Huisartsenprakijk Kadoelerbreek - Amsterdam

Adres: Banne Buikslootlaan 133, 1034 AC Amsterdam, Holandia.
Telefon: 206333312.
Strona internetowa: huisartsenkadoelerbreek.nl
Specjalności: Lekarz medycyny ogólnej.
Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach, Toaleta dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Toaleta, Zalecane wcześniejsze ustalenie terminu wizyty.
Opinie: Ta firma ma 48 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 2.7/5.

📌 Lokalizacja Huisartsenprakijk Kadoelerbreek

Huisartsenprakijk Kadoelerbreek

Jugando un papel fundamental en la atención médica de la comunidad en Amsterdam, Holanda, Huisartsenprakijk Kadoelerbreek es una clínica médica que ofrece servicios de atención primaria para adultos y niños.

Ubicación

La clínica se encuentra en la siguiente dirección:

Banne Buikslootlaan 133, 1034 AC Amsterdam, Holanda.

Información de contacto

Para obtener más información o realizar una cita, puede contactarnos a:

Telefon: 206333312.

Strona internetowa: huisartsenkadoelerbreek.nl.

Especialidades

Los especialistas de la clínica tienen las siguientes especialidades:

  • Lekarz medycyny ogólnej

Inne ważne informacje

La clínica cuenta con:

  • Parking dostępny dla osób na wózkach
  • Toaleta dla osób na wózkach
  • Wejście dostępne dla osób na wózkach
  • Toaleta
  • Zalecane wcześniejsze ustalenie terminu wizyty

Opinie

Según las opiniones de nuestros pacientes, Huisartsenprakijk Kadoelerbreek ha recibido una valoración de:

Średnia opinia: 2.7/5.

Ta firma ma 48 recenzji na Google My Business.

Características

Algunas de las características que hacen que Huisartsenprakijk Kadoelerbreek sea una opción para la atención médica en Amsterdam son:

  • Atención personalizada y profesional
  • Equipo multidisciplinario de profesionales de la salud
  • Acceso a los últimos avances y tratamientos médicos
  • Atención a la salud mental y emocional

Recomendación

Para personas que buscan atención médica de calidad en Amsterdam, Huisartsenprakijk Kadoelerbreek es una excelente opción.

Con su equipo de profesionales de la salud experimentados y su enfoque en la atención personalizada, la clínica ofrece una experiencia médica de confianza y segura.

👍 Recenzje dla Huisartsenprakijk Kadoelerbreek

Huisartsenprakijk Kadoelerbreek - Amsterdam
Tareq Y.
1/5

De manier waarop er met patiënten wordt omgegaan in deze huisartsenpraktijk is absoluut onacceptabel. Niet alleen de medewerkers aan de servicebalie zijn onvriendelijk, maar ook de huisartsen zelf laten duidelijk merken dat ze geen interesse meer hebben in hun werk. Het lijkt alsof het hen allemaal niet meer kan schelen.

Afspraken maken is een ramp; het systeem is verwarrend en soms werkt de telefoonlijn helemaal niet. Het is simpelweg niet te doen om hier op een normale manier een afspraak te maken. De hele ervaring is frustrerend en tijdrovend.

Ik zou deze praktijk aan niemand aanraden. Er zijn genoeg andere huisartsenpraktijken die wel weten hoe ze respectvol met hun patiënten om moeten gaan en een betrouwbare service bieden

Huisartsenprakijk Kadoelerbreek - Amsterdam
Debby D.
2/5

De assistenten mogen wel eens een cursus krijgen over klantvriendelijkheid. Even netjes mensen te woord staan. Gewoon niet professioneel. Daarbuiten zijn ze slecht bereikbaar, de artsen zitten te vol en hebben daardoor nooit echt de tijd voor je, lezen je dossier niet.

Huisartsenprakijk Kadoelerbreek - Amsterdam
ItsOgu
1/5

Vrouw achter de balie is super onbeschoft. Tegenwoordig kan je ze in de ochtend niet eens aan de telefoon krijgen. 9 van de 10 keer is het een terugbelverzoek.. Waar je helemaal niks aan hebt gezien er ondertussen dan 4 uur voorbij is gegaan..

Huisartsenprakijk Kadoelerbreek - Amsterdam
Manal S.
1/5

Steeds meer tijdvakken waarin de assistentes niet bereikbaar zijn, terug bel verzoeken kan je alleen inplannen voor in de middag waardoor een afspraak maken veel al onmogelijk is. Als je om stipt 8uur belt krijg je een bandje te horen dat het momenteel erg druk is je kan een terug bel afspraak inplannen of de verbinding word verbroken. Als je ze dan eindelijk te pakken krijgt door heel de ochtend te blijven bellen willen ze geen afspraak inplannen op gewenste tijdstip omdat ze deze vakken willen vrijhouden. En krijg je de vraag waarom je niet eerder hebt gebeld met bepaalde klachten. Nou dat heb ik geprobeerd.

Huisartsenprakijk Kadoelerbreek - Amsterdam
M.M. D. R.
5/5

Ontzettend fijne huisartsenpraktijk. Wij zijn al jaren als gezin bij deze praktijk. Er wordt de tijd genomen om naar je te luisteren. Zowel de assistentes als de huisartsen zijn vriendelijk. Op een terugbelverzoek wordt vlot gereageerd. Ik vind zelf de herhaalrecepten functie erg prettig en via de patiëntenomgeving (waar je inlogt met DigiD) kan je ook een bericht sturen waar je snel antwoord op krijgt.

Huisartsenprakijk Kadoelerbreek - Amsterdam
Asmaa S.
1/5

Helaas is de service van het slechtste tot het slechtste. Ze nemen het niet serieus. De Assistenten zijn saai aan de telefoon، Ze bepalen de medische toestand zonder de dokter te raadplegen، Ze zijn altijd met andere dingen bezig, dus we kunnen niet op elk moment bellen en een afspraak maken. Vier kerem moeten naar hun om te gaan voor een verwijzing naar de ziekenhuis om bloed te afnamen!!!!!! Nieuw artsen hebben echt geen ervaring .

Huisartsenprakijk Kadoelerbreek - Amsterdam
3 2.
2/5

Erg achteruit gegaan de dame achter de is heel onbeschoft, ze bepaald zonder uit te vragen dat iets geen spoed is en verbreekt vervolgens zonder pardon de verbinding. Het lijkt wel een lounge klantenservice afdeling in plaats van een dokterspraktijk, je kan online geen afspraak maken geen berichten sturen en ook niet bellen, wat een service!

Huisartsenprakijk Kadoelerbreek - Amsterdam
Kima A.
2/5

Zit al ruim 20 jaar bij de deze huisartsenpraktijk (Toen nog op de oude locatie). Door sommige artsen zelfs degene in opleiding wordt je met klachten soms niet serieus genomen. De bereikbaarheid is uitermate slecht. Door dit allemaal te automatiseren betekent niet dat er een vooruitgang is gemaakt. Praktijk is gegroeid maar de service is ontzettend achteruit gegaan. Vergeten jullie het menselijke aspect niet? Lijkt mij dat dit wel een essentiele onderdeel moet zijn van zorg bieden?

Go up