GGD IJsselland - Zwolle

Adres: Zeven Alleetjes 1, 8011 CV Zwolle, Holandia.
Telefon: 384281428.
Strona internetowa: ggdijsselland.nl
Specjalności: Wydział zdrowia publicznego.
Inne ważne informacje: Parking dostępny dla osób na wózkach, Toaleta dla osób na wózkach, Wejście dostępne dla osób na wózkach, Toaleta, Karty debetowe, Płatności mobilne NFC.
Opinie: Ta firma ma 38 recenzji na Google My Business.
Średnia opinia: 3/5.

📌 Lokalizacja GGD IJsselland

GGD IJsselland Zeven Alleetjes 1, 8011 CV Zwolle, Holandia

⏰ Godziny otwarcia GGD IJsselland

  • Poniedziałek: 08:00–17:00
  • Wtorek: 08:00–17:00
  • środa: 08:00–17:00
  • Czwartek: 08:00–17:00
  • Piątek: 08:00–16:30
  • Sobota: Zamknięte
  • Niedziela: Zamknięte

GGD IJsselland jest profesjonalną organizacją z siedzibą w Zeven Alleetjes 1, 8011 CV Zwolle, Holandia. Ta firma specjalizuje się w dziedzinie zdrowia publicznego. W ofercie znajdują się różne usługi, takie jak świadczenia zdrowotne, poradnie i konsultacje.

Adres firmy jest dogodnie zlokalizowany, a dostępność osób poruszających się na wózkach została starannie uwzględniona. Na terenie obiektu znajduje się również parking oraz toaleