Belastingdienst Den Haag - Den Haag

Adres: Pr. Beatrixlaan 512, 2595 BM Den Haag, Nederland.
Telefoon: 8000543.
Website: belastingdienst.nl
Specialiteiten: Overheidsinstelling.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet, Gratis parkeerplaats.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 169 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 1.8/5.

📌 Locatie van Belastingdienst Den Haag

Belastingdienst Den Haag Pr. Beatrixlaan 512, 2595 BM Den Haag, Nederland

⏰ Openingstijden van Belastingdienst Den Haag

  • Maandag: 08:00–17:00
  • Dinsdag: 08:00–17:00
  • Woensdag: 08:00–17:00
  • Donderdag: 08:00–17:00
  • Vrijdag: 08:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Belastingdienst Den Haag: Overzicht en informatie

Belastingdienst Den Haag is een overheidsinstelling die zich specialiseert in het verlenen van belastingdienst en belastingondersteuning. Het adres van de vestiging is Prinses Beatrixlaan 512, 2595 BM Den Haag, Nederland. Voor vragen of hulp kunt u het telefoonnummer bellen: 8000543. Meer informatie vindt u op de website: belastingdienst.nl.

Specialiteiten en diensten

  • Belastingdienst
  • Belastingondersteuning

Andere interessante gegevens

  • Rolstoeltoegankelijk toilet
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Toilet
  • Gratis parkeerplaats

Beoordelingen en gemiddelde mening

Belastingdienst Den Haag heeft op Google My Business 169 recensies. De gemiddelde mening is 1.8/5.

👍 Beoordelingen van Belastingdienst Den Haag

Belastingdienst Den Haag - Den Haag
J P.
1/5

Wat een ... organisatie. Als je moet betalen zijn ze er als de kippen bij, heb je een vraag dan zoek je het maar lekker uit.
Ik heb in totaal 2,5 uur lang(!) "al onze medewerkers zijn in gesprek" gehoord. Na drie keer te zijn doorverbonden was er niemand die mijn vrij simpele vraag over stakingswinst kon beantwoorden. Trieste bedoeling daar...

Belastingdienst Den Haag - Den Haag
Lola D.
1/5

Eerste keer te maken met een groot boekhoudonderzoek. Inspecteur kwam langs mijn huis. Mevrouw was niet op de hoogte van de regels in de zorg over vrijgestelde BTW plicht. Ik moest dit aan mevrouw uitleggen? Uitgelegd dat ik het erg druk heb, ook door nieuwe wetten van het schrappen van zzpers. Kreeg ik een mail dat ik binnen twee weken gegevens moest aanleveren. Dit netjes gedaan. Ik wachtte paar weken af op het antwoord. Daarna stuurde mevrouw dat er nog gegevens ontbreken en ik binnen 1 week de gegevens moest opsturen. Lekker begripvol zijn ze. En ook nog iemand sturen die totaal er geen verstand van heeft. Ik heb nooit iets te maken gehad met de belastingdienst. Maar nu snap ik de meeste mensen waarom ze een hekel hebben aan de belastingdienst. Van mij krijgen jullie hierdoor 1 ster. Wees meer menselijk, geef mensen meer tijd en als je iemand stuurt om een boekhoud onderzoek te doen, stuur dan iemand die er verstand van heeft.

Belastingdienst Den Haag - Den Haag
compa N.
4/5

De combinatie tussen de informatie op de website van de belastingdienst en de telefonische dienstverlening van de belasting dienst hebben mij geholpen.
Ik ben wijzer geworden in de vervolgstappen die ik kan doen in deze zaak. Ik voelde mij goed geholpen door de belastingdienst.

Belastingdienst Den Haag - Den Haag
Jorrit B.
1/5

Ik heb mogen ervaren hoe de afdeling Klachtenbehandeling van dit kantoor jarenlang een fout in de aangiftesoftware onder de pet gehouden heeft; eerst door de fout te negeren, later door deze te ontkennen en tot slot door deze stil te houden. Met deze fout in de software heeft de Belastingdienst stelselmatig belastingbetalers gedurende bijna een decennium zonder schaamte benadeeld. De afdeling Klachtenbehandeling heeft dit in opdracht van de leidinggevende willens en wetens onder de pet gehouden. Pas bij de hersteloperatie is deze fout jaren later hersteld omdat het deze afdeling niet langer lukte om het onder de pet te houden. Ik heb bij de medewerkers op deze afdeling of bij de leidinggevende geen enkele intentie gezien om klachten of fouten op te lossen. Deze afdeling lijkt gericht op het onder de pet houden van fouten en het goed praten van het dubieuze gedrag van collega’s. Het gehele handelen van de medewerkers op deze afdeling getuigt van weinig fatsoen of integriteit wat ik even teleurstellend als beschamend vind. Klachtenbehandeling door de Belastingdienst zelf heeft op deze wijze geen enkele waarde en zie ik als een zuivere verspilling van publiek geld.
Als je zelf met een dergelijke afdeling te maken krijgt, begrijp je pas goed de woede en verontwaardiging van de slachtoffers van de toeslagenaffaire. De meest bedenkelijke figuur op dit kantoor is echter de inspecteur die zijn bevoegdheden heeft aangewend om mij met leugens en valse beschuldigingen te intimideren naar aanleiding van mijn klacht. Gelukkig had ik alle ‘ontbrekende informatie’ zelf ook bewaard. Het laten verdwijnen van documenten (met name als het uitkomt) lijkt wel een kerncompetentie van belastingdienstmedewerkers te zijn. Zolang dit soort gedrag van medewerkers bij de Belastingdienst getolereerd wordt, heb ik weinig hoop dat de erbarmelijke slechte dienstverlening ooit verbetert en mogen alle belastingdienstmedewerkers zich met reden schamen voor het gedrag van dit soort collega’s.

Als je bedenkt hoeveel belasting je in Nederland betaalt, is het een absolute schande dat de medewerkers op de deze afdeling de hand boven het hoofd gehouden wordt.

N.B. Opmerkelijk ook de redenering van de medewerkers op deze afdeling dat het geen probleem is dat de Belastingdienstmedewerkers opzettelijk ‘fouten’ maken omdat je dan nog bezwaar kan maken als Belastingbetaler.

Belastingdienst Den Haag - Den Haag
M. S.
3/5

Wachtrij was bijna 30 minuten, maar werd geholpen door een dame die heel goed wist waar ze het over had. Ze heeft al mijn vragen beantwoord.
1 ster voor de wachtrij en 5 sterren voor de kennis en service van de dame. Gemiddeld dus 3 sterren.

Belastingdienst Den Haag - Den Haag
V I.
5/5

Alleen maar goede ervaringen. Aanslagen opgelegd gekregen en bij hoorgesprek 2 aardige heren getroffen die alles opschroeven wat ik zei.. Lekker Douwe Egberts koffie gehad en na gesprek contact info met invordering gehad mocht het toch misgaan. Na 3 weken kreeg ik toezeggingen dat aanslagen zouden worden teruggedraaid.. Dat is inmiddels ook gebeurd.. Erg blij mee want was eigenlijk vout van mijn boekhouder

Belastingdienst Den Haag - Den Haag
Niehland R.
3/5

Ik ben me rot geschrokken van het extreem lage cijfer dat de belastingdienst krijgt, dat cijfer is nog lager dan dat van Ziggo...ongekend in het cijferlandschap van Google... Ik geloof ook niet dat alleen laaggeletterden in de pen geklommen zijn, het is een bonte mix geweest die van zich liet horen, ik heb ze doorgelezen. Maar nu mijn eigen cijfer. Waar het om gaat is dat de medewerkers beoordeeld worden op hun werk en niet de belastingdienst op haar wetten, die natuurlijk via de 2e kamer lopen. Wel is er een grijs gebied omdat we nu eenmaal mensen zijn. En binnen dat grijze gebied zou ten koste van iedere prijs een nuanceringsmogelijkheid behouden moeten blijven om bv schandalen zoals met toeslagen ten allen tijde te voorkomen. Dat laatste is niet gelukt en lukt al decennialang niet. En daar ligt het echte schandaal. Over het algemeen zijn de medewerkers kundig en goed getraind is mijn eigen indruk. Zij kunnen er ook niets aan doen dat ´Van Rij´ verzint dat onroerend goed wel een rendement van 6.17% kan ´verdragen´ terwijl 2% realistisch is en dat zelfs daaraan nog stiekem geknabbeld wordt door ´De Jonge´ door het rendement nog verder te beperken. Ik heb ook een paar keer een ronduit a-sociale medewerker aan de telefoon gehad, iemand die op bitsige toon mededeelde dat het niet haar probleem was wanneer ik de term ´loonheffingskorting´ niet begreep in de uitvoering, ronduit onaardig en arrogant dus. Daarentegen hoor ik ook vaak een ´Friese´ tongval, en bij die medewerkers loopt een gesprek vaak op rolletjes. De toeslagenaffaire is dan ook vast niet in Friesland ontstaan.

Belastingdienst Den Haag - Den Haag
Dark S.
1/5

Onvriendelijke medewerkers, incompetent, treiteren kunnen ze prima maar van belastingrecht hebben ze helaas geen kaas gegeten (vooral de afdeling omzetbelasting)

Go up