Wassink Autogroep Elst - Elst

Adres: Nieuwe Aamsestraat 86, 6662 NK Elst, Nederland.
Telefoon: 889277310.
Website: wassinkautogroep.nl
Specialiteiten: Autohandel, Autowerkplaats, Autobedrijf/Garage, Autokeuring, Autoleasebedrijf, Autoverhuur, Autoreparatie en -onderhoud, Opel-dealer, Dealer van tweedehands auto's.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Contactloos mobiel betalen, Pinpassen, Creditcards.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 152 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.2/5.

📌 Locatie van Wassink Autogroep Elst

Wassink Autogroep Elst Nieuwe Aamsestraat 86, 6662 NK Elst, Nederland

⏰ Openingstijden van Wassink Autogroep Elst

  • Maandag: 08:00–18:00
  • Dinsdag: 08:00–18:00
  • Woensdag: 08:00–18:00
  • Donderdag: 08:00–18:00
  • Vrijdag: 08:00–18:00
  • Zaterdag: 09:00–17:00
  • Zondag: Gesloten

Wassink Autogroep Elst: Una Escuela de Auto en Elst, Nederland

Wassink Autogroep Elst es una empresa de auto que se encuentra ubicada en la dirección Nieuwe Aamsestraat 86, 6662 NK Elst, Nederland. Con más de 152 recensies en Google My Business, esta empresa ha demostrado ser una opción confiable para aquellos que buscan servicios relacionados con autos en Elst.

Características y Especialidades

Wassink Autogroep Elst ofrece una variedad de servicios, incluyendo:

  • Autohandel (compra y venta de autos)
  • Autowerkplaats (reparación y mantenimiento de autos)
  • Autobedrijf/Garage (servicio de auto)
  • Autokeuring (inspección de autos)
  • Autoleasebedrijf (arrendamiento de autos)
  • Autoverhuur (alquiler de autos)
  • Autoreparatie en -onderhoud (reparación y mantenimiento de autos)
  • Opel-dealer (distribución de productos Opel)
  • Dealer van tweedehands auto's (venda de autos usados)

Servicios y Atención al Cliente

Wassink Autogroep Elst se destaca por su atención al cliente amable y profesional. Los clientes han mencionado la posibilidad de realizar contactos sin uso de teléfono, además de la opción de pago sin contacto. Además, la empresa cuenta con un acceso fácil para personas con discapacidad, tanto en la entrada como en el estacionamiento.

Opiniones y Evaluaciones

Según las opiniones de los clientes, Wassink Autogroep Elst ha demostrado ser una opción confiable para aquellos que buscan servicios relacionados con autos en Elst. Los clientes han mencionado la posibilidad de realizar compras de autos de manera rápida y eficiente, así como la atención al cliente amable y profesional.

Recomendación Final

Para aquellos que buscan servicios relacionados con autos en Elst, Wassink Autogroep Elst es una opción recomendada. Con su variedad de servicios y atención al cliente amable y profesional, esta empresa es una excelente opción para aquellos que buscan una experiencia de compra o servicio de auto de alta calidad. Por lo tanto, se recomienda visitar su página web y contactarlos para obtener más información y realizar una reserva.

Visita la página web de Wassink Autogroep Elst para obtener más información y contactarlos. Puedes llamarlos al teléfono 889277310 para obtener más información y realizar una reserva.

👍 Beoordelingen van Wassink Autogroep Elst

Wassink Autogroep Elst - Elst
Pieter J.
3/5

Verkoper was op zaterdag aan het einde van de middag nou niet echt nog geïnteresseerd in klandizie. Heb de jong gebruikte Ford maar ergens anders gekocht.

Wassink Autogroep Elst - Elst
Peter C.
4/5

Terugroepactie voor de stuurairbag. Wilde in 1e instantie niet goed lukken...maar is toch gelukt. Moest dus wat langer wachten...goede koffie...jammergenoeg geen krant of zo

Wassink Autogroep Elst - Elst
Yvonne T. R.
4/5

Net een opel gekocht voor me dochter (als verrassing) de verkoper Thorvald heeft ons geholpen en werkte aan alle kanten mee om de verrassing compleet te maken, alsnog onze dank. Verder goede service en erg vriendelijk

Wassink Autogroep Elst - Elst
Romee K.
2/5

Ik was altijd zeer te spreken over de service hier. Sinds de overname van Wassink Autogroep is dat helaas veranderd. De service aan de balie lijkt bijna kwadratisch te zijn afgenomen. Zonde want voorheen werden we hier altijd zeer netjes te woord gestaan.

Wassink Autogroep Elst - Elst
Joey V. D.
1/5

Heb je 30 minuten werk, kom absoluut niet naar deze garage!

Beste lezer, door dit te lezen toont u interesse in Wassink Autogroep Elst. Helaas moet ik u bij voorbaat informeren dat de garage kennis uitermate teleurstellend is op meerdere aspecten. Wegens het tijdig halverwege annuleren, om nog 2 gevraagde uren te voorkomen, zijn de kosten beperkt gebleven, waarna het elders in 30 minuten was opgelost. Echter, ik heb naast een leenauto zelf ook extra kosten gekregen door de onnodige werkzaamheden.

Op 11-03-2024 is Wassink Autogroep Elst gevraagd om onder andere de luchtmassameter te controleren op werking. Vooraf zijn de te controleren punten doorgegeven, zonder vermelding van kosten. Echter wilden ze 4 uur arbeid in rekening brengen voor slechts 30 minuten werk. Bijzonder frustrerend is het om te constateren dat de controlepunten voor de zekerheid op een A4'tje stonden dat letterlijk op de stoel lag.
Helaas deed de monteur die mijn voertuig heeft behandeld zich voor als iemand met kennis van zaken, maar toonde vervolgens een gebrek aan professioneel gedrag door te weigeren bovenstaand A4'tje serieus te nemen. Dit resulteerde in onnodige werkzaamheden en extra kosten voor mij als klant. Heb je een kleine reparatie, kom absoluut niet naar deze garage!

