Stroomz Strijp - Eindhoven

Adres: Noord Brabantlaan 66, 5652 NP Eindhoven, Nederland.
Telefoon: 407116900.
Website: strijp.stroomz.nl
Specialiteiten: Medisch centrum, Huisarts, Apotheek, Fysiotherapeut.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet, Afspraak aanbevolen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 160 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.3/5.

📌 Locatie van Stroomz Strijp

Stroomz Strijp Noord Brabantlaan 66, 5652 NP Eindhoven, Nederland

⏰ Openingstijden van Stroomz Strijp

  • Maandag: 08:00–17:00
  • Dinsdag: 08:00–17:00
  • Woensdag: 08:00–17:00
  • Donderdag: 08:00–17:00
  • Vrijdag: 08:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Stroomz Strijp is een veelzijdig medisch centrum gelegen op de Noord Brabantlaan 66, 5652 NP Eindhoven, Nederland. Het centrum biedt een breed scala aan medische diensten en faciliteiten, waaronder een huisartsenpraktijk, een apotheek en een fysiotherapiepraktijk. Stroomz Strijp is er voor iedereen die op zoek is naar kwaliteitsvolle gezondheidszorg in de buurt.

De speciale aandachtspunten van dit medisch centrum zijn onder andere een rolstoeltoegankelijk toilet, een rolstoeltoegankelijke ingang en een rolstoeltoegankelijke parkeerplaats. Dit maakt het centrum toegankelijk voor iedereen, ongeacht hun mobiliteit.

Stroomz Strijp heeft een gemiddelde beoordeling van 3.3/5 op basis van 160 recensies op Google My Business. Dit toont aan dat het centrum een goede reputatie heeft op het gebied van patientezicht en medische dienstverlening.

Om gemakkelijk contact op te nemen met Stroomz Strijp, kunt u het telefoonnummer gebruiken: 407116900, of de website bezoeken: strijp.stroomz.nl. Op deze website vindt u meer informatie over de diensten en faciliteiten die het medisch centrum aanbiedt.

Als u op zoek bent naar een betrouwbare en toegankelijke gezondheidszorgprovider in Eindhoven, is Stroomz Strijp een uitstekende keuze. Met zijn ruime aanbod aan medische diensten en faciliteiten, is dit centrum een echte aanrader voor iedereen die hun gezondheid ernstig neemt. Neem gerust contact op met Stroomz Strijp om meer te weten te komen over de beschikbare diensten en hoe u zich kunt inschrijven.

👍 Beoordelingen van Stroomz Strijp

Stroomz Strijp - Eindhoven
Patricia W.
1/5

De huisartsen praktijk is een groot kinderachtige kleuter school.. je geeft aan 1 zalf het beste werkt.maar nee geven dan druppels dan weer andere zalf.die allemaal niet werken..als alleen die ene zalf die ik zeg.luisteren de artsen .nee hoor maar wel weet niet hoeveel ziektekosten betalen.voor een kind die niet eens na patient luistert .belachelijk echt belachelijk hoe jullie patiënten behandelen .zelfde als dat je blaasontsteking hebt 3 dagen met pijn laten lopen.patient 2 dagen niet kunnen slapen door de pijn.DOE ER IETS AAN.BEHANDEL PATIENTEN ZOALS ZE BEHANDELD MOETEN WORDEN EN WAAAR ZE VOOR BETALEN

Stroomz Strijp - Eindhoven
Dartajan P.
1/5

Beste lezer. Waarom word ik zo door jullie tegengewerkt als ik een andere dokter wil? Ik heb in het verleden al duidelijk gemaakt, dat ik een dokter wil waar, als het erg nodig is, naar toe wil, en niet een die op afstand mij geneest, terwijl hij niet eens weet wie ik ben en wat ik mankeer. Nu ben ik bezig om een andere dokter te vinden, en dan wordt ik door jullie tegengewerkt. IK HEB GEEN DOKTER MEER.

Stroomz Strijp - Eindhoven
Karen V. A.
1/5

Deze apotheek functioneert oprecht niet. Al zo veel problemen gehad sinds ik verhuisd ben en daarom van apotheek ben gewisseld. Gelukkig ben ik nog wel bij mijn oude huisarts, maar ik moet regelmatig medicijnen ophalen dus wilde de apotheek wel dichtbij.
Medicatie komt nooit op tijd, je moet meestal dagen wachten na bestellen van gewoon herhaalde medicatie. Ineens moet ik het steeds binnen ophalen ipv in de automaat, terwijl ik het al jaren gebruik (alleen omdat het een ander merk is of zo? Doe er dan gewoon een briefje bij zoals andere apotheken doen). Ben al paar keer in de problemen gekomen door hun traagheid.
Heb ook al gehad dat (nieuwe) medicatie die door de huisarts was voorgeschreven er na meer dan een maand nog niet was. Ik kreeg ook geen fatsoenlijke reacties op vragen hierover, alleen dat ze wel konden zien dat het was voorgeschreven maar dat het nog niet was bevestigd of zo? Nooit een duidelijk advies hoe ik dit kon oplossen en conversaties in de app werden gewoon telkens gesloten.
Ik zou willen dat ik kon wisselen van apotheek, maar ik heb die afhaalautomaat nodig en dat hebben andere apotheken niet. Als je die niet per se nodig hebt zou ik echt afraden om je hier in te schrijven.

