Mobiliteitswereld - Sittard

Adres: Rijksweg Zuid 212, 6134 AG Sittard, Nederland.
Telefoon: 467820552.
Website: mobiliteitswereld.com
Specialiteiten: Leverancier van assistieve hulpmiddelen.
Andere interessante gegevens: Services op bedrijfslocatie, Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Genderneutraal toilet, LGBTQ+ vriendelijk, Veilige omgeving voor transgenders.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 267 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.3/5.

πŸ“Œ Locatie van Mobiliteitswereld

Mobiliteitswereld Rijksweg Zuid 212, 6134 AG Sittard, Nederland

⏰ Openingstijden van Mobiliteitswereld

  • Maandag: 10:00–17:00
  • Dinsdag: 10:00–17:00
  • Woensdag: 10:00–17:00
  • Donderdag: 10:00–17:00
  • Vrijdag: 10:00–17:00
  • Zaterdag: 10:00–16:00
  • Zondag: Gesloten

Zeker, hier is een uitgebreid stuk over Mobiliteitswereld, geschreven in een formele en toegankelijke stijl, met de gevraagde

πŸ‘ Beoordelingen van Mobiliteitswereld

Mobiliteitswereld - Sittard
Lilian S.
1/5

Stoel gekocht voor mijn vader in voorjaar 2024 we dachten zit pap lekker warm in de winter want hij is 91.
Stoel was 3000 euro en na paar dagen stond hij in huis.
In september 2024 deed de verwarming het niet meer na telefonisch contact met winkel moesten we de klacht melden bij service oranje funiture care.
Zelfde dag nog gedaan.
Er kwam na 6 weken een monteur omdat onderdeel al besteld was zonder te weten wat er met de verwarming aan de hand was.
Maar de monteur kwam en het was niet te repareren.
Stoel terug naar de MOBILITEIT WINKEL
Na aantal weken geen enkele reactie hebben we maar gebeld hoe de stand van zaken was ivm de stoel.
Om een verhaal kort te maken het in nu eind maart en de stoel is nog steeds niet gerepareerd/vergoed /of wat dan
We hadden beter en stoel zonder verwarming kunnen kopen met een heerlijk verwarmings kussen er in.
Wat een verschrikkelijk k....t zaak.
En zij noemen zich een Mobiliteits winkel.
Als zij een firma in huren voor reparaties zijn zij nog steeds verantwoordelijk voor mijn gekochte product in hun winkel.
Nog niet te spreken over het personeel in een woord
NOOIT MEER.

Mobiliteitswereld - Sittard
Nicole T.
1/5

In 2023 een scootmobiel gekocht. Achteraf veel te duur betaald; uit 2013 voor 3100€. In 2024 voor 175€ een beurt laten geven. Sindsdien is er helaas niet meer op gereden en moeten we vanwege overlijden het scootmobiel verkopen. Een maand geleden een mail gestuurd met foto’s en wat men kan bieden. Inmiddels al 4 keer contact opgenomen maar we krijgen geen ΓΌberhaupt geen reactie. Inmiddels zijn we er wel achter dat mocht je een scootmobiel terug willen verkopen, deze nog maar tussen de 500-700€ zal opbrengen. Zelfs de afschrijving van een auto gaat nog niet zo snel. Maar de koude douche gaat zeker naar dit bedrijf die als er iets te verdienen valt er als de kippen bij zijn, maar nu nog geen fatsoen kunnen opbrengen om een mail te beantwoorden. Overigens luctratief zaakje: via de WMO kun je scootmobiel vergoed krijgen. Gemeente betaalt uit. Terug inkoop voor 700€… tel uit je winst hoe vaak een scootmobiel voor verkocht wordt in 10 jaar tijd!
In elk geval zal ik deze zaak niemand aanbevelen; als ondernemer geef je op zijn minst een reactie na een mail en inmiddels 5 telefoontjes.

Mobiliteitswereld - Sittard
Edwin V. D.
1/5

Update 18 maart 2025: ik heb mijn geld terug.

Update 7 maart 2025
Na 3 maanden heb ik nog steeds geen werkende lamp. Zojuist gebeld om 16:58. Ik sta in de wacht en wordt gewoon verbroken omdat ze sluiten. Wat een slechte klantenservice. Ik wil mijn geld terug!

Ik heb op 7 december een lamp besteld voor een Gemino rollator. Bestelnummer BVB243420037. Deze zou de volgende dag geleverd worden. Uiteindelijk werd deze pas op 17 januari geleverd. Helaas functioneert de schakelaar van de lamp niet goed.
Meteen heb ik weer gebeld. Ze zouden de fabrikant vragen een nieuwe te sturen. Ik vroeg de medewerker om mij hierover op de hoogte te houden, en dat zouden ze doen, maar in de praktijk doet mobiliteitswereld dat niet. Ze nemen wel snel de telefoon op, staan je netjes te woord, maar daarna houdt het op. Inmiddels is het weer een maand later en ik heb nog steeds geen werkende lamp.