Ik ben ontevreden over:
- Niet gecommuniceerde onnodige werkzaamheden met extra kosten.
- Vertraagde start van de werkzaamheden met 4 werkdagen.
- Gebrek aan professionaliteit van de monteur.

Indien mogelijk zou ik de rekening niet betalen:
- Compensatie voor reparatie elders.
- Gebrek aan professionaliteit.
Helaas krijg ik dan de sleutel niet terug.

Wassink Autogroep Elst - Elst
misha D.
1/5

Slechte service

Ik had een probleem met mijn Astra, de auto herkende mijn sleutels niet meer waardoor het antidiefstalsysteem in werking gaat en ik de auto niet kan starten. Meestal na twee drie keer ontgrendelen lukte dit wel weer tot die vlieger ook niet meer op ging en ik ter plaatse lid werd van de ANWB om naar huis te kunnen komen vanaf mijn werk. De monteur van de ANWB heeft alles door gemeten en trok dezelfde conclusie; als de sleutels beide niet werken en verder goed zijn zal dit aan de transponder/ antenne van het contactslot moeten liggen.

Duidelijk verhaal, dit moet goed opgelost worden dus heb ik een afspraak gemaakt bij Wassink in Elst aangezien dit een Opel garage is. Hier werd me uitgelegd dat mijn auto uit 2011 ouder is dan tien jaar waardoor deze transponder niet op voorraad ligt maar rechtstreeks bij de fabriek besteld moet worden. Er werd me een leenauto aangeboden voor € 43,- per dag wat dan in mijn optiek geen leenauto meer is maar goed ik had toch een paar weken vakantie van uitgaande dat het dan wel opgelost zou zijn. Dagen werden weken, weken werden maanden en het viel me in het bijzonder op dat het contact vanaf mijn kant moest komen en er weinig begrip was behalve een “u staat nog op de batchlist en wij bellen u op". Gelukkig kon ik van een collega een auto lenen maar je zou na een aantal maanden van een vak garage kunnen verwachten dat alle zeilen bijgezet worden om je snel de weg op te helpen? Ik heb toen na drie maanden mijn auto geschorst en uit de verzekering gehaald want die leenauto kost ook wegenbelasting, verzekering en brandstof.

Ondertussen zijn we 5 en halve maand verder, mijn geduld was nu echt op en ik ging voor de derde keer persoonlijk bij de garage langs en kreeg gelukkig een gesprek met de chef werkplaats en die kon schijnbaar wel in oplossingen denken in plaats me af te schepen met een standaard antwoord van u staat nog op de batchlist. Het onderdeel was nergens te bekennen en misschien moest er maar tussentijds een demontageonderdeel worden besteld. Dit was ook geen succes want deze kon de vak garage ook niet koppelen met de auto. Een week later was er ineens een nieuwe transponder gevonden binnen een paar dagen in huis en na 6 maanden was de auto dan eindelijk klaar. Ondertussen was ik vanwege de stilstand van mijn Opel al € 1100,- euro kwijt aan extra verzekeringsgeld en belasting van de leenauto en de rekening bij Wassink i.p.v. maximaal € 750,- naar bijna € 1000,- voor een transponder?!

Oh ja, er zou ook een kapje voor de achterruitwisser vervangen worden wat niet gedaan was, deze mocht ik ook nog apart afrekenen na die vette rekening en dat noemt men dan service?

Ik voel me echt ronduit belazerd en raad een ieder af met deze zogenaamde vak garage zaken te doen. Ze komen afspraken niet na, komen je niet te gemoed en behalve de chef werkplaats is dit alles behalve kundig te noemen.

Wassink Autogroep Elst - Elst
Sjoert B.
5/5

Wij hebben hier onze auto gekocht, we zijn erg vriendelijk geholpen met de afhandeling van de koop. Verder met onderhoud heb ik geen ervaring met deze garage.

Wassink Autogroep Elst - Elst
Atilla U.
1/5

Zeer slecht behandeld door de oudere meneer achter de receptie. Hij gaat in discussie met mij en de schuld naar mij toe te schuiven. Had op 19-1-24 gebeld met Opel dealer Elst Gld (Wassink Autogroep) en had een dame gesproken voor het maken van een onderhoudsbeurt. Ik had aangegeven dat het een Lease auto is van Leaseplan. Zij heeft bevestigd dat de afspraak erin stond. Op de dag van de onderhoudsbeurt, krijg ik te horen dat mijn afspraak niet erin staat. De oudere meneer gaat in discussi met mij, dat het fout bij mij ligt, dat ik de afspraak via de Leaseplan app had moeten maken. Waarom heeft de dame aan de telefoon mij daarop niet geattendeerd? En dan paar minuten in discussie gaan met mij en doorhameren dat de fout bij mij ligt. Die betreffende meneer moet eens leren communiceren hoe er met klanten om moeten gaan,l en de nadruk bij moeilijke gesprekken aangaan. En zou niet verkeerd zijn dat, als er überhaupt werkoverleg is, door te nemen hoe men moet handelen bij het inplannen van leaseauto's. Kortom, hier wil ik niet meer terugkomen en zal het merk Opel ook afraden en ook niet bij Wassink Autogroep bij Elst Gld langsgaan. Ik rij 27 jaar leaseauto's en zal voortaan andere merk auto kiezen en de onderhoudsbeurt laten doen bij een ander bedrijf.

Go up