Liander Arnhem - Arnhem

Adres: Utrechtseweg 68, 6812 AH Arnhem, Nederland.
Telefoon: 885426444.
Website: liander.nl
Specialiteiten: Elektriciteitsbedrijf.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 177 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4/5.

📌 Locatie van Liander Arnhem

Liander Arnhem Utrechtseweg 68, 6812 AH Arnhem, Nederland

⏰ Openingstijden van Liander Arnhem

  • Maandag: 08:00–17:00
  • Dinsdag: 08:00–17:00
  • Woensdag: 08:00–17:00
  • Donderdag: 08:00–17:00
  • Vrijdag: 08:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Liander Arnhem - De toonaangevende energieleverancier in Arnhem

Liander Arnhem is een bekende en betrouwbare energieleverancier gevestigd in Arnhem. Met het adres Utrechtseweg 68, 6812 AH Arnhem, zetten zij hun diensten op een kwalitatieve en betrouwbare manier beschikbaar voor zowel particulieren als bedrijven in de regio. Met hun geavanceerde technologie en professionele medewerkers zorgen zij ervoor dat u altijd een stabiele en betrouwbare energievoorziening hebt.

Het telefoonnummer van Liander Arnhem is 885426444, waarmee u voor vragen of problemen direct contact kunt opnemen met hun klantenservice. U kunt ook hun website liander.nl bezoeken voor meer informatie en de mogelijkheid om online ondersteuning aan te vragen.

Specialiteiten en diensten

Liander Arnhem is een elektriciteitsbedrijf dat zich specialiseert in het leveren van energie en het beheren van energievoorzieningen. Zij bieden een breed scala aan diensten, waaronder:

  • Elektriciteitslevering: Zij zorgen ervoor dat u altijd een betrouwbare energievoorziening heeft.
  • Energieadvies: Liander Arnhem helpt u graag om energie te besparen en efficiënter om te gaan met uw energiegebruik.
  • Technische ondersteuning: Zij bieden technische ondersteuning voor al uw energiegerelateerde vragen en problemen.

Voorzieningen en beoordelingen

Liander Arnhem is zich bewust van de behoeften van al zijn klanten en heeft verschillende voorzieningen om uw bezoek aan hun kantoor comfortabel te maken. Enkele van deze voorzieningen zijn:

  • Rolstoeltoegankelijke ingang: Liander Arnhem heeft een toegankelijke toegang voor mensen met een rolstoel.
  • Rolstoeltoegankelijke parking: Zij bieden ook parkeerruimte voor rolstoelen, zodat u probleemloos naar hun kantoor kunt komen.

Op basis van de recensies op Google My Business heeft Liander Arnhem een gemiddelde waardering van 4/5. Dit getuigt van de tevredenheid van hun klanten en toont aan dat zij een betrouwbare en kwalitatieve dienstverlener zijn.

Licentie: Voor gebruik van deze tekst, waaronder het plaatsen op websites, in nieuwsbrieven of elders, moet de bron worden vermeld. De tekst mag niet worden gewijzigd en moet onverkort worden overgenomen. Externe links zijn niet deel van de licentieovereenkomst en dienen te worden gecontroleerd.

👍 Beoordelingen van Liander Arnhem

Liander Arnhem - Arnhem
Peter K.
1/5

Liander heeft weinig inzicht en controle op haar primaire processen. Ik snap dat aansluitingen etc lang kunnen duren door gebrek aan personeel maar waarom geen inzicht in wachttijden? Volgens de brief zou ik binnen twee weken reactie krijgen over de planning. In mijn straat is voldoende capaciteit en de klantenservice kan ook geen meer info geven. Het is nu drie maanden verder en de status staat nog steeds op intake zonder enige indicatie wanneer werkvoorbereiding er na gaat kijken.

Liander Arnhem - Arnhem
Lisa-mary B.
5/5

Vannacht rond 00:00 een storing gemeld, met 2uurtjes zouden ze er zijn. Nou ze waren er al met een uurtje!

Uiteindelijk was het een storing dat niet snel te verholpen was, maar ze bleven allerlei dingen checken tot het wel werkte!

Rond 03:30 hadden we eindelijk licht, dat ook aan bleef!

Even de complimenten naar Roy en Elsisio (hoop dat ik je naam goed schrijf 😉 ) Naast dat ze ons achter wilde laten met een goed werkende meter, waren ze ook nog een sociaal! Scheelt een hele hoop aangezien iedereen liever in bed zou willen liggen.

Liander Arnhem - Arnhem
erremful
1/5

Ik ben vanaf 5 oktober met medewerkers van jullie klantenservice in gesprek via chat over mijn slimme meter. Essent bleek mijn meter niet meer te kunnen uitlezen en verwezen mij naar Liander. Na checks van Liander werd door Liander een aanvraag uitgezet voor vervanging van mijn meter. Ik vraag nu al maanden verschillende Liander medewerkers naar de status van mijn aanvraag. Het is trekken aan een dood paard helaas, ik kom niet verder dan dat ik geduld nodig heb. Maar dat is nu na al die maanden wel op. Is er een klachtenprocedure waar ik gebruik van kan maken? Ik zou graag een ingang ontvangen. Alvast dank.

Liander Arnhem - Arnhem
Mart T.
1/5

2 jaar om aansluiting te verzwaren. Onbehulpzame en incapabele klantenservice.

Liander Arnhem - Arnhem
Daisy E.
5/5

Onze elektriciteitsstoring in de meterkast is vlot en professioneel verholpen. De telefonist van Liander liep eerst duidelijk met ons door de stappen heen om het probleem te achterhalen. Hieruit bleek dat de storingsdienst langs moest komen op ons adres. Dit kon 2 uur duren maar na een half uur waren ze al aanwezig. Na de nodige reparaties in de meterkast deed alles in huis het weer perfect. De monteurs waren ook erg behulpzaam en vriendelijk.

Liander Arnhem - Arnhem
Jim
1/5

Reageren niet snel, laten niks weten.

Liander Arnhem - Arnhem
Teun D. G.
1/5

Na 42 minuten in de wacht contact gekregen met telefoniste, ze moet iets controleren en na twee minuten wordt de verbinding verbroken! Bellen ze dus niet terug terwijl ze al mijn gegeven hebben, ook op Whatsapp geen goede reactie, alleen dat er geen nieuwe slimme meters zijn. Op het webformulier na maand green reactie. Ik heb een slimme meter maar die communiceert niet! Het bedrijf dus ook niet!

Liander Arnhem - Arnhem
Timo P.
1/5

Op 19 januari jl. een brief ontvangen van geplande werkzaamheden op 2 februari 2022. In die brief wordt melding gemaakt van een sms-service. Aanmelden daarvoor is verscheidene malen niet gelukt.
Vandaag werd ik verrast door de stroomuitval. Vervolgens gebeld en alsnog aangemeld voor de sms-service. Dit houdt in dat je een bericht krijgt op het moment dat de stroom wordt uitgeschakeld in verband met werkzaamheden en wanneer deze weer wordt ingeschakeld. De stroomvoorziening is weer werkende en ik heb daarover geen bericht ontvangen. Hierover weer gebeld. De melding wordt doorgezet naar de afdeling ICT. Desgevraagd wordt hierover geen terugkoppeling verzorgd, want - in de woorden van de weinig sympathieke medewerkster van de ‘klantenservice’ - “wij zijn geen commercieel bedrijf, meneer”. Merkwaardig argument. En een zeer onplezierig gesprek. Jammer dat geen enkele moeite wordt genomen om de burger hierin tegemoet te komen. Dat lijkt een hele kleine moeite.

Go up