Stroomz Strijp - Eindhoven
Evita
1/5

Afhaalautomaten zijn kapot en alleen bereikbaar binnen werktijden. Erg verveledn

Stroomz Strijp - Eindhoven
marian G.
5/5

Heel deskundige en vriendelijke fysiotherapeuten, ben goed geholpen. Mag ook wel gezegd. Dank.

Stroomz Strijp - Eindhoven
Wolf D.
1/5

Zeer onpersoonlijk, ik heb in 10 jaar ook al 10 verschillende huisartsen gehad. Ook de apotheek is geen pretje die hebben overal een mening over maar luisteren doen ze niet.

Stroomz Strijp - Eindhoven
Carlos C. G.
1/5

Wegens een allergie (oorzaak niet bekend) waagde ik een bezoekje aan de dokter. Ik had een afspraak om 09:15 uur. Uiteindelijk heb ik 45 minuten (!) moeten wachten op een consult van 5 minuten. Ik stond toevallig net bij de balie om te informeren waarom ik nog steeds niet opgeroepen was. Op dat zelfde moment riep de dokter mijn naam. Aangezien ik niet in de wachtruimte zat gaf hij direct de volgende de beurt, waarop ik anticipeerde en aangaf dat ik er wel was. Ik zou graag de dokter zijn naam willen benoemen maar de dokter was zo gehaast en slordig dat hij zichzelf niet eens voorgesteld heeft. Ik vroeg netjes waarom het zo lang uitliep, hij gaf daarop geïrriteerd antwoord: Ja ambulance heeft prioriteit. Dat begrijp ik natuurlijk voorkomen, maar dat kun je ook netjes verwoorden. Nadat ik mijn verhaal had gedaan kreeg ik de vraag: “Wat verwacht je van mij?” Toen brak mijn klomp. Ik snap dat een dokter geen wonderen kan doen, maar als je 45 minuten gewacht hebt en dan die vraag krijgt… dan kan ik oprecht beter gebruik maken van Google of ChatGPT. Ik kreeg neusspray tegen de hooikoorts, want dat kon het misschien zijn en ik mocht bloedprikken als de spray niet werkte. Al met al, een consult onder niveau om er maar snel vanaf te zijn. Ik moet zeggen dat ik dit soort vragen vaker gehad heb van andere dokters van de enkele keren dat ik bij de huisarts geweest. Dokter Schrijver stelde graag de vraag: “Wat denkt u zelf dat het is?”

Vervolgens naar de apotheek, 3 man sterk waarvan een de klanten deed helpen. Hij was inmiddels al 10 minuten bezig met de klant en achter mij vormde zich een lange rij. De andere twee werkneemsters zaten achter de PC dingen te bespreken. Helemaal prima, maar wellicht het verkeerde moment. Na 10 minuten wachten eindelijk aan de beurt. Ik heb neusspray nodig, nog eens 10 minuten wachten want mevrouw moest het nog even verwerken in het systeem. Waarop ik vervolgens de vraag krijg: Weet u hoe u neusspray moet gebruiken? Ik had nog geen antwoord gegeven en er werd me al uitgelegd hoe ik het best de spray in mijn neus kon doen. Al met al 75 minuten gewacht voor een consult van 5 minuten en neusspray bij de apotheek.

Conclusie: Deze dokterspraktijk is erg onder niveau. Je kunt alleen telefonisch een afspraak maken tussen 08:00 en 12:00 uur. Het consult is onder niveau. Google en ChatGPT zijn beter. De apotheek is traag en ook traag van begrip lijkt het. Wilt u een fijne dag hebben? Ga dan hier NIET naar toe.

Stroomz Strijp - Eindhoven
Inge V.
1/5

Wat een organisatie...bel je smorgens om 8.45 voor een recept dat HARD nodig is, (en die ik al vaker heb gehad).." ja ik ga er meteen mee aan de slag, als u niks hoort ligt het recept vandaag klaar bij de apotheek,daar krijgt u een mail van" ..ok prima!
Om 14.30 zelf maar gebeld naar de apotheek, nee hoor geen recept. Weer de dokter gebeld, zegt de mevrouw aan de andere kant van de lijn " de dokter heeft nog geen tijd gehad om ernaar te kijken" maar ze ging erachteraan" Nou NIET dus!!!! Weer naar de apotheek gebeld, nee hoor, nog steeds GEEN recept! En dan nog geen berichtje om even te laten weten dat ze het vandaag niet geregeld krijgen, helemaal niks...want dan had ik het nog enigzins begrepen, en iets anders kunnen regelen op de een of andere manier!!!! Echt SCHANDALIG!!!! Nu ben ik echt boos, en voel me niet serieus genomen!!!
Ja het is druk, ja snap ik, maar ik ben ook iemand die iets nodig heeft,en ook al heel vroeg gebeld heeft! Je maakt me niet wijs, dat er niet even een dokter één minuut naar dat recept kan kijken en het goed kan keuren,vooral omdat ik het al vaker heb gehad. Beetje machtspositie uitoefenen daar aan de andere kant van de lijn! Bah!!!!!!! Ze zijn het gewoon VERGETEN!!!!!Blij dat we binnekort een andere praktijk hebben!

Go up