Oogcentrum Noordholland - Heerhugowaard

Adres: Gildestraat 10, 1704 AG Heerhugowaard, Nederland.
Telefoon: 889191800.
Website: oogcentrumnoordholland.nl
Specialiteiten: Oogheelkundig centrum.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet, Afspraak aanbevolen, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 68 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.2/5.

πŸ“Œ Locatie van Oogcentrum Noordholland

Oogcentrum Noordholland Gildestraat 10, 1704 AG Heerhugowaard, Nederland

⏰ Openingstijden van Oogcentrum Noordholland

  • Maandag: 08:00–17:00
  • Dinsdag: 08:00–17:00
  • Woensdag: 08:00–17:00
  • Donderdag: 08:00–17:00
  • Vrijdag: 08:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Oogcentrum Noordholland is een oogheelkundig centrum gespecialiseerd in oogproblemen. Het centrum is gevestigd aan de Gildestraat 10 in Heerhugowaard, Nederland. Het biedt verschillende specialiteiten, zoals cataracten, glaucoom en oogjeugdchirurgie. Het bedrijf is uitgerust voor rolstoelgebruikers en biedt ook een rolstoeltoegankelijke ingang, toilet en parking.

Specialiteiten

De specialiteiten van Oogcentrum Noordholland zijn:

  • Cataracten
  • Glaucoom
  • Oogjeugdchirurgie

Andere interessante gegevens

Onderstaande functies zijn beschikbaar voor Oogcentrum Noordholland:

  • Rolstoeltoegankelijk toilet
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Afspraak aanbevolen
  • Contactloos mobiel betalen
  • Pinpassen

Beoordelingen en gemiddelde mening

Oogcentrum Noordholland heeft 68 beoordelingen op Google My Business met een gemiddelde mening van 4.2/5.

Als u meer informatie wilt over Oogcentrum Noordholland, kunt u hun website bezoeken: oogcentrumnoordholland.nl. Het adres van het centrum is de Gildestraat 10 in Heerhugowaard, Nederland, en u kunt hen bereiken via het telefoonnummer 889191800.

πŸ‘ Beoordelingen van Oogcentrum Noordholland

Oogcentrum Noordholland - Heerhugowaard
josefina W. P.
1/5

Idee dat deze organisatie handelt vanuit hun eigen portemonnee en de klant niet centraal staat en ook niet gevraagd wordt wat wenselijk is voor de klant. Bepaalde Behandelingen moeten betaald worden, ondanks je verzekerd bent. Klachtenregeling geen eigen email maar algemene emailadres. In hoeverre blijft de privacy vd klant gewaarborgd. Strijd om afspraak te cancellen want je moet dit persoonlijk komen vertellen. Heeft de cliΓ«nt geen inspraak? Is belang van jullie portomonee nr 1?!

Oogcentrum Noordholland - Heerhugowaard
Ivon R.
5/5

19 augustus 2025 Staar operatie gehad, ik vond het griezelig, het is me 150% mee gevallen! Goede begeleiding, duidelijke uitleg, vriendelijke behandeling. Zeer tevreden.

Oogcentrum Noordholland - Heerhugowaard
Koos H.
2/5

In januarie 2025 het eerste oog met staar geopereerd in febr het tweede oog.
Operatie prima gegaan en alles naar volle tevredenheid uitgevoerd.
Echter de eerste controle is geweest in juni 2024 niet in het oogcentrum maar helaas in Purmerend.35 km van af huis.Wij wonen echter vlakbij het Oogcentrum in HHW.
Dan een tweede oproep wel in het Oogcentrum.3 kwartier wachten,waren ons vergeten.Na de operatie in 2025 een tweede afrekening ontvangen van de Zorgverzekering betreffende eigen risico. € 300,00 .Dit kwam omdat de tussentijd van controle en operatie langer heeft geduurd dan 120 dagen.Voor ons een totaal onbekend gegeven.Dus een waarschuwing is op zijn plaats ,let op de wachttijd in dit Oogcentrum tbv je portemonnee.Helaas voor ons een slechte ervaring.

Oogcentrum Noordholland - Heerhugowaard
Nicole B.
5/5

Wij zijn opticien, in samenwerking met het oogcentrum.
Vooraf wil ik melden dat de opticien altijd eindverantwoordelijk is voor de bril sterkte en niet de optometrist werkzaam in een kliniek!
Een optometrist brengt de gezondheid van het oog in kaart en beoordeeld het zichtvermogen door middel van een vlotte meting.
Wanneer wij als opticien de klantenservice bellen voor informatie of spoedgevallen word er altijd correct gehandeld en als het nodig is overleg gepleegd met de arts.
Er wordt erg professioneel en fijn omgegaan met het uitwisselen van informatie!
Daarom geven wij ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️

Oogcentrum Noordholland - Heerhugowaard
Michel O.
4/5

Het fantastische Dijklander ;-( had geen oogartsen.
Zal wel ontzettend mazzel hebben gehad maar kom binnen drie dagen terecht.
Men heeft scans enz enz wat ik het Dijklander en Spaarne ziekenhuis nog nooit heb gezien, weliswaar wordt, wat medisch onderzoek betreft alles beter, maar alles ging vlot en duidelijke toelichting.
Top

Oogcentrum Noordholland - Heerhugowaard
Erik G.
1/5

En dan krijg je hieronder een reactie van de eigenaar.
Vriend ik heb een brief met de goedkeuring van mijn zorgeverzekeraar dat het alsnog gedaan kon worden maar jullie communicatie is nul komma nul. Ik ben vanaf juli bezig hiermee en krijg deze reactie van u. Heeeel slecht van jullie en nee jullie communicatie is heel erg slecht. Ik ben nota bene bij de anesthesist geweest voor de laatste afspraak voor de operatie. Ik moet dan ergens volgende jaar geopereerd worden? nee vriend dit is slecht van jullie kant en je moet het niet afschuiven op de zorgverzekeraar. jammer. Het zou je sieren als je de telefoon oppakt en mij contact in plaats van het hier goed te praten dat het aan de zorgverzekeraar ligt want dat ligt het dus niet.

Oogcentrum Noordholland - Heerhugowaard
Karrie V. R.
5/5

Staaroperatie met narcose gehad, wat een geweldige deskundige club. Stuk voor stuk begripvolle hartelijke mensen, van de receptie tot en met artsen-assistenten en verpleegkundigen.

Oogcentrum Noordholland - Heerhugowaard
sylvia B.
5/5

Wat een snelle en gestroomlijnde machine! Je voelt je er heel erg serieus genomen. Ik ben heel goed geholpen. Jullie zijn toppers!

Go up