Beter Horen Valkenswaard - Valkenswaard

Adres: Richterpad 9, 5554 BJ Valkenswaard, Nederland.
Telefoon: 402030376.
Website: beterhoren.nl
Specialiteiten: Audicien, Oorarts.
Andere interessante gegevens: Bezorging, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen, Genderneutraal toilet, Wifi, Wifi.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 30 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 4.3/5.

📌 Locatie van Beter Horen Valkenswaard

Beter Horen Valkenswaard Richterpad 9, 5554 BJ Valkenswaard, Nederland

⏰ Openingstijden van Beter Horen Valkenswaard

  • Maandag: 09:00–17:00
  • Dinsdag: 09:00–17:00
  • Woensdag: 09:00–17:00
  • Donderdag: 09:00–17:00
  • Vrijdag: 09:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Beter Horen Valkenswaard: Uw Gehoor Specialist in Valkenswaard

Beter Horen Valkenswaard is een gerenommeerd audiologisch centrum gevestigd in het hart van Valkenswaard. Met een sterke focus op persoonlijke aandacht en innovatieve gehooroplossingen, biedt dit bedrijf een complete service voor mensen met gehoorproblemen. De locatie aan het Richterpad 9, 5554 BJ Valkenswaard, maakt Beter Horen gemakkelijk bereikbaar en toegankelijk voor alle inwoners van de regio Noord-Brabant.

Locatie en Contactgegevens

De praktijk van Beter Horen Valkenswaard bevindt zich op de volgende adres:

Adres: Richterpad 9, 5554 BJ Valkenswaard, Nederland.

Voor vragen of een afspraak kunt u contact opnemen via telefoonnummer:

Telefoon: 402030376

Meer informatie over Beter Horen Valkenswaard en de beschikbare diensten is te vinden op de website:

Website: beterhoren.nl

Specialiteiten en Diensten

Beter Horen Valkenswaard beschikt over een team van audiciens en oorspecialisten die gespecialiseerd zijn in het diagnosticeren en behandelen van gehoorproblemen. De focus ligt op het leveren van op maat gemaakte gehooroplossingen, variërend van gehoorapparaten en kokkinhoorapparaten tot implants en tinnitusbehandelingen. De dienstverlening omvat:

  • Gehooronderzoek: Een grondig gehooronderzoek wordt uitgevoerd om de specifieke gehoorproblemen te identificeren.
  • Ghoorapparaatadvies: Op basis van het onderzoek wordt een passend gehoorapparaat voorgesteld, rekening houdend met de persoonlijke behoeften en wensen van de cliënt.
  • Fitting en training: Het gehoorapparaat wordt correct afgesteld en de cliënt wordt getraind in het gebruik ervan.
  • Tinnitusbehandeling: Er worden behandelmethoden toegepast om de klachten gerelateerd aan tinnitus te verminderen.
  • Audiologische consulten: Regelmatige controles en advies over het onderhoud van de gehoorapparaten.

Toegankelijkheid en Faciliteiten

Beter Horen Valkenswaard hecht veel waarde aan een comfortabele en toegankelijke omgeving voor al haar cliënten. De praktijk is voorzien van de volgende faciliteiten:

  • Rolstoeltoegankelijke ingang
  • Rolstoeltoegankelijke parking
  • Rolstoeltoegankelijke zitplaatsen
  • Genderneutraal toilet
  • Wifi

De praktijk is ontworpen om een prettige en vertrouwelijke sfeer te creëren, waarin cliënten zich op hun gemak voelen. De medewerkers van Beter Horen Valkenswaard streven naar een persoonlijke en empathische benadering, waarbij de individuele behoeften van elke cliënt centraal staan.

Positieve Beoordelingen

Op Google My Business zijn er 30 recensies te vinden, die een duidelijk beeld geven van de positieve ervaringen van cliënten. De gemiddelde mening is 4.3/5, wat aangeeft dat Beter Horen Valkenswaard een hoog kwaliteitsniveau levert. Cliënten waarderen vooral de snelheid van de behandeling en de kundige personeel. Er wordt vaak gesproken over de vriendelijkheid en mededenkendheid van de audiciens. De focus op een persoonlijke benadering en de mogelijkheid tot een snelle oplossing van gehoorproblemen zijn belangrijke redenen voor de positieve beoordelingen. De cliënten beschrijven de ervaring als prettig, professioneel en oplossingsgericht. Er wordt vaak benadrukt dat de audiciens snel en goed om de patiënten hebben gezorgd.

Aanbeveling

Als u last heeft van gehoorproblemen of uw gehoor wilt laten testen, wordt Beter Horen Valkenswaard van harte aanbevolen. Met hun professionele expertise, toegankelijke locatie en persoonlijke service kunnen zij u helpen om uw gehoor te verbeteren en uw kwaliteit van leven te verhogen. De vriendelijke en kundige medewerkers zullen u met plezier begeleiden bij het vinden van de juiste gehooroplossing. Neem vandaag nog contact op voor een afspraak en ontdek de voordelen van optimaal gehoor.

👍 Beoordelingen van Beter Horen Valkenswaard

Beter Horen Valkenswaard - Valkenswaard
thieu V.
5/5

Snel en goed behandeld om mijn gehoor probleem te kunnen oplossen.

Beter Horen Valkenswaard - Valkenswaard
G V. S.
5/5

Uiterst kundige personeel. Zeer vriendelijk en meedenkend.

