Phitaal Maastricht - Maastricht

Adres: Stadionplein 31, Gebouw Geusselt 1, 3e etage, 6225 XW Maastricht, Nederland.
Telefoon: 432075230.
Website: phitaal.nl.
Specialiteiten: Geestelijke gezondheidszorg.
Andere interessante gegevens: Toilet, Neemt nieuwe patiënten aan, Gratis parkeerplaats, Parkeren op het terrein.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 3 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3/5.

Locatie van Phitaal Maastricht

Phitaal Maastricht, gevestigd op Stadionplein 31, Gebouw Geusselt 1, 3e etage, 6225 XW Maastricht, Nederland, is een specialist in geestelijke gezondheidszorg. Het is gemakkelijk te bereiken met een gratis parkeerplaats op het terrein.

Hun expertise ligt in het bieden van ondersteuning en behandeling voor psychische en emotionele problemen. Het team van Phitaal Maastricht bestaat uit ervaren therapeuten en gespecialiseerde medewerkers die samenwerken om de beste zorg te bieden. Ze nemen ook graag nieuwe patiënten aan en beschikken over toiletten voor hun bezoekers.

Phitaal Maastricht heeft een gemakkelijk toegankelijke locatie, dicht bij het stadion en met goede bereikbaarheid per auto of openbaar vervoer. Het gebouw is modern en toegankelijk voor iedereen. Het team is erop gefocusseerd om een warm en veilig gevoel te creëren voor al hun bezoekers.

Op de website van Phitaal Maastricht vindt u meer informatie over hun diensten, openingstijden en het team. Er is ook de mogelijkheid om online een afspraak te plannen. Op Google My Business heeft Phitaal Maastricht 3 beoordelingen met een gemiddelde mening van 3/5. De meningen van vorige patiënten kunnen helpen om een beter beeld te krijgen van de zorg die u kan verwachten.

We raden aan om contact op te nemen met Phitaal Maastricht via hun website om meer informatie te verkrijgen of om een afspraak te maken. Het team van Phitaal Maastricht staat klaar om u te helpen en u te ondersteunen in al uw psychische en emotionele behoeften.

Beoordelingen van Phitaal Maastricht

Phitaal Maastricht - Maastricht
Rudy D
3/5

Review PHI Traject: Heb op donderdag 8 maart 2018 met gemengde gevoelens afscheid genomen van PHI Maastricht. Wat betreft het behandeling traject: alle mensen waar mee ik heb samengewerkt waren super. Allen gaven blijk van een deskundige en klantvriendelijke aanpak, hetgeen je al bij binnenkomst aan de balie merkte je voelde je er op je gemak. deze personen waren in een woord Top.
Dit in tegenstelling tot de verantwoordelijke personen van PHI Maastricht, zo was al na 3 weken bekend dat PHI niet al mijn problemen kon behandelen, hetgeen vreemd was maar kon dit nog accepteren dat er vervolgens 15 maanden niets mee gedaan is d.m.v externe hulp is moeilijk te begrijpen.met nog 7 weken te gaan in het nabehandeling traject stuurde ik een brandbrief mede door de 2de maal kanker constatering bij mijn zoon had ik gehoopt op een gesprek om in laatste 7 weken dingen te kunnen rechtzetten en op te lossen. via een mail werd me geadviseerd hierover met mijn dokter kontact op te nemen en zouden we in samenspraak via mail traject beëindigen. de dag erna kreeg ik een mail wij beschouwen het traject als af gesloten.
Ben geen gemakkelijk mens en zeker een moeilijke patiënt geweest, heb in mijn brandbrief PHI beschuldigd van Struisvogel methodiek, en de transpiratie van een Betonplaat naar personeel en patiënt. in de hoop dat we hierover samen konden praten, het feit dat dit niet is gebeurt versterkten , bevestigden deze vermoedens alleen maar meer, Voel me daarom als patiënt de afgelopen 15 maanden dan ook niet serieus genomen, en als klant te kort gedaan.
Nadat ik als een nummer via mail was afgedankt, heb ik op donderdag 8 maart persoonlijk van PHI afscheid genomen, heb bij de balie een taart af gegeven met een dank kaart citeer: Met dank aan PHI en alle medewerkers voor alle mooie momenten, en goede herinneringen met veel respect en waardering, wens jullie allemaal veel succes en een goede toekomst, met veel dank. ben naar buiten gegaan toen ik last kreeg van waterige ogen.
Samen gevat super team tijdens traject zeer goede resultaten geen spijt van was Top. Nabehandeling en Afhandeling van Traject door Verantwoordelijke van PHI Organisatie Maastricht een grote Flop. Rudy D.

Phitaal Maastricht - Maastricht
Joost Van Brinckhoven
1/5

Na het (helaas onsuccesvol) doorlopen van een 1e lijns traject elders in Maastricht ben ik via de bedrijfsarts bij terecht gekomen bij Phi. Angst klachten, psychosomatische klachten en depressie zijn zaken waar ik hulp bij wilde hebben. Dit zijn precies de klachten waarin Phi claimed gespecialiseerd te zijn als gespecialiseerde GGZ instelling. (Zie foto)

Geen wachtlijst een goede website en een goed verhaal. Helaas bleef het daarbij.

Na de intake te hebben doorlopen (5 gesprekken) zou het adviesgesprek op dinsdag plaatsvinden. Dit werd door hen op het laatste moment afgezegd. Het enige moment waarop ik wel kon komen voor het gesprek was een week later op maandagochtend om 08.00 uur (!). Bij binnenkomst werd me meteen medegedeeld dat ik werd afgewezen. Op dit moment was ik vanzelfsprekend al klaar met de organisatie. Toch heb ik het fatsoen opgebracht het gesprek aan te gaan omdat ik wilde weten wat hiervoor de oorzaak was aangezien mijn huisarts, psycholoog en psychiater her erover eens waren dat dit passend zou zijn. Over de oorzaak ben ik in het gesprek niet veel wijzer geworden. "Te complex". Daar moet je het dan mee doen. Ik heb drie keer gepoogd een specifiekere respons te krijgen maar die heb ik niet gekregen.

Het schandalig dat een organisatie die claimt gespecialiseerde gezondheidszorg te bieden zo omgaat met mensen. Niet alleen doen ze hun werk niet, ze geven je nog een trap na ook.

Mijn huisarts gaat een officiële klacht indienen, geheel op eigen initiatief omdat ze geschokt was door de afwijzing en het proces. Ik wilde dit stuk eigenlijk liever niet schrijven omdat ik de energie er niet in wilde steken maar ze heeft me doen laten inzien dat er een meerwaarde is aan het beschermen van anderen.

Doe jezelf een plezier en ga niet naar Phi!

Phitaal Maastricht - Maastricht
c Beckers
5/5

Go up