GGD Groningen - Groningen

Adres: Hanzeplein 120, 9713 GW Groningen, Nederland.
Telefoon: 503674000.
Website: ggd.groningen.nl.
Specialiteiten: GGD, Gemeenschappelijk gezondheidscentrum.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 44 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 3.2/5.

Locatie van GGD Groningen

De GGD Groningen is een belangrijke speler op het gebied van de openbare gezondheidszorg in de regio Groningen. Met hun hoofdkantoor gevestigd aan Hanzeplein 120, 9713 GW Groningen, Nederland, zijn zij makkelijk bereikbaar voor iedereen in de regio. Hun telefoonnummer is 503674000 en hun website is te vinden op ggd.groningen.nl.

De GGD Groningen is gespecialiseerd in het GGD en Gemeenschappelijk gezondheidscentrum. Het is hun missie om de gezondheid van de bevolking in de regio Groningen te bevorderen en te beschermen. Ze bieden een breed scala aan diensten aan, variërend van vaccinaties en screeningen tot geslachtsziektekundige diensten en mentale gezondheidszorg.

Een belangrijke eigenschap van de GGD Groningen is hun toegankelijkheid voor iedereen. Ze beschikken over een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeerplaatsen, zodat iedereen hun diensten kan gebruiken.

Op Google My Business heeft de GGD Groningen 44 recensies ontvangen, met een gemiddelde mening van 3.2/5. Dit geeft aan dat de meningen over de GGD Groningen gemengd zijn, maar dat er ook veel positieve ervaringen zijn.

In totaal zijn er meer dan 400 woorden te zeggen over de GGD Groningen, maar hier zijn de belangrijkste punten genoemd. Als je op zoek bent naar een betrouwbare en toegankelijke openbare gezondheidszorgprovider in de regio Groningen, is de GGD Groningen een zeer geschikte keuze.

Onze aanbeveling: Ga naar de website van de GGD Groningen op ggd.groningen.nl en kijk wat ze kunnen bieden voor jouw gezondheid. Neem contact op met hen als je vragen hebt of een afspraak wilt maken. Ze zijn er om je te helpen en te ondersteunen op weg naar een betere gezondheid.

Beoordelingen van GGD Groningen

GGD Groningen - Groningen
Milan
1/5

Klantenservice slaat nergens op. Ze hebben hoognodig een cursus nodig. Totaal niet vriendelijk of behulpzaam. Wat een mafkezen.

GGD Groningen - Groningen
Hendrik-Jan Drenth (JHH Drenth)
3/5

Vooraf via de site exact uitgezocht wat we nodig hadden aan vaccinaties voor onze reis naar China. Met 3 tegelijk afspraak gemaakt - op de rekening 3x consult voor info die we al hadden.
Vaccinaties gingen prima - erg soepel maar de prijs viel beetje tegen en ook dat dit vooraf niet duidelijk gemeld is. Er was 1 vervolg afspraak nodig en ook die heeft weer consult kosten erop.

GGD Groningen - Groningen
bonny werf
2/5

ik heb half oktober 23 geprobeerd een afspraak te maken voor een coronavacinatie, bij het landelijke nummer 0800 7070.
dat is niet gelukt omdat ze de privacywet (weer) overtreden.
nu staat de GGD niet bekend om hun privacyveiligheid.
de vorige managers, die van 3 jaar geleden, zijn hopelijk ontslagen.
maar ook de nieuwe leiding zijn zich nog niet genoeg bewust van privacy veiligheid.
ook inspreken doe ik niet meer, een keuzetoets is voldoende en anoniem. maar een persoon aan de lijn is ook goed en klantvriendelijker.
gelukkig was de plaatselijke GGD wel bereid een afspraak te maken.
b.m.w.

GGD Groningen - Groningen
Marjan Ebeling
3/5

Parkeerplaats is eindelijk uitgebreid. Nou hebben ze het binnen vol gebouwd met tafels zodat de ouders met hun kind die op de aankleedkussen moet geen ruimte meer hebben naast de aankleedkussen. Je kunt de luiertas niet eens meer naast de aankleedkussen zetten. Deze verandering is geen verbetering.

GGD Groningen - Groningen
Henry Korteschiel
5/5

Voor het maken van een verre reis worden vaccinaties geadviseerd. De GGD kan deze zetten. Na het maken van een afspraak wordt je, op de dag zelf, vriendelijk ontvangen en door de eventuele gezondheidsrisicos gepraat.
De kosten vallen mee en je wordt goed geïnformeerd.
De deskundige medewerkers zijn professioneel en denken mee.

GGD Groningen - Groningen
Richard V
4/5

Vriendelijk geholpen. Inrichting in de gangen is mooi. Terzake kundig qua bestemmingen en wat nodig is qua inentingen - dat mag natuurlijk ook wel... Eerdere dossiers worden keurig samengevoegd. Gele boekjes worden bijgewerkt. Omgaan met prikweerstand bij kinderen zou nog wat kunnen verbeteren... maar ja, is ook wel lastig.

GGD Groningen - Groningen
frank pipo
1/5

Zeer amateuristisch.. we zijn nu al 4 keer gebeld in 1 ochtend omdat er iets in het systeem niet zou kloppen. 4 keer leggen wij netjes uit hoe het bij ons daadwerkelijk zit en krijg je als antwoord"ja maar het systeem zegt wat anders". Je word dus voor leugenaar uitgemaakt omdat ze zelf iets verkeerds hebben genoteerd. Ook kost zo'n gesprek gemiddeld 10 minuten. Dat zijn 10 minuten die we missen van onze andere taken zoals een online vergadering of les. Je kan wel merken dat het niveau van de bellers nog onder dat van een gemiddelde klantenservice ligt. Wauw. En deze organisatie moet ons helpen met zoiets serieus als het Coronavirus. Ik zeg: GGD, weg ermee!

GGD Groningen - Groningen
Ida Horvath
1/5

Ik heb van het huisbezoeker te kreegt GEEN HULP!

Zijn stopt mijn 4.5 jaar oud kind kreegt een kinderpsyholoog .
Mijn kind gebeuren een straffbaar heid.
Daaroom ze denkt kan de huisaarts te bellen en praaten de kind heeft geen hulpnoidig een psyhoolog of huis hulp!
Zij altijd manipulativ te doen als -zé moet mijn Thuis komen.
..
Grappig vrouw!

-zé heeft goede kontakt van het wijktem en maakt me meer probleem!
Ziek mentaal.

Go up