EUclaim B.V. - Arnhem

Adres: Vossenstraat 6, 6811 JE Arnhem, Nederland.
Telefoon: 880066466.
Website: euclaim.nl
Specialiteiten: Juridische dienstverlening.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 1243 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.5/5.

📌 Locatie van EUclaim B.V.

EUclaim B.V. Vossenstraat 6, 6811 JE Arnhem, Nederland

⏰ Openingstijden van EUclaim B.V.

  • Maandag: Gesloten
  • Dinsdag: 09:00–12:00, 13:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–12:00, 13:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–12:00, 13:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–12:00, 13:00–16:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

EUclaim B.V. - Een toonaangevend bedrijf voor juridische dienstverlening

EUclaim B.V. is een bekend en gerespecteerd bedrijf dat zich specialiseert in juridische dienstverlening. Met een uitgebreide ervaring in het bieden van hulp bij reis- en vliegtuigschade, zijn ze de ideale partner voor reizigers die zich zorgen maken over onvoorziene kosten en problemen.

Beschrijving en locatie

EUclaim B.V. is gevestigd aan de Vossenstraat 6 in Arnhem, Nederland. Het bedrijf is gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer en biedt parkeerruimte voor rolstoelen, waardoor het toegankelijk is voor iedereen. De website van EUclaim B.V., euclaim.nl, bevat nuttige informatie en hulp voor klanten.

Contactgegevens

Voor verdere informatie of hulp kunt u EUclaim B.V. bereiken via het volgende contactinformatie:
Adres: Vossenstraat 6, 6811 JE Arnhem, Nederland.
Telefoon: 880066466.
Website: euclaim.nl.

Specialiteiten en diensten

EUclaim B.V. is gericht op het bieden van juridische dienstverlening, met name in het gebied van reis- en vliegtuigschade. Zij helpen reizigers die schade hebben opgelopen tijdens hun reis of op het vliegveld, en zorgen ervoor dat klanten hun rechtmatige claim krijgen.

Andere interessante gegevens

EUclaim B.V. staat bekend om hun toegankelijke inrichting, met een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeerruimte. Dit maakt het bedrijf toegankelijk voor iedereen, ongeacht hun mobiliteitsbeperkingen.

Beoordelingen en feedback

Dit bedrijf heeft een uitstekende reputatie onder klanten. Met een gemiddelde beoordeling van 4,5/5 op basis van 1243 recensies op Google My Business, heeft EUclaim B.V. getoond dat ze een betrouwbare en effectieve partner zijn voor reizigers die hulp nodig hebben met reis- en vliegtuigschade.

👍 Beoordelingen van EUclaim B.V.

EUclaim B.V. - Arnhem
Stef M.
5/5

Omdat in juni 2024 een muis in ons vliegtuig werd gesignaleerd, hebben we bij een vlucht van Schiphol naar Portugal bijna 4 uur vertraging opgelopen. Via EUclaim hebben we een claim ingediend. Transavia heeft steeds met verschillende redenen (o.a. dat de vertraging minder dan 3 uur was) de claim proberen af te wijzen. EUclaim was echter vasthoudend en voordat de gang naar de rechter werd aangezet heeft Transavia (in april 2025) toch besloten om 2 x €400 uit te betalen. Na aftrek van de kosten heeft EUclaim €504 aan ons uitbetaald. We werden steeds heel goed geïnformeerd mbt de status van het onderzoek en via ons dossier hebben we alle correspondentie tussen Transavia en EUclaim kunnen inzien. We zijn zeer tevreden met deze afhandeling.

EUclaim B.V. - Arnhem
Rijk G.
2/5

Doen het proces heel efficient en je krijgt daadwerkelijk geld terug vanuit vliegtuigmaatschappijen. Ze lopen je alleen lekker te maken met bedragen € 600 (hoogst mogelijke bedrag) gedurende het hele process en op het moment van uitbetaling kom je er achter dat je hiervan maar € 380 krijgt. Tegelijkertijd blijven ze aanmaningen sturen naar de vliegtuigmaatschappijen van bedragen die ver boven de € 600,- liggen en ze deze express niet meer laten zien. Zo verdienen ze dus veel aan zowel de passagier als aan de maatschappijen zonder daar transparant in te zijn.

EUclaim B.V. - Arnhem
Bart W.
1/5

Wij schakelden EUclaim in nadat onze vlucht op het laatste moment werd geannuleerd. Turkish Airlines gaf geen reactie, dus we dachten dat EUclaim ons kon helpen. Ze beloven "no cure, no pay", maar dat is blijkbaar één grote leugen.

Nadat de zaak lang duurde besloten we het zelf te regelen via Turkish Airlines – en met succes. Maar wat gebeurt er vervolgens? Ineens krijgen we een rekening van €439 voor ‘werk’ dat nooit is verricht. Wat een absurde geldklopperij!

Het enige wat we kregen was een mail met de vraag of wij zelf al contact hadden gehad met Turkish Airlines. Deze mails kwamen in de spam terecht, dus we zagen ze niet op tijd. Dit had EUclaim eenvoudig kunnen voorkomen door ons gewoon even te bellen of een duidelijke waarschuwing te geven.

Hoe kan een bedrijf geld eisen terwijl ze niets hebben gedaan? Dit riekt naar pure misleiding en oplichting. De slogan "no cure, no pay" blijkt een loze belofte. Dit bedrijf laat je in de steek en presenteert daarna doodleuk een torenhoge rekening.

Mijn advies: blijf ver weg van EUclaim! Zoek een ander bedrijf of regel het zelf, want hier krijg je alleen maar frustratie en onverwachte kosten.

EUclaim B.V. - Arnhem
Carla V. V.
1/5

In 2018 tickets geboekt. Ryanair ging staken dus wij moesten andere tickets boeken. Wij hadden recht op teruggave en hebben dit eindelijk na 7 jaar gebeurt. Nu moeten wij jullie beoordelen? 7 jaar wachten op je geld is toch echt niet normaal toch? Slecht heel slecht om zolang op je geld te moeten wachten.

EUclaim B.V. - Arnhem
Mark D.
1/5

Deze review gaat NIET om het niet winnen van mijn case maar om de werkwijze van EUclaim.

In augustus 2019 ging ik met mijn gezin op vakantie, echter werd door het reisbureau de vertrektijd vervroegd, lekker zou je denken maar dit was een hel. We moesten van alles regelen/verschuiven etc, het was geen fijne start van een vakantie.
Aangezien D-reizen onze reis behandelde en zij dit binnen 2 weken voor het vertek pas hadden verteld, kon ik via ja EUclaim een claim indienen.

Die claim heeft 5 1/2 jaar geduurd, en in het begin kreeg ik hier vaak informatie over, maar de laatste 3 jaar ging dit alleen maar als ik vroeg wat de status was.

Kennelijk werden er brieven over en weer naar de luchtvaartmaatschappij gestuurd en ik moest geduld hebben.
Toevallig na een jaar niets gevraagd te hebben vroeg ik vorige week weer om een status, er werd nu weer gewacht wanneer er een rechtszaak begonnen zou worden.
En vandaag krijg ik een mail dat ze de claim intrekken omdat het D-reizen was die de fout maakte en niet de luchtvaartmaatschappij.
Vreemd want deze informatie hadden ze in augustus 2019 ook al.
Dit staat er op hun website bij mijn claim:

"De problemen met uw vlucht zijn ontstaan wegens een buitengewone omstandigheid. De luchtvaartmaatschappij heeft hiervoor bewijs aangeleverd en/of blijkt uit gegevens van onze database. "

Waarom krijg ik niet te zien wat die omstandigheden waren? Waarom was dit niet 5 1/2 jaar geleden bekend?
Wat hebben ze de afgelopen 5 1/2 jaar uitgespookt dan? Waarschijnlijk niets en dat zeg ik omdat ik de laatste 3 jaar continu zelf contact moet zoeken omdat er simpelweg niets met mijn claim gebeurd.

Aan het antwoord op deze review is ook te lezen dat er niet inhoudelijk op het probleem wordt ingegaan.

Dus het voelt echt dat ik nu bijna 6 jaar aan het lijntje ben gehouden omdat ik geen updates krijg, geen samenvatting krijg wat er nou precies door de luchtvaartmaatschappij is gezegd. Gewoon na 6 jaar "zaak gesloten, tot ziens"

EUclaim B.V. - Arnhem
Martin E. G.
5/5

Nadat mijn vrouw op een heel klantonvriendelijke manier afgescheept werd door de klanten"service" van haar vliegmaatschappij (Transavia) werd mijn gevoel van rechtvaardigheid zwaar op de proef gesteld. De gegevens omtrent de gecancelde vlucht en die van haar doorgegeven aan de deskundigen van EU-claim. Zij slaagden op zeer adequate wijze genoegdoening voor de vertraagde thuiskomst (ZES dagen later!) te verkrijgen. Kortom, EU-Claim haalt de kastanjes voor de reiziger uit het vuur, daar waar je zelf niet of pas na veel moeite zelf kunt slagen. Prima gedaan!

EUclaim B.V. - Arnhem
Gerja V. D. B.
5/5

Zij krijgen wel voor elkaar wat je zelf vaak niet lukt. Wij wisten al dat onze vlucht in oktober 2024 van Transavia helemaal geen birdstrike had meegemaakt maar dat ons vliegtuig eerst naar Belgie ging. Transavia zelf bleef ontkennen waardoor ik het toch bij EU claim neer heb gelegd. En wat denk je, Transavia kwam toen wel over de brug.

EUclaim B.V. - Arnhem
Jaap K.
2/5

Claim was simpel maar afhandeling duurde meer dan 1,5 jaar en de communicatie was zeer slecht. Eigenlijk geen communicatie, zolang ik zelf niet het initiatief nam. Kosten zijn hoog. Nooit meer EU claim voor mij.

Go up