Mobiliteitswereld - Sittard
Margo R.
5/5

Ben er geweest voor een scootmobiel. Ontvangst heel hartelijk. Heel veel informatie gekregen en wat rondjes mogen rijden door de winkel op verschillende modellen. Mocht ook nog naar buiten voor een proefritje. Bijzonder behulpzaam behandeld. Nog een heerlijk kopje koffie met cake gehad. Kortom een aanrader!

Mobiliteitswereld - Sittard
Rianne V. D. K. (.
1/5

Ik kocht een Drive Handgreep met Zuignap 30 cm zodat mijn schoonmoeder veilig in bad kon komen als ze kwam logeren. Goed de info op de website gelezen voor de aankoop, maar de omstandigheden waren prima en omdat het geen winkel leek die zo maar van alles verkoopt, vertrouwde ik het terwijl ik eerder nooit vertrouwen had in dit soort systemen had. Terecht blijkt nu....

Bij het installeren extra gelet op de plaatsingsinfo en alles gedaan wat moest. Maar we trokken het ding er zo af en toen we dachten, dat het toch gelukt was, viel het van de muur zodra we de badkamer uitliepen.

Meteen het bedrijf gecontracteerd, dat dit niet voldoet aan de beschrijving op de website. Reactie: dat komt omdat de ondergrond niet gelijk is, zet het maar op glas dan werkt het prima. U kunt het wel terugsturen, maar op eigen kosten

De waterpas erop gezet en foto gemaakt. Geen nano-mm verschil te vinden. Geen reactie meer gekregen en dus betaald voor een product dat zo de vuilnisbak in kan.

Een badgreep die enkel op glas blijft zitten en niet op een gladde, schoongemaakte en gelijke tegelmuur blijft zitten, hoort niet verkocht te worden. En al helemaal niet als product voor de minder mobiele mensen.

Typisch dat je overal de vraag krijgt een review achter te laten, maar nu niet. Dus dan maar hier. Ik ben de eerste die een positieve review achterlaat maar ik hoop hiermee mensen te kunnen waarschuwen dit prul ding niet aan te schaffen. En als de eigenaar zich echt verantwoordelijk voelt voor de minder mobiele mens, dan zou die het product wel hebben teruggenomen zonder mij met de kosten van het terugzenden op te zadelen.

Mobiliteitswereld - Sittard
Thimo N.
5/5

Houder voor de rollator op de scoot mobiel laten plaatsen. Ter plekke gemonteerd, onder het genot van koffie en cake. Zeer tevreden over de service, ondanks dat het goed druk was. Tevens ook nog een klem op de wandelstok, zodat deze op een tafel geklemd kan worden en niet om valt.

Mobiliteitswereld - Sittard
Hein B.
5/5

Goede service.

Dit bedrijf werd mij geadviseerd voor een scootmobiel door meerdere instellingen. Ben erheen gegaan en moet zeggen dat ik vriendelijk werd ontvangen. Uitgelegd waarvoor ik kwam en wat ik wilde. Er werd goed geluisterd en daarna kwamen ze met verschillende opties voor mijn wensen. Gekozen voor een gebruikte scootmobiel met een extra zwaar accupakket. Ik kocht op vrijdag en de maandag erna werd hij al geleverd ( supersnel ). 3 maanden probleemloos gereden en toen opeens haperde de scootmobiel. Gebeld, probleem uitgelegd, en de scoot werd 2 dagen later opgehaald ter reparatie. Ik kreeg ook een leenscoot tijdens de reparatie. 3 werkdagen later kreeg ik mijn scoot terug en heb weer 2 maanden probleemloos kunnen rijden. Noem het pech maar toen weer hetzelfde probleem. Terug naar de winkel en uitgelegd dat ik deze scoot niet meer vertrouwde en gevraagd of ik hem in kon ruilen op een andere. Dat was geen probleem en ze vonden het heel erg dat dit gebeurde. Ik ben onderweg afhankelijk van mobiele zuurstof dus ik moet wel kunnen vertrouwen op zo'n scoot. Nieuwe scootmobiel uitgezocht en ik kreeg het volledige aankoopbedrag van de oude scootmobiel als inruil terug. Dit had ik niet verwacht en daarom noem ik dit SERVICE van de bovenste plank ! Ik hoop dat ik met de nieuwe scoot meer geluk heb maar ik kan deze firma alleen maar loven tot nu toe ! Chapeau !

Mobiliteitswereld - Sittard
Jack
1/5

Pap heeft een Raam Easy Go, hiervoor wild ehij een nieuwe accu heeft hij geprobeerd via mobiliteitsworld te bestellen, toen na 6 weken nog geen accu geleverd kon worden dit maar afgezegd, zelf via internet besteld en dag later accu in huis.
Fiets voor grote beurt op laten halen, we vragen ons af of er wel wat gebeurt is. Na maand of 2 begonnen weer van alles er aan te mankeren, van kleinigheidjes tot banden die totaal kaal zijn, wellicht niet opgemerkt, maar hij wil een nieuwe van Raam die gaan we toch bij een andere leverancier aanschaffen zijn zeker niet teverden met de geleverde service vab Mob. World, terwijl de verkoper/adviseur wel een heel leuk verhaal had dat vertrouwen wekte. Jammer maar we gaan naar een ander

Go up