jæger
2/5
Lieve medewerkers, maar ze zijn niet duidelijk in wat ze doen en kunnen doen. Ik kwam hier voor een mogelijke medische transitie, sociale transitie heb ik helemaal onafhankelijk gedaan van de genderpoli. Anderhalf jaar moeten wachten voor tenminste een intake. Toen ik eindelijk daar kwam werd ik toen pas verteld dat ze geen medische transitie kunnen doorwijzen of kunnen helpen daarin, en dat ik dus alweer 2 jaar in de wachtrij moet staan voor het VU of Radboud. Ik ben toen in gesprek gegaan voor een verdere behandeling, maar de uitslag van dat gesprek heb ik ook nooit gekregen, de behandeling dus ook niet. Voor mij was het persoonlijk een verdoening van mijn tijd, in mijn anderhalf jaar van in de wachtrij moeten staan voor de hulp die ik hier wou krijgen heb ik alles al zelf kunnen fixen. Uiteindelijk moest ik weg, zonder veel keuze, omdat ik geen uiteindelijke “hulpvraag” meer had, terwijl ik ook geen duidelijkheid kreeg over wat ze allemaal wél konden doen voor mij. Jammer van mijn tijd, ik wist nog dat ik super blij was om eindelijk te kunnen beginnen, uiteindelijk was het een verdoening van mijn tijd en geld. Super jammer, maar niks beters verwacht van Lentis. De mensen zelf waren wel beleefd.