Stichting Santé Partners - Tiel

Adres: Siependaallaan 1, 4003 LE Tiel, Nederland.
Telefoon: 9008433.
Website: santepartners.nl
Specialiteiten: Thuiszorg.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 19 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.4/5.

📌 Locatie van Stichting Santé Partners

Zeker, hier is een toelichting op Stichting Santé Partners, geschreven in een formele, vriendelijke stijl en met de gevraagde elementen:

Stichting Santé Partners: Uw Partner in Thuiszorg

Stichting Santé Partners is een organisatie die zich met hart en ziel inzet voor het bieden van thuiszorg aan mensen in de regio Tiel en omgeving. Hun missie is om mensen te ondersteunen bij het zelfstandig wonen, zodat zij zo comfortabel en veilig mogelijk kunnen leven in hun eigen huis. De stichting is gevestigd op een centrale en rolstoeltoegankelijke locatie: Adres: Siependaallaan 1, 4003 LE Tiel, Nederland. U kunt hen bereiken via telefoonnummer 9008433. Via hun website, [santepartners.nl](http://www.santepartners.nl/), vindt u meer informatie over hun diensten en werkwijze.

Wat Biedt Stichting Santé Partners

De stichting is gespecialiseerd in een breed scala aan thuiszorg diensten. Ze begrijpen dat de behoeften van elke cliënt uniek zijn, en daarom bieden ze op maat gemaakte zorgplannen. Dit kan variëren van praktische ondersteuning bij dagelijkse taken, zoals aankleden, wassen en eten, tot meer intensieve begeleiding bij het beheer van medicatie, persoonlijke hygiëne en mobiliteit.

Persoonlijke Zorg: De zorg wordt geleverd door een team van professionele en betrokken zorgmedewerkers.
Flexibiliteit: Zorg kan worden ingepland op basis van de individuele wensen en behoeften van de cliënt.
* Rolstoeltoegankelijkheid: De locatie en de dienstverlening zijn volledig aangepast aan de behoeften van mensen met een handicap, met een rolstoeltoegankelijke ingang en rolstoeltoegankelijke parking.

Aanvullende Informatie & Opinies

Stichting Santé Partners hecht veel waarde aan open communicatie en een goede relatie met hun cliënten. Ze streven naar een persoonlijke benadering, waarbij de cliënt centraal staat en er rekening wordt gehouden met hun wensen en voorkeuren. Uit de 19 recensies op Google My Business blijkt dat de zorgverleners zich inzetten om hun werk goed te doen en de cliënten te helpen. De gemiddelde mening is 3.4 van 5 sterren.

Het is duidelijk dat Stichting Santé Partners een team heeft dat zich bewezen heeft in het bieden van thuiszorg. Het is echter ook belangrijk om te benadrukken dat de wisselende personeelsverdeling – waarbij verschillende zorgverleners de cliënt bezoeken – een punt is dat aandacht vraagt en waar de stichting zich waarschijnlijk in probeert te verbeteren.

Contact en Aanbeveling

Voor meer informatie over de diensten van Stichting Santé Partners en de mogelijkheden voor thuiszorg, nodigen wij u uit om de website te bezoeken: [santepartners.nl](http://www.santepartners.nl/). U kunt hier ook direct contact opnemen via het telefoonnummer 9008433. Met hun expertise en persoonlijke aanpak zijn zij een betrouwbare partner voor mensen die thuis willen blijven wonen. Neem vandaag nog contact op om een vrijblijvend gesprek te plannen

👍 Beoordelingen van Stichting Santé Partners

Stichting Santé Partners - Tiel
frans B.
5/5

Alles perfect op 1 dingetje.
Drie keer per dag thuishulp.....drie keer een andere ! . In een paar weken tijd wel 20 verschillende gezichten.
Ennuh ; "Hoe was je dag?"