Beter Horen Valkenswaard - Valkenswaard
Jos V. D. S.
1/5

Mijn vader heeft woensdag 10 juli 2024 voor de zoveelste keer naar Beter Horen Valkenswaard gemoeten omdat zijn hoortoestel kuren vertoond. Van tevoren had ik keurig online een afspraak gemaakt maar mijn vader werd toch maandag 8 juli gebeld wat de reden was van de afspraak. Hetgeen ik raar vond omdat ik alle velden had ingevuld en ik had aangeven dat het toestel moest worden bijgesteld daar mijn vader alles zachtjes hoorde. Verder kraakte het toestel vaak en als de oude klok die in de woonkamer hangt, luidde, was het ook een drama met het toestel. Dan begon het rond te zingen in zijn oor, wat niet prettig was.

Ik had voor mezelf besloten dat ik weer meeging naar de afspraak in Valkenswaard. Die ochtend naar Beter Horen Valkenswaard. Eenmaal binnen zag ik aan het gezicht van de manager dat hij dacht : “Daar zijn ze weer”. Zijn collega en hij begonnen zonder te vragen te zoeken naar wat later bleek naar ons toestel. Hadden ze even in het systeem gekeken, hadden ze kunnen zien dat we geen toestel hadden besteld. Toen ik de manager een 10-tal minuten vroeg wat hij aan het zoeken was, keek hij me raar aan en zei gestresst: “Uw toestel”. Waarop ik aangaf dat we helemaal niet kwamen voor een toestel maar dat we kwamen om het huidige toestel af te stellen. Hij keek daarop in het systeem. En zei weer dat de gegevens die ik had ingevuld voor de afspraak niet compleet waren. Met een duidelijke snauwende toon. Het was duidelijk dat dit geen fijn gesprek ging worden. Hij besloot het toestel van mijn vader aan een onderzoek te onderwerpen. Tijdens dit onderzoek begon hij mijn vader vragen en opmerkingen te geven. Maar hij moest toch weten dat mijn vader dit niet hoort daar hij een hoorapparaat heeft. Dit gaf ik de manager diverse keren aan hetgeen werd ontvangen met een geïrriteerde zucht. Na een korte analyse was de conclusie van de manager dat het toestel defect was: “Hij is weer nat geworden”. Zei hij duidelijk geïrriteerd. Mijn vader kreeg niks mee van zijn geïrriteerde toon daar hij niks kon horen. Dit alleen al vond ik erg onbeschoft. “Deze moet weer opgestuurd worden” zei hij bijtend. “U moet wel het droogdoosje gebruiken meneer.” Ik zei tegen hem dat hij dat altijd doet. Er bleek ook een filtertje te missen in het toestel, dit moest hij ook duidelijk en onbeschoft en scherp meedelen aan mijn vader. Ik vroeg hem of er echt geen andere toestellen waren en hij gaf aan dat dit bij hen niet het geval was. Conclusie van het verhaal van de manager was dat mijn vader beter moest opletten als het regende. Wat raar was, want mijn vader doet zijn toestel altijd dan in zijn zak. Mijn vader gaf nog aan dat zijn broer hier nooit problemen mee heeft, maar hier werd niets mee gedaan. Eigenlijk werden al onze klachten en opmerkingen niet beantwoord en zeker niet gehoord, Hij was geïrriteerd en dat wilde hij heel duidelijk maken. We moesten blij zijn dat we een leentoestel van Beter Horen kregen. Dit was alleen geen leentoestel maar een ingeruild toestel van een klant die een ander toestel had aangeschaft bij Beter Horen. Toen ik dat hoorde, sloeg ik compleet achterover. Er waren dus helemaal geen Beter Horen leentoestellen, we waren overgeleverd aan de afgegeven inruilers van andere klanten. Bizar en vreemd vind ik.

Toen we buiten stonden zei ik tegen mijn vader: “Kun je als we in de auto zitten naar het City Centrum rijden dan vraag ik bij Specsavers of ze wellicht een andere oplossing voor je hebben”. Mijn vader bracht me naar het winkelcentrum in ons dorp. Nadat ik bij SpecSavers een tijdje moest wacht op de medewerker die er meer van wist werd me tijdens het gesprek met deze alleraardigste man duidelijk dat mijn vader eigenlijk een verkeerd toestel heeft daar mijn vader zou zweten uit in zijn gehoorgang wat de micro elektronica van het hoortoestel der maten zou beschadigen dat het defect raakt. In mijn ogen hadden ze dit ook moeten weten bij Beter Horen Valkenswaard.

Beter Horen Valkenswaard - Valkenswaard
Diana V. H.
5/5

Mijn Engelse schoonmoeder had problemen met haar hoorapparaten. De dame in de.winkel heeft haar heel goed geholpen zonder dat we een afspraak hadden en ondanks de drukte. Mijn schoonmoeder is haar ontzettend dankbaar.

Beter Horen Valkenswaard - Valkenswaard
Christine V. E.
5/5

Zomaar geholpen, terwijl de winkel niet eens open was! Zo fijn dat ze ons bij Van Boxtel uit de nood hebben geholpen met nieuwe filters, zodat onze zoon ook weer van de vakantie kon genieten!

Beter Horen Valkenswaard - Valkenswaard
Ankie V.
5/5

Mijn moeder heeft hier haar oren laten testen. Met alle geduld van de wereld is zij geholpen. Hier voel jij je geen nummer, maar een echte klant ! Dank je wel !

Beter Horen Valkenswaard - Valkenswaard
Cora V. B.
5/5

Marianne heeft me geweldig geholpen. Ze wist precies wat mijn beperkingen waren. Voelde me begrepen en gehoord.

Beter Horen Valkenswaard - Valkenswaard
Dick D. G.
5/5

Beter horen moet je eigenlijk niet komen. Maar als je gehoor je in de steek begint te laten, dan helpen zij je uitstekend. Prettige behandeling.

Go up