Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost - Amsterdam

Adres: Anton de Komplein 150, 1102 CW Amsterdam, Nederland.
Telefon: 14020.
Strona internetowa: amsterdam.nl
Specjalności: Stadskantoor, Overheidsinstelling.
Inne ważne informacje: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet.
Opinie: Ta firma ma 104 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 3.3/5.

📌 Lokalizacja Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost Anton de Komplein 150, 1102 CW Amsterdam, Nederland

⏰ Godziny otwarcia Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–20:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Información sobre Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost es una organización municipal ubicada en el sureste de Amsterdam, la capital de los Países Bajos. Esta institución forma parte de la administración local y presta servicios importantes a la ciudadanía.

Localización y contacto

La dirección de Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost es Anton de Komplein 150, 1102 CW Amsterdam, Nederland. Si deseas ponerte en contacto con ellos, puedes llamar al número de teléfono 14020 o visitar su sitio web en amsterdam.nl.

Especialidades y facilidades

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost se especializa en servicios municipales y de la administración pública. Además, esta institución ofrece facilidades para personas con discapacidad, como un baño accesible en silla de ruedas, entrada accesible y un área de estacionamiento para personas en silla de ruedas.

Opiniones y evaluación

En la plataforma Google My Business, Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost cuenta con 104 opiniones. La media de estas opiniones es de 3.3/5, lo que indica una evaluación positiva de los servicios prestados por la institución.

👍 Recenzje dla Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost - Amsterdam
Milan
1/5

Nummertje B317.

Het scherm floepte.
Niemand bewoog.
We zaten vast in een parallel universum met grijze stoelen, gele hoop en blauwe formulieren die nooit volledig ingevuld zijn.

Een vrouw vroeg om hulp.
Men wees naar een bord.
Het bord wees nergens naartoe.

De baliemedewerker ademde alsof hij het zelf ook niet meer zag zitten.
Hij fluisterde: “U had online een afspraak moeten maken.”
Ik stond daar…
al met een afspraak.

Stadsloket Bijlmerplein:
Waar je identiteit wordt afgepakt,
en vervangen door een volgnummer.
God is hier ook vergeten een ID mee te nemen.

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost - Amsterdam
Alexcio M. R. S.
1/5

Nul sterren

Ik was mijn id kwijt. Ik werd gebeld door het loket dat me id daar lag. Ik ga volgende dag om het op tehalen. 1e keer zeiden ze dat het niet daar lag en dat ik op i lost moest kijken. Vervolgens naar de. Politie geweest hun hebben het loket gebeld ja ligt hier dus ik opnieuw naar her loket en nogsteeds geen id. Misschien moeten ze hun oog poep effe schoon maken zien ze beter. Ik werd natuurlijk geiriteerd werd gewoon uit gelachen door een dikke vrouw met bril en een oude lul die denkt dat ie jong en straat is en een turkse/ marokaanse klein vrouwtje

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost - Amsterdam
J.H. D.
3/5

Personeel aan balie mag wel iets meer 'vrolijkheid' uitstralen. Baliemedewerkster praatte te zacht met zo veel lawaai om je heen. Op mijn vraag of ze iets harder kan praten werd ik zeer onvriendelijk aangekeken, alsof het als belediging bedoeld was.

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost - Amsterdam
A V.
1/5

Ik vraag mij af of hier mensen werken. Je wordt hier standaard genegeerd. Klachten indienen helpt niet. Ik krijg nooit antwoord. Wachttijden van 6 tot 12 maanden is echt belachelijk. Ga jullie schamen om zo met jullie burgers om te gaan.

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost - Amsterdam
Hoi Y. C.
5/5

Snelle service voor reisdocumenten. Goed geholpen door een balie medewerker. Feedback voor verbetering. Het zou fijn zijn als paspoort verlenging ook online zou kunnen met een digitale pasfoto of zelfgemaakte foto thuis (met mobiel of camera) die voldoet aan de paspoort foto eisen. Dit is namelijk mogelijk in het buitenland (o.a. Engeland). Dit zou meer efficiënt zijn (minder wachtrijen).

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost - Amsterdam
A K.
1/5

Bij de ID aanvraag van mijn zoon was ik verplicht toestemming te hebben van zijn vader. Ik zeg dat hij van een anonieme donor is. Moet ik toch toestemming vragen van die man. Moet ik hem uitleggen dat anoniem betekent dat je iemand niet kent.

Je wordt bijna nooit geholpen. 10 maanden moeten wachten op een reactie op een SMI aanvraag en dat was naar 5 klachten en toen werd er gezegd dat voor die 2 maanden ze hem niet meer in behandeling gingen nemen. Dit is dat je hulp vraagt voor je kind.

Nu zit ik weer voor te wachten op een vergunning. Eerste aanvraag is afgewezen terwijl ik op voorhand heb gevraagd welke ik moest aanvragen. Afwijzing niet gekregen pas nadat ik er naar ging vragen kreeg ik een afwijzing per post omdat ze geen contact gegevens hadden. Wellicht hadden jullie het mailadres kunnen gebruiken waar jullie de bevestiging van mijn contact naar hebben gestuurd. Nieuwe aanvraag nu maar in concept zodat ik niet weer opnieuw een aanvraag moet doen. Daar zit ik nu alweer een maand op te wachten. Geen reactie komt natuurlijk waar niet. Natuurlijk heb ik wel navraag gedaan. Mensen met een Nederlandse afkomst worden hier niet geholpen. Jullie moeten jezelf de ogen uit jullie hoofd schamen.

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost - Amsterdam
De K. V. L. E. L.
1/5

Geen idee waarom het meeste personeel hier zo vreselijk onaardig is. Selecteren ze daar bij de gemeente op? Aardig zijn kost niks en je krijgt aardigere reacties terug.

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost - Amsterdam
R G.
1/5

De sport hier is hoe vaak je mensen kunt wegsturen. En als straf vraag je aan een volwassene om zijn lengte te meten. Die dan hoger blijkt dan eerder opgenomen, wat biologisch gezien onwaarschijnlijk is. Dus: simpele pesterij.
Waarom kan het stadsdeel geen foto’s digitaal nemen? Scheelt digitalisering, scheelt tijd en geld, en is groener, beter voor het milieu. Laat de verbeterde dienstverlening maar achterwege, niet jullie ding.

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost - Amsterdam
Sophia K.
5/5

werd echt goed geholpen hier! mijn pasfoto werd afgekeurd en ze hebben me keurig geholpen en toen ik terug kwam met de goede foto hebben ze me gelijk geholpen omdat ik eerst al zat te wachten, echt heel behulpzaam en vriendelijk

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost - Amsterdam
Milan
1/5

Nummertje B317.

Het scherm floepte.
Niemand bewoog.
We zaten vast in een parallel universum met grijze stoelen, gele hoop en blauwe formulieren die nooit volledig ingevuld zijn.

Een vrouw vroeg om hulp.
Men wees naar een bord.
Het bord wees nergens naartoe.

De baliemedewerker ademde alsof hij het zelf ook niet meer zag zitten.
Hij fluisterde: “U had online een afspraak moeten maken.”
Ik stond daar…
al met een afspraak.

Stadsloket Bijlmerplein:
Waar je identiteit wordt afgepakt,
en vervangen door een volgnummer.
God is hier ook vergeten een ID mee te nemen.

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost - Amsterdam
Alexcio M. R. S.
1/5

Nul sterren

Ik was mijn id kwijt. Ik werd gebeld door het loket dat me id daar lag. Ik ga volgende dag om het op tehalen. 1e keer zeiden ze dat het niet daar lag en dat ik op i lost moest kijken. Vervolgens naar de. Politie geweest hun hebben het loket gebeld ja ligt hier dus ik opnieuw naar her loket en nogsteeds geen id. Misschien moeten ze hun oog poep effe schoon maken zien ze beter. Ik werd natuurlijk geiriteerd werd gewoon uit gelachen door een dikke vrouw met bril en een oude lul die denkt dat ie jong en straat is en een turkse/ marokaanse klein vrouwtje

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost - Amsterdam
J.H. D.
3/5

Personeel aan balie mag wel iets meer 'vrolijkheid' uitstralen. Baliemedewerkster praatte te zacht met zo veel lawaai om je heen. Op mijn vraag of ze iets harder kan praten werd ik zeer onvriendelijk aangekeken, alsof het als belediging bedoeld was.

Gemeente Amsterdam, Stadsloket Zuidoost - Amsterdam
Hoi Y. C.
5/5

Snelle service voor reisdocumenten. Goed geholpen door een balie medewerker. Feedback voor verbetering. Het zou fijn zijn als paspoort verlenging ook online zou kunnen met een digitale pasfoto of zelfgemaakte foto thuis (met mobiel of camera) die voldoet aan de paspoort foto eisen. Dit is namelijk mogelijk in het buitenland (o.a. Engeland). Dit zou meer efficiënt zijn (minder wachtrijen).

Go up