Ranzijn tuin & dier De Bilt - De Bilt

Adres: Universiteitsweg 2, 3732 HX De Bilt, Nederland.
Telefoon: 302203019.
Website: ranzijn.nl
Specialiteiten: Tuincentrum, Tuin, Dierenwinkel.
Andere interessante gegevens: Ophalen in de winkel, Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Genderneutraal toilet, Wifi, Wifi, Snel bezoek, Contactloos mobiel betalen, Creditcards, Pinpassen, Creditcards, Gratis parkeerplaats, Parkeren op het terrein.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 2309 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.1/5.

📌 Locatie van Ranzijn tuin & dier De Bilt

Ranzijn tuin & dier De Bilt Universiteitsweg 2, 3732 HX De Bilt, Nederland

⏰ Openingstijden van Ranzijn tuin & dier De Bilt

  • Maandag: 09:30–18:00
  • Dinsdag: 09:30–18:00
  • Woensdag: 09:30–18:00
  • Donderdag: 09:30–21:00
  • Vrijdag: 09:30–21:00
  • Zaterdag: 09:30–18:00
  • Zondag: 12:00–18:00

Ranzijn tuin & dier De Bilt

Gelegen aan Universiteitsweg 2 in De Bilt, Nederland, is Ranzijn tuin & dier De Bilt een uitgebreide winkel die zich specialiseert in tuincentrum en dierenwinkel. Met een telefoonnummer van +30 220 301 9 en een website op ranzijn.nl, is het gemakkelijk om verbinding te maken en te verkennen wat ze hebben te bieden.

Specialiteiten

Het tuincentrum heeft een brede keuze aan tuinartikelen en -benodigdheden, waardoor het een ideale plek is voor zowel de beginnende als de ervaren tuinier. Bovendien heeft het dierenwinkeltje alles wat je nodig hebt voor het zorgvuldige verzorgen van je geliefde huisdier. Met een dierenarts aanwezig, kun je er zeker van zijn dat je huisdier in goede handen is.

Andere interessante gegevens

  • Ophalen in de winkel
  • Services op bedrijfslocatie
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Genderneutraal toilet
  • Wifi
  • Snel bezoek
  • Contactloos mobiel betalen
  • Creditcards en Pinpassen zijn geaccepteerd
  • Gratis parkeerplaats
  • Parkeren op het terrein

Beoordelingen en gemiddelde mening

Ranzijn tuin & dier De Bilt heeft een uitstekende reputatie met een gemiddelde beoordeling van 4.1/5 op basis van 2309 recensies op Google My Business. Veel klanten waarderen de overzichtelijke winkel, de ruime keuze aan producten en de leuke aanbiedingen. De parkeergelegenheid wordt ook vaak genoemd als een pluspunt. Een klant omschreef het als 'niet al te groot, overzichtelijk en met genoeg keuze' terwijl een ander het 'een speciale afdeling voor dieren' noemt. Een ander klant benadrukte de 'hele nette prijzen voor echt goede dierenartsen en assistenten'.

👍 Beoordelingen van Ranzijn tuin & dier De Bilt

Ranzijn tuin & dier De Bilt - De Bilt
Sonjah V.
4/5

Niet al te groot tuincentrum, overzichtelijk en keuze genoeg.
Een speciale afdeling voor dieren en een dierenarts voor de juiste verzorging van uw geliefde huisdier.
Leuke aanbiedingen en ruime parkeergelegenheid.
Moeilijk om met lege handen weg te gaan.

Ranzijn tuin & dier De Bilt - De Bilt
Kim B.
5/5

Ik ga hier vast naar de dierenarts. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Hele nette prijzen voor echt goede dierenartsen en assistenten. Hier hebben ze beste voor met je huisdier.

Ranzijn tuin & dier De Bilt - De Bilt
Hester O.
1/5

Nog nooit zo iets mee gemaakt. Ben jarenlang vaste klant, betaal de rekeningen, hond staat op mijn naam, zetten ze zonder overleg de hond op naam van mijn dochter, nu een maand geleden. Ik maak hier werk van. Maar ze zijn echt knettergek! Ga hier nooit heen!!!

Ranzijn tuin & dier De Bilt - De Bilt
Theo V.
5/5

Vanmorgen buitengewoon vriendelijk en betrokken geholpen door Jill, de dieren arts.
Het leven van onze 18-jarige poes was eindig. Op zeer zorgvuldige wijze hebben wij afscheid genomen van onze poes.

Ranzijn tuin & dier De Bilt - De Bilt
timmende M.
4/5

Ruim assortiment, ik wat de reclame folder af scheelt een hoop. Heb 3 maanden geleden ruim in geslagen. Geen plant is gaan hemelen. Kwaliteit prijs verhouding soms onlogisch. Andere tuincentra zijn even duur of duurder

Ranzijn tuin & dier De Bilt - De Bilt
PATRICA D.
4/5

Fijn om terug te zijn. Grote hoeveelheid aan kastjes en voederbakjes en staande voerhuisjes voor buitenvogels. Ook nog plantjes en ruime hoeveelheid binnenplanten. De buitenafdeling werd net afgebroken waarschijnlijk om plaats te maken voor kerstbomen.. Ook een enorme keuze aan diervoeders alwaar ik een interessant likmatje voor mijn kat heb gekocht waar zij heel blij mee is.

Ranzijn tuin & dier De Bilt - De Bilt
Corry
5/5

Ze hadden een prachtige aanbieding welke was uitverkocht. Leen paar dagen later kon ik de voor mij na bestelde zakken ophalen. Meteen nog wat andere dingen meegenomen zoals moestuin grond, planten enz

Ranzijn tuin & dier De Bilt - De Bilt
Valdares B.
1/5

Al een behoorlijke tijd klant geweest, al 3x gehad dat mijn afspraak bij de trim op het laatste moment afgezegd wordt en ik dan een vervolg afspraak kan maken voor een ander moment in de zelfde week. Alleen als deze afspraak niet schikt (ik werk als verpleegkundige) komen er vervolgens weken of maanden wachttijd er over heen. Tot vandaag kon ik met geluk flexibel zijn, maar vandaag is mijn toppunt van teleurstelling bereikt. Zaterdag had ik een afspraak staan in mijn vrije weekend, maar deze werd 2 dagen van te voren afgezegd en ik zou dinsdag (vandaag) terecht kunnen komen, gezegd dat het voor mij lastig is en graag naar een ander moment wil kijken. Dit zou weken later zijn… dat is niet haalbaar voor mijn hond betreft vacht. Telefonisch dacht ik afgesproken te hebben dat ik om 11 uur kom, dit in mijn agenda gezet. Blijkbaar hadden ze 10:30 ingepland en kreeg ik herinnering mails, dat in mijn spam terecht komt. Stom van mij dat ik hier niet naar kijk. Ik zou kwart voor 11 aankomen en ze belde mij op dat ze mij gemist hadden en dat de afspraak niet door zou kunnen gaan. Aangegeven dat ik er bijna ben en of het mogelijk is dat mijn hond alleen geschoren wordt en niet gewassen of in model geknipt hoeft te worden. Dit scheelt al ruim halfuur tot 3 kwartier, maar nee mevrouw zo werkt dat niet bij ons. Je krijgt de rekening en kan een nieuwe afspraak in plannen met een wachttijd van ongeveer 3 maanden.

Daarnaast in de 7 jaar tijd dat ik klant ben ook bij de dierenarts is de service verslechterd. Dan bel ik voor een afspraak dat ik wil dat mijn hond gezien wordt, omdat mijn hond aantal dagen niet eet, suf is en hier geen verbetering in ziet. Dan wordt er een afspraak gemaakt over ruim een week, vraag je of het misschien nog in de zelfde week kan ivm met de zorgen die je maakt over je hond. Nee dat kan echt niet, maar als het verergerd, moet je bellen. Nou de zelfde avond zat ik bij de uithof bij de spoed.

Altijd flexibel geweest, maar andersom wordt niet mee gedacht. Voor nu 60 euro betalen voor een trimafspraak en weken wachten tot dat mijn hond ergens anders terecht kan. Ik ben weg als vaste klant van 7 jaar.

Go up