Verder geen klachten behulpzame mensen die ook gewoon hun werk doen zonder te klagen. 👍

Stichting Santé Partners - Tiel
P.A. V. D. P.
5/5

V.w.b. Wondverpleging Tiel West. Ik woon in De Vier Gravinnen en heb ruim 6 weken 2 X daags de wondverpleegkundige op bezoek gehad. Ik kan hier maar een ding over zeggen, de behandeling en vriendelijkheid waren perfect. Ik ben meer dan tevreden. Nogmaals dank aan alle wondverpleegkundige die mij behandeld hebben. Het was uitstekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stichting Santé Partners - Tiel
Charlotte L.
1/5

Via de telefoon is er geen doorkomen aan. Ik sta nu al meer dan 25 minuten in de wacht en ben nog steeds beller nr 1 in de wachtrij en er wordt gevraagd of ik alstublieft nog even aan de lijn wil blijven (via een bandje). Hoop vandaag nog iemand van de klantenservice (die waarschijnlijk ook niet kan helpen) te spreken. De medewerkers van het wijk/zorgteam zijn fantastisch, maar de telefonische communicatie van/met het hoofdkantoor is dramatisch.

Stichting Santé Partners - Tiel
Liza V.
1/5

Eigenlijk is 1 ster nog te veel voor deze organisatie!
Consultatiebureau Beusichem/Maurik heeft een dwingende toon, komt afspraken niet na, moeilijke communicatie, luisterd niet naar wensen.

Stichting Santé Partners - Tiel
Joey H.
1/5

Waardeloos bedrijf/zorgaanbieder.
Qua zorg niet veel op aan te merken behalve dat ze teveel uren aan zorg leveren en ook declareren. Hoofdkantoor is een drama. Interne communicatie is er niet. Wel lopen er diverse directieleden en managers die ook betaald moeten worden. Het enige voordeel is dat ze altijd plek hebben voor andere cliënten, maar dat is ook niet zo gek als alle bestaande cliënten niet meer willen samen werken.

Stichting Santé Partners - Tiel
Henk H.
1/5

Na ernstige blessure krukken nodig, 50 jaar lid woon in Kerkdriel in Zaltbommel wel af te halen maar niet voor leden ik moest ze in Tiel of in Culemborg gaan halen 40km. Rijden Wat een service ik wil ook geen lid meer zijn van zo'n organisatie.

Stichting Santé Partners - Tiel
Just J.
5/5

Mijn moeder van 85 is bij Ziggo, wij ook trouwens. Bevalt prima nooit problemen. Mijn moeder heeft een alarm via STMR. In april kreeg ik een mail van Ziggo, dat de kosten door continu inbellen alarm hoog opliep. STMR was ons ook proberen te bereiken. Wij waren werken we konden dus niets doen. Uit het werk ben ik gelijk naar mijn moeder gegaan en heb de stekker van Ziggo en het alarm systeem eruit getrokken. ZIGGO als eerste gebeld en zo als altijd, wijst men naar de ander. Ziggo gelijk duidelijk gemaakt, dat bij wie de storing ook ligt, dit niet over de rug van de klant mag gaan, zij er met STMR zelf uit moeten komen. STMR ook gebeld, zij zeiden dus het lag bij ZIggo en zo is de cirkel weer rond. Hetzelfde tegen STMR gezegd. Samen met de monteur van STMR hebben we alles weer aan de praat gekregen. Verder niks meer vernomen, maar waar ik al voor vreesde gebeurde, er kwam een rekening van meer dan 200 euro. Deze heb ik gelijk later terug vorderen en het abonnement van die maand wel betaald. Mail naar Ziggo en STMR gestuurd, met nogmaals dit onderling uit te zoeken.

Dit is tussen deze 2 bedrijven idd gebeurd. Ook ik werd keurig op de hoogte gehouden over de gang van zaken. Beiden bedrijven hadden dit niet eerder aan de hand gehad, dus een nieuwe leerweg voor wat betreft een alarm wat via de telefoon gaat.

Beiden bedrijven zijn overeengekomen en hebben uitwisseling gedaan, hebben keurig samen de kosten gedeeld.
Dit noem ik nou nog eens super klantenservice.
Top Ziggo en STMR, jullie zijn een voorbeeld van andere bedrijven hoe het ook kan en zou moeten gaan..

Stichting Santé Partners - Tiel
Janna
1/5

Thuiszorg..
Bijzonder dat dit bedrijf zich een thuiszorg bedrijf mogen noemen!
Want de inhoud van het woordje zorg is hier ver te zoeken.
Ze zouden hier beter en op een respectvolle manier met de cliënt om mogen gaan.

Als ik 0 sterren kon geven,deed ik dat.

Go up