Rabobank Elst - Elst

Adres: Industrieweg Oost 16, 6662 NE Elst, Nederland.
Telefoon: 887226600.
Website: rabobank.nl
Specialiteiten: Bank.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 25 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.3/5.

📌 Locatie van Rabobank Elst

Rabobank Elst Industrieweg Oost 16, 6662 NE Elst, Nederland

⏰ Openingstijden van Rabobank Elst

  • Maandag: 13:00–17:00
  • Dinsdag: 10:00–17:00
  • Woensdag: 10:00–17:00
  • Donderdag: 10:00–17:00
  • Vrijdag: 10:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Rabobank Elst: Una Institución Financiera confiable en el corazón de Nederland

Adres: Industrieweg Oost 16, 6662 NE Elst, Nederland.

Telefoon: 887226600.

Website: rabobank.nl.

Rabobank Elst es una sucursal de la famosa institución financiera neerlandesa Rabobank, que ofrece una amplia gama de servicios bancarios a sus clientes en la localidad de Elst, en el norte de los Países Bajos. En este resumen, exploraremos las características, ubicación y información recomendada para aquellos que buscan conocer más sobre esta institución financiera.

Características y servicios

Rabobank Elst se especializa en banking, ofreciendo una variedad de servicios para individuos y empresas, como:

Cuentas corrientes y de ahorro
Créditos y préstamos
Servicios de pago y transferencia
Asesoramiento financiero y planificación

Ubicación y accesibilidad

La sucursal de Rabobank Elst se encuentra ubicada en Industrieweg Oost 16, 6662 NE Elst, Nederland, lo que la convierte en un punto de referencia fácil de acceder en el corazón de la ciudad. La institución también se esfuerza por ser accesible para todos, ya que cuenta con un ingreso y estacionamiento para personas con discapacidad.

Opiniones y valoraciones

Según las recensiones en Google My Business, Rabobank Elst ha recibido una media de 3,3/5, lo que indica una percepción general positiva de la institución. Los clientes elogian la atención personalizada y la disponibilidad de los empleados, aunque algunos han mencionado que los horarios de atención pueden ser limitados.

Información recomendada

Para aquellos que buscan abrir una cuenta o solicitar un crédito en Rabobank Elst, se recomienda visitar su página web oficial (rabobank.nl) para obtener más información sobre sus servicios y procedimientos. También se puede contactar directamente con la sucursal a través del teléfono 887226600 o visitar en persona.

Recomendación final

En conclusión, Rabobank Elst es una institución financiera confiable y accesible en el corazón de Elst, con una amplia gama de servicios bancarios y una excelente reputación en la comunidad. Para aquellos que buscan una institución financiera responsable y personalizada, se recomienda visitar su página web oficial o contactar directamente con la sucursal para obtener más información y planificar su futuro financiero.

👍 Beoordelingen van Rabobank Elst

Rabobank Elst - Elst
Geert V. D.
1/5

Och och wat rampzalig...

Betreft: mijn Visa creditcard 6694

Wist de pincode van mijn creditcard niet meer, en de kaart raakte geblokkeerd.

Heb 7 maart gemaild met dhr A, maar zijn adres werkt denk ik niet meer.
Heb 21 maart ook nog gemaild met de afdeling bedrijven mkb.kring.GEZ - maar heb daar geen
enkele reactie op gekregen (ter info: ik ben ook zakelijke klant)

Heb daarna een paar keer gechat met een robot. Robot wist het niet, verbond mij door met een
levend persoon die waarschijnlijk net daarvoor overleden was, want hij/zij kwam niet op de chat....

Dan maar online kijken.
Na lang zoeken op de beveiligde zone van mijn rabo-internetbankieren
(haha, dat staat namelijk NIET onder het kopje creditcard... maar onder 'zelf regelen'. Logisch? Voor mij niet!) heb ik een nieuwe PINcode aan kunnen vragen en ook gekregen.
Er zat in die brief verder geen gebruiksaanwijzing.
Nu kon ik me herinneren dat een creditcard voor gebruik geactiveerd moet worden in een PINautomaat. Heb dat gedaan in de dorpsstraat in Elst.

Pincode werkte
Ik ging naar huis, deed de creditcard in de random reader: 'deze kaart is geblokkeerd' was de reactie.

Dus weer naar de pinautomaat.
Heb pincode veranderd.
Ik ging naar huis, deed de creditcard in de random reader: 'deze kaart is geblokkeerd' was de reactie.

Dus weer naar de pinautomaat.
Heb een tientje gepind.
Ik ging naar huis, deed de creditcard in de random reader: 'deze kaart is geblokkeerd' was de reactie.

Weer online gekeken, niets kunnen vinden.

Toen heb ik maar eens gebeld.
Vanmorgen 28 maart, iets van 09:00 uur
Had telefoonnummer ooit gekregen per mail, kon dat overigens niet online tergvinden.

Na het martelmenu... kreeg ik zowaar iemand aan de lijn.

Ik vertelde mijn verhaal, zei dat ik wel een tientje kon pinnen maar dat mijn random-reader steeds de melding 'kaart is geblokkeerd' gaf.

Kreeg nogal lomp de reactie: u kunt een creditcard niet in een random reader doen, dat moet met een PINpas! ...

Toen vertelde ik hem dat ik wel eens een buitenlands hotel online reserveer met mijn creditcard, en ik dan met mijn random reader een code moet genereren. Hij geloofde mij niet en bleef maar hameren op dat dit zo niet kan.

Werd het een beetje zat en 'direkt' zijn kan ik ook, en baalde ervan dat de persoon die ik sprak zo weinig empathie had. Dus ik zei: 'als ik de creditcard in mijn random reader doe, dan krijg ik een foutmelding, kunt u dat dan wel oplossen'?

Persoon wist dat niet (waarom werk je daar dan?) en wilde ruggespraak houden en ik werd in de wacht gezet.

En na 9 minuten wachten (op zich al bizar) werd... de verbinding aan de Rabokant verbroken. 🙂 dat was nog bizarder, vind ik.
Ik dacht nog in mijn naïviteit: 'dan wordt ik zo wel teruggebeld, hij heeft immers mijn nummer'... Maar dat gebeurde niet.
'Overtreffende trap van bizar met klanten omgaan', vond ik.

En dat was toch wel DE druppel.
Heb sinds 1997 een creditcard, maar die werkt hij niet meer en erger nog: NIEMAND wil mij helpen. Dus ik dan heb er ook niets aan.

Ik zie twee oplossingen: van de Arnhemse Rijnbrug springen (kom ik in iedergeval nog in de krant)... maar ik koos voor een andere oplossing: heb hem doorgeknipt en hij zit bij deze brief achter een paperclip.

Kunt u mijn creditcard account opzeggen AUB?
Ik ga wel ergens heen waar ze wél service verlenen. Heeft u nog en tip?

Nu nog even een afsluitende opmerking:
Onze houthandel en ikzelf zijn waarschijnlijk sinds 1972 Raboklant. Ten tijde van Filiaal Valburg, met dhr Melssen, was de service optimaal. Dat is nu flink anders: regelmatig storing online, website die totaal ONlogisch is (geef graag
voorbeelden als u wilt - maar er is nog NOOIT gereageerd als ik een Rabo enquete invul...)
Kortom: ik ben er een beetje moe van en mijn vrouw wil eigenlijk al jaren onze privé- en zakelijke rekeningen opzeggen.

Ben benieuwd of ik op deze brief wél een reactie krijg.

Graag bevestiging van:
- ontvangst van deze brief
- opzeggen creditcard

Ik hoor graag,

Met vriendelijke groet,
Geert van Dijk

Rabobank Elst - Elst
Ineke K.
1/5

De bank waar je in de dorpsstraat in Elst niet eens geld kunt storten(al maanden), omdat het apparaat niet gemaakt wordt. Waar is een bank voor? Geld brengen zodat de bank erop kan passen, zodat wij het op kunnen nemen wanneer nodig. Schandalig!
Duur, want ze vangen overal maar geld voor en service 0,0!

Rabobank Elst - Elst
Jim A.
1/5

Poging gedaan een zakelijke rekening te openen. Werd na de online aanvraag gebeld, maar kon op dat moment niet opnemen. Bel vervolgens een paar minuten later terug en duurde welgeteld 26 minuten voordat ik iemand aan de lijn kreeg.

Vervolgens krijg ik te horen dat mijn bedrijfspartner ook moet bellen, omdat de gegevens niet bekend zijn en die zich telefonisch moet legitimeren ().

Het is 2023. Waarom kan dit niet gewoon online?

Rabobank Elst - Elst
C.C. D.
1/5

Mijn rekening was opeens geblokkeerd terwijl ik in Spanje op vakantie was. Geen enkele communicatie daarover, niets.
Toen zelf maar gebeld met de Rabobank. Een zeer vervelend gesprek gevoerd met Nina Bussmann van de afdeling transacties. Zij stelde vragen die ze totaal niet mag stellen conform de AVG. toen ik haar daar op wees werd ze brutaal en bleef maar in herhaling vallen. Uiteindelijk heeft ze gewoon de verbinding verbroken terwijl ik in Spanje op vakantie was en niets kon met mijn betaalpas. Teruggebeld en collega Daan heeft het goed opgepakt. Nina Bussmann is Rabobank onwaardig. Slechtste klantenservice ooit!

Rabobank Elst - Elst
Irma K.
1/5

Wat een ontluisterende ervaring! Vier keer iets telefonisch proberen te regelen, wat niet is gelukt. Op kantoor werd actie ondernomen die NIET met mij als klant is afgestemd en die met een ander kantoor (andere woonplaats) afgehandeld had moeten worden. Geen inlevingsvermogen en klantonvriendelijk! Dit in tegenstelling tot mijn ervaringen met de fijne service bij Rabobank Dalfsen.

Rabobank Elst - Elst
Cees H.
4/5

Keurige behandeling en netjes te woord gestaan

Rabobank Elst - Elst
Johan O.
5/5

Wij zijn er vandaag super geholpen vriendelijk begripvol altijd een goed gevoel 👍👍 ik weet niet de naam van de dame maar nogmaals 👍

Rabobank Elst - Elst
Gerico D. V.
5/5

Goed geholpen door deskundig personeel. Lopen nog even alle zaken door die je bij de bank hebt lopen. Zeer fijn.

Go up