Huisartsenpost SFG - Rotterdam

Adres: Kleiweg 500, 3045 PM Rotterdam, Holandia.
Telefon: 104669573.
Strona internetowa: huisartsenpostenrijnmond.nl
Specjalności: Lekarz rodzinny.
Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach, Toaleta dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Toaleta, Zalecane wcześniejsze ustalenie terminu wizyty, Karty debetowe, Płatności mobilne NFC, Karty kredytowe.
Opinie: Ta firma ma 145 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 2.5/5.

📌 Lokalizacja Huisartsenpost SFG

Huisartsenpost SFG Kleiweg 500, 3045 PM Rotterdam, Holandia

⏰ Godziny otwarcia Huisartsenpost SFG

  • Poniedziałek: 00:00–08:00, 17:00–00:00
  • Wtorek: 00:00–08:00, 17:00–00:00
  • środa: 00:00–08:00, 17:00–00:00
  • Czwartek: 00:00–08:00, 17:00–00:00
  • Piątek: 00:00–08:00, 17:00–00:00
  • Sobota: Czynne całą dobę
  • Niedziela: Czynne całą dobę

Jest to Huisartsenpost SFG, lekarska praktyka zlokalizowana w Adres: Kleiweg 500, 3045 PM Rotterdam, Holandia. Można ją skontaktować pod numerem telefonu 104669573 lub wizyta połączyć poprzez stronę internetową: huisartsenpostenrijnmond.nl.

Specjalizuje się w lekarskiej opiece nad rodziną, oferując usługi np. w zakresie medycyny przyspiesowej, leczenia schorzeń związanych z paleniem tytoniu, leczenia pacjenta wyzwalaczem od palenia, oraz leczenia zapalenia płuc.

Przed wizytą zalecane jest wcześnie ustalenie terminu wizyty.

Dostępny jest parking dla osób na wózkach, toalety dla osób na wózkach, wejście dostępne dla osób na wózkach, toalety, oraz akceptuje się tu karty debetowe i karty mobilne NFC.

Warto zobaczyć recenzje na Google My Business, gdzie firma ma 145 recenzji zśrednią opinię 2.5/5.

Inne ważne informacje:

  • Parking dostępny dla osób na wózkach
  • Toaleta dla osób na wózkach
  • Wejście dostępne dla osób na wózkach
  • Toaleta
  • Zalecane wcześniejsze ustalenie terminu wizyty
  • Karty debetowe
  • Płatności mobilne NFC

Opinie:

Średnia opinia: 2.5/5.

👍 Recenzje dla Huisartsenpost SFG

Huisartsenpost SFG - Rotterdam
Couli B.
1/5

Ten eerste moet ik heel lang wachten en wordt er te veel gesproken. Wanneer ik wil bellen zit ik meestal misschien wel 10 minuten aan de lijn om wat er gebabbeld wordt over burger servers en vragen invullen blablabla terwijl ze dit ook tijdens het gesprek kunnen vragen zodat het iets sneller gaat ik ben ook sowieso niet goed geholpen. Ze hebben mij een verkeerde zalf aangeraden waardoor alles 10 keer erger begon te worden en ik niet wou wachten het hele weekend tot de huisarts zou opengaan, maar de vrouw bleef maar zeggen dat ik moest wachten en ik had zoveel pijn. Ik vind het echt ongepast moeten beter helpen

Huisartsenpost SFG - Rotterdam
Erwin V. D. S.
1/5

Net als de andere 1-ster beoordeling.....geen woord over voor de slechte en onpersoonlijke behandeling van deze Artsenpost...die ook een slechte naam aan het Sint-Franciscus gasthuis geeft omdat deze post in het S.F.gasthuis is!
Er worden makkelijke en verkeerde analyses getrokken die wel degelijk ernstig kunnen zijn en er word geen woord van terug genomen( 3 jaar geleden dacht ik na een week misschien toch Covid19 te hebben...kwam op zaterdag nacht met veel moeite op de artsenpost...nadat de arts mij vroeg wat ik dacht te hebben....naar huis gestuurd want er kwam nu echt een covid patient aan...met een verwijzing van de huisarts......dus geen tijd meer voor mij....maandag ochtend 8 uur naar mijn huisarts....meteen met de Ambulance naar het EMC Rotterdam....na ruim een maand in het ziekenhuis...met een acute Long-vlies Ontsteking en een boze huisarts die niet begreep hoe dom en oppervlakkig gereageerd kon worden door deze Artsen post in het Sint-Franciscus....en nu wederom...zonder empathie naar huis gestuurd!
Niet eens even komen kijken wat een hoop had goed gemaakt....wel lachende en grappende medewerkers achter het raam die al pauzerende hun werk doormaken.

Huisartsenpost SFG - Rotterdam
Julia M.
2/5

Your experience here really depends on which doctor you get. I’ve had very nice doctors or assistants who went out of their way to do multiple tests when I was feeling bad and give me thorough advice, but I’ve also had ones who told me to go home and drink water. You have to exaggerate your symptoms if you want to get any help because some think they know your body better than you do. The reason I’m writing this review, however, is because of an awful situation I saw when visiting yesterday.

As I was sitting in the waiting room, a man came in screaming from pain and not one person working there got up to help him. Some doctors heard his screams and came down the hallway then proceeded to WATCH HIM FROM AFAR and didn’t even step in to help when he fell from his wheelchair to the floor screaming. The state of healthcare in this country is so appalling and inhumane. I couldn’t get the image out of my mind for the rest of the evening. Finally, the man accompanying him asked if anyone was going to help him and a doctor stepped in. It was insane how long it took for someone to respond humanely to someone clearly in so much pain. I cannot fathom why you would go into the healthcare profession if your first instinct when someone comes into the emergency room screaming in pain is to stand around and watch. Seriously disgusting. DO BETTER!

Huisartsenpost SFG - Rotterdam
itschiichi
1/5

Met die man die achter de balie zit, ben ik nog niet klaar. Jou kom ik nog tegen. Zit daar met een kleine baby die ziek is en 39 graden koorts heeft en hoest en niet gegeten had sinds 18:00u omdat alles eruit gegooid werd en dan gaan er mensen voor ons die half uur later binnenkomen. En dan zegt de arts op dit moment heeft ze geen koorts. Ik ga naar huis en meet zelf, en nog steeds 39 graden koorts. Dus die arts moet kappen met het werk want die weet geen zak.

Huisartsenpost SFG - Rotterdam
Rob V. S.
5/5

Gebroken pink na aanrijding op fiets door bromfietskoerier die geen voorrang verleende en veel te hard reed. Prima geholpen. Geen gips maar spalk (nieuwe techniek, proefkonijn, eerste keer voor behandelaar). Doorlooptijd was redelijk lang, maar het was ook druk. Geen klachten en alles is duidelijk uitgelegd.

Update na 2 maanden: ik kan de pink vrijwel helemaal weer normaal gebruiken. Er zit wel een harde plek waar het bot gebroken is, maar dat kan met gips ook gebeuren. Het is de natuur zelf die bepaalt of dit gebeurt of niet. De vinger(s) veel gebruiken is het devies. Ik verwacht zelf dat het 100% geneest.

Update na 5 maanden: ook de harde plek is nu verdwenen en de breuk en de gevolgen daarvan ben ik nagenoeg vergeten. Er heb er geen enkele last meer van.

Huisartsenpost SFG - Rotterdam
Vivian
4/5

Ben goed geholpen. Aardig personeel dat aan de telefoon adequaat handelde en mijn oogklacht ter plekke zorgvuldig heeft onderzocht. Heel blij met deze zorg.

Huisartsenpost SFG - Rotterdam
Juliëtte C.
5/5

Telefonisch ontzettend fijn geholpen. De assistente bleef heel vriendelijk en rustig, nam me serieus en stelde me gerust. Top!

Huisartsenpost SFG - Rotterdam
Siem
1/5

Je moet minstens anderhalf uur wachten voordat je aan de beurt bent. En wanneer je aan de beurt bent, behandelen ze je 99/100 niet. Je kan beter ergens anders proberen .

Go up