te zijn omdat de onderprothese er bijna niet meer uit kon en ik verging van de pijn. Klikimplantaat te strak.
Nog steeds pijn aan bovenprothese. Aangegeven er klaar mee te zijn na zo'n 30 bezoeken vanuit Hoogeveen naar Beilen en Meppel.
Uit laten schrijven en naar de heer Liefers in Hoogeveen. Erger kon het toch niet meer worden.
Deze constateerde tot mijn schrik nog nooit zo,n slechte prothese te hebben gezien.
Boven en onder tanden staan niet in het midden recht tegenover elkaar, kiezen links staan naast elkaar, ondertanden zijn bijna niet meer te zien.
Met gevolg, ingevallen mond, contact met de manager, ze kunnen niets meer voor mij doen. Met andere woorden, zoek het maar uit.
Ik heb de heer Liefers verzocht dan maar op mijn eigen kosten alles weer te vernieuwen.
Beilen trekt de handen er van af, jammer. Liever had ik deze review niet geschreven, natuurlijk zal het ook vaak goed gaan, alleen bij mij niet en ik vind dat men zich er erg makkelijk vanaf maakt.
Ik heb voor de eerste prothese een eigen bijdrage betaald, terwijl het een slecht product was.
Het is een groot bedrijf waar de menselijke maat in mijn geval ontbrak. Een bedrijf kan ook te groot worden met dit als gevolg.
Aangezien ik aangaf dan naar het ONT te gaan, de klachtencommissie, werd mij door de manager verteld dat in die tussentijd niemand aan de huidige prothese mag komen.
De klachten commissie kan wel een jaar duren, dus geen optie, ontmoedigingsbeleid dus. Dan moet ik hier nog een jaar mee lopen, dan ben ik 2 en een half jaar verder.
Dan blijft er nog 1 ding over, een zeer negatieve review schrijven.
Nooit heeft men in Beilen aangegeven het voor mij ook vervelend te vinden, dat er iets niet goed kan gaan snap ik, maar als het nu nog onacceptabel is kan het niet aan mijn mond liggen.
Zo ja, had ik dat graag gehoord.
De grootste fout die men in Beilen maakt is dat er verschillende mensen met een prothese bezig zijn, steeds een ander.
Het is en blijft vervelend steeds je tandeloze mond aan een ander te tonen.
Uiteraard is mijn man ook uitgeschreven, ik had wat meer begrip verwacht.

Go up