Gezondheidscentrum Noord - 's-Hertogenbosch

Adres: Rompertcentrum 19, 5233 RG 's-Hertogenbosch, Nederland.
Telefoon: 736461555.
Website: ghcnoord.nl
Specialiteiten: Gemeenschappelijk gezondheidscentrum.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet, Afspraak aanbevolen.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 48 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.8/5.

📌 Locatie van Gezondheidscentrum Noord

Gezondheidscentrum Noord Rompertcentrum 19, 5233 RG 's-Hertogenbosch, Nederland

⏰ Openingstijden van Gezondheidscentrum Noord

  • Maandag: 08:00–17:00
  • Dinsdag: 08:00–17:00
  • Woensdag: 08:00–17:00
  • Donderdag: 08:00–17:00
  • Vrijdag: 08:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Gezondheidscentrum Noord is een gezondheidscentrum gevestigd in 's-Hertogenbosch, Nederland. De locatie is geïdentificeerd als Adres: Rompertcentrum 19, 5233 RG 's-Hertogenbosch, Nederland. De telefoonnummer is 736461555 en de website is www.ghcnoord.nl.

Specialiteiten

Gezondheidscentrum Noord biedt de volgende specialiteiten aan:

  • Gemeenschappelijk gezondheidscentrum

Andere interessante gegevens

Gezondheidscentrum Noord heeft de volgende faciliteiten:

  • Rolstoeltoegankelijk toilet
  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Toilet
  • Afspraak aanbevolen

Beoordelingen

Gezondheidscentrum Noord heeft op Google My Business 48 recensies gekregen met een gemiddelde mening van 2,8/5.

Overzicht van de locatie

Faciliteit Beschrijving
Rolstoeltoegankelijk toilet Toegekend aan personen met beperkingen
Rolstoeltoegang Toegekend aan personen met beperkingen
Rolstoeltoegankelijke parking Toegekend aan personen met beperkingen
Toilet Toegekend aan personen met beperkingen
Afspraak aanbevolen Bevestigd door klanten

👍 Beoordelingen van Gezondheidscentrum Noord

Gezondheidscentrum Noord - 's-Hertogenbosch
Peter D.
1/5

Het is niet meer mogelijk telefonisch een simpele praktische vraag aan Gezondheidscentrum Noord te stellen. Je moet kiezen tussen "levensbedreigend" en "herhaalrecept". Mijn vraag heeft noch met het een noch met het ander te maken, maar is wel dringend. De manier waarop het contact via de telefoon tussen GCN en de patiënt is uitgelijnd is veel te rigide, zodat het erop lijkt dat men in hoofdzaak probeert om het aantal contactmomenten zo klein mogelijk te houden. Bepaalde dringende vragen kunnen dan domweg niet meer gesteld worden. Kom je dan maar persoonlijk langs, dan word je niet echt vriendelijk te woord gestaan.

Gezondheidscentrum Noord - 's-Hertogenbosch
nour K.
1/5

Slechte behandeling. Ik wil een afspraak maken voor mijn dochter die op haar been is gevallen, maar er is nog geen reactie.

Gezondheidscentrum Noord - 's-Hertogenbosch
Vlindertje
1/5

Partijdige huisartsenpraktijk, door een fout van een arts, die er gelukkig niet meer werkt ben ik weggegaan. Maar aangezien ik niet tevreden ben met mijn huidige huisartsenpraktijk wilde ik terug. Maar door 1 accefietje mocht ik toentertijd niet eens binnen de praktijk overstappen. Nu 5 jaar later wilde ik terug want niet tevreden met huidige huisartsenpraktijk, mag ik niet terug en wordt mijn kant van het verhaal weggestopt en wordt ik gewoon afgeblaft en de rede waarom ik een afspraak nodig had leek de desbetreffende assistent hellemaal niks te doen. In feite had ik geen huisarts meer want mijn dossier was al weg bij de huidige huisartsenpraktijk. Deze praktijk heeft niet eens een onpartijdig bestuur. 5 jaar geleden werdt er al niet naar me geluisterd en nu dus ook niet. Misbruiken maken van andere mans ziekte zwak, heel zwak.gelukkig heb ik binnen 1 dag een nieuwe gevonden waar ik wel serieus genomen wordt en morgen al terecht kan. Wil je onpartijdigheid vermijd deze praktijk dan.

Gezondheidscentrum Noord - 's-Hertogenbosch
Roos V. R.
2/5

De telefoonbeantwoorder klopt niet. ‘Vandaag is de wachttijd langer dan u van ons gewend bent.’ Hoezo, langer dan u van ons gewend bent…? Ik heb nog nooit iets anders gehoord dan dit bericht! Zie reikhalzend uit naar de dag dat er meteen opgenomen wordt en dit bericht eindelijk realistisch gaat klinken 🤦‍♀️.

Gezondheidscentrum Noord - 's-Hertogenbosch
Jan
1/5

Contact krijgen is een drama. Telefonisch heel beperkt bereikbaar en de website waarnaar verwezen wordt, geeft elke sessie storingen en 500 fouten, waardoor ingetikte berichten verdwijnen...

Gezondheidscentrum Noord - 's-Hertogenbosch
Lorenzo D. V.
1/5

Zeer slecht. Na een sport ongeval kan ik niet terecht voor mijn knie.
Ik loop al weken met vermoeidheidsklachten en ik mag niet langs komen. De assistente aan de telefoon kunnen bepalen hoe jij je voelt. Lijkt wel alsof ze een helderziende gave hebben maar die helaas niet kloppen. Diep triest om hier patiënt te zijn. Je kan alleen voor spoed terecht. Ofwel je moet eerst half dood en gebroken zijn.

Gezondheidscentrum Noord - 's-Hertogenbosch
Mark H.
1/5

Update (voorjaar 2018): Inmiddels is de praktijk zo onderbemand door het wegvallen van meerdere huisartsen, dat er onacceptabele fouten worden gemaakt en toezeggingen omtrent tijdig terugbellen en tijdig handelen niet meer worden nagekomen. Ook is er nu een tijdelijke vervanger voor dr. Visser (ene Pennings) die je aan de telefoon schoffeert en gemaakte fouten blijft verdedigen en dan ook nog doodleuk zegt dat de fout eigenlijk bij mijzelf lag. Als dit nog lang aanhoudt ga ik op zoek naar een beter functionerende praktijk. Niks ten nadele van dr. Visser, maar als hij uitvalt zit je met de gebakken peren. Op zich redelijk maar het e-consult werkt niet goed. Het nu al twee keer mee gemaakt dat ik pas na ruim 2 weken een reactie krijg op een vraag. In beide gevallen bleek mijn eigen huisarts toen afwezig (i.v.m. vakantie of een andere privé-reden) maar werd zijn mailbox niet door iemand anders beheerd. Daarnaast is inderdaad de telefonische bereikbaarheid onvoldoende en moet je vaak inspreken zodat je op een later tijdstip wordt terug gebeld.

Gezondheidscentrum Noord - 's-Hertogenbosch
F R.
5/5

Zeer goed en professioneel geholpen. Zeer behulpzame assistente.
In het bijzonder Dr v/d Pluijm.
Ik mocht na bellen direct komen, het was druk, echter nam ze alle tijd om een oplossing te vinden voor de klacht.
Ik voelde me echt gehoord.
Assistente heeft me smiddags nog gebeld om te informeren.
Complimenten!

Go up