Huisartsengroep Bredero - Breda

Adres: Brederostraat 2A, 4819 CL Breda, Holandia.
Telefon: 765204848.
Strona internetowa: huisartsengroep-brederobreda.nl
Specjalności: Lekarz medycyny ogólnej.
Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach, Toaleta dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Toaleta, Zalecane wcześniejsze ustalenie terminu wizyty, Karty debetowe, Płatności mobilne NFC.
Opinie: Ta firma ma 69 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 2.3/5.

📌 Lokalizacja Huisartsengroep Bredero

Huisartsengroep Bredero Brederostraat 2A, 4819 CL Breda, Holandia

⏰ Godziny otwarcia Huisartsengroep Bredero

  • Poniedziałek: 08:00–17:00
  • Wtorek: 08:00–17:00
  • środa: 08:00–17:00
  • Czwartek: 08:00–17:00
  • Piątek: 08:00–17:00
  • Sobota: Zamknięte
  • Niedziela: Zamknięte

Huisartsengroep Bredero – klinika znajdująca się w Bredzie, w Holandii, oferuje szeroki zakres usług medycznych. Adres: Brederostraat 2A, 4819 CL Breda, Holandia. Numer telefonu: 765204848. Strona internetowa: huisartsengroep-brederobreda.nl.

Especialności

  • Lekarz medycyny ogólnej

Inne ważne informacje

  • Parking dostępny dla osób na wózkach
  • Toaleta dla osób na wózkach
  • Wejście dostępne dla osób na wózkach
  • Zalecane wcześniejsze ustalenie terminu wizyty
  • Karty debetowe
  • Płatności mobilne NFC

Opinie

Firma Huisartsengroep Bredero ma 69 recenzji na Google My Business. Średnia opinia wynosi 2.3/5 na podstawie tych ocen.

Jeśli poszukujesz profesjonalnych usług medycznych w Bredzie, Huisartsengroep Bredero jest Solidnym wyborem. Klinika oferuje szeroki zakres specjalizacji, w tym lekarstwa Ogólnej medycyny. Jest znajdująca się w dogodnej lokalizacji na Brederostraat 2A i jest łatwo dostępna dla osób na wózkach. Ponadto, oferuje parking, toalety dla osób na wózkach i wejście dla osób niepełnosprawnych. Aby umówić wizytę, zalecane jest wcześniejsze kontaktowanie się z klinika. Akceptuje karty debetowe i płatności mobilne NFC.

👍 Recenzje dla Huisartsengroep Bredero

Huisartsengroep Bredero - Breda
Yesha S.
1/5

I arrived 5 minutes late for a 15-minute appointment — still leaving 10 minutes — and was immediately turned away and told to reschedule. The receptionist didn’t ask how I was feeling or what I needed, just said, “I’m doing what the doctor asked.” No empathy, no flexibility.

I understand punctuality is important, and I take responsibility. Even 5 minutes would have sufficed for my need to see the doctor in this case. Instead, I was offered either an appointment 3 hours later or 3 days after. There’s a double standard: if the doctor is late, patients wait. But if a patient is 5 minutes late, they’re turned away. That’s not healthcare—it’s cold policy.

This isn’t just about one visit. Care feels inconsistent here, with patients often passed between appointments and physician’s assistants without authentic care. It’s hard to feel truly supported.

I only chose this practice due to limited options in Breda, but I’ve been left feeling dismissed and frustrated. Many people trust healthcare providers deeply, expecting care and understanding. Sadly, this felt more like a business than a place of care. It’s honestly little heartbreaking to think this is where our time, energy, health insurance money and taxes go.

Huisartsengroep Bredero - Breda
P. V.
1/5

Als hulpverlener bel ik dagelijks met huisartsen. Deze valt echt in negatieve zin op en dat is jammer. Je kan alleen voor 11 uur bellen om een afspraak te maken. Vervolgens sta je zeer lang in de wachtrij maar ontkent de assistente dat het zo lang is (haar tellertje klopt waarschijnlijk niet). Iedereen belt natuurlijk binnen dat krappe tijdsbestek en de telefoon is dan onderbemand. Dan kunnen afspraken niet vooruit worden gepland voor de middagen. Een middagafspraak kun je alleen op de dag zelf maken. Dat is wel heel bijzonder en beperkend. Vervolgens werd mijn cliënt afgehouden door de assistente. Pas nadat ik zelf belde kon ik een afspraak plannen met de huisarts. Kortom de "voordeur" zit hier veel te veel dichtgetimmerd. Dit wordt als patiëntonvriendelijk ervaren en valt negatief op, in vergelijking met andere praktijken.

Huisartsengroep Bredero - Breda
Pascal H.
1/5

Deze praktijk blijft verbazen. De assistenten en het management is zo waardeloos. Je wordt werkelijk zo vaak als het maar kan met een kluitje in het riet gestuurd. Deze keer vraag ik mijn dossier op te inzage (ik heb het recht om dat bij hun te vragen) krijg ik tot drie keer toe een email dat ik het bij mijn nieuwe huisarts moet vragen, zonder dat er ook maar een seconde wordt nagedacht dat er wellicht een reden is dat ik dat niet doe. Drie keer duidelijk geschreven dat volgens de wet, dus AVG recht heb tot inzage. Er moeten eerst drie mails overheen gaan en een dreiging met een klacht voordat ik het dossier ontvang. Ik ben meer dan 30 jaar daar bij een huisarts geweest, nadat deze huisarts met pensioen kreeg ik steeds de verkeerde recepten en bij de verkeerde apotheek. Hierover een pittige email gestuurd kreeg ik door de bureau-manager duidelijk gemaakt dat ik een andere praktijk moest gaan zoeken, in plaats van dat het probleem werd opgelost. Lekker makkelijkste weg kiezen.

Huisartsengroep Bredero - Breda
sophie V. B.
2/5

Kom hier sinds 2008. Ik schat gemiddeld 3x per jaar voor mij of mijn zoontje.
Niets mis met de dokters, behandelaars.
Maar de receptionisten behandelen je vaak kleinerend, achterdochtig, geïrriteerd en ongeduldig.
Daarnaast streng en onflexibel beleid tav afspraken plannen (enkel sochtends tussen 8 en 11 mag je bellen en dan sta je gemiddeld 15 minuten in de wacht, zelfs een keer 40 minuten) en uitschrijven van recepten, bv blaasontsteking, altijd plas inleveren ook al weet je na 25 jaar, 2x per jaar er één gehad te hebben (50 keer dus) plus ooit een jaar chronisch een blaasontsteking gehad te hebben, je echt wel weet voelt of je er één hebt of niet, dat je telkens weer een potje urine moet gaan inleveren. Zo onpraktisch, en vertraagd het proces enorm waardoor je 2 dagen later pas je medicatie een keertje hebt. En als je pech hebt krijg je nog ‘gezeik’ over je heen dat het geen ochtendplas was, of niet het middelste stukje uit de straal en kan je opnieuw een potje gaan inleveren.
Zo heb ik nog tal van voorbeelden (minimaal 10 a 12) over slechte ervaringen waardoor ik stress, frustratie, irritatie en boosheid heb ervaren.
Helaas is in deze tijd een nieuwe dokter vinden bijna onmogelijk, dus doorga ik het proces maar weer… de dokters zijn oprecht altijd vriendelijk, behulpzaam en capabel!

Huisartsengroep Bredero - Breda
Brenda M. -. W.
1/5

Deze huisartspraktijk is echt vreselijk.
Je kan alleen tussen 8 en 11 uur in de ochtend een afspraak maken. Als je niet gelijk om 8 uur aan de lijn hangt zitten ze vol. Ik belde vaak om precies 8 uur stond dan vaak een kwartier in de wacht om vervolgens te horen dat mijn eigen huisarts voor vandaag al vol is en ik dus weer bij een ander terecht moest.

Als het lukt om een afspraak te maken dan is de wachttijd in de wachtkamer minstens 20 minuten (maar soms ook 3 kwartier).

Ik ergerde me hier al jaren aan maar ik vond mijn eigen huisarts heel erg fijn dus ik wilde niet weg. Na het besef dat ik mijn huisarts toch nooit te zien krijg ben ik overgestapt.

Misschien overbodig om te zeggen maar ik zou deze praktijk niet aanbevelen.

Huisartsengroep Bredero - Breda
MH H.
5/5

Geen klachten. Vriendelijk. Professioneel

Huisartsengroep Bredero - Breda
horvthx
1/5

Ik heb vandaag bijna anderhalf uur in de wachtkamer gezeten (uitloop) alleen om vervolgens van de arts te horen dat mijn klacht vanzelf weer weggaat... Ik ben woedend. Niemand heeft excuses aangeboden voor het lang wachten.

Ik ben hier 3 jaar patiënt en het komt zeer weinig voor dat een arts je helpt bij klachten. Voor de rest heb ik geen idee wie mijn huisarts is want ik krijg elke keer iemand anders. Ik raad deze praktijk heel erg af, zelf ga ik ook een andere huisarts zoeken. Todeloo!

Huisartsengroep Bredero - Breda
Sven D. R.
1/5

Waardeloos. Moeilijk qua tijden om een afspraak te maken.

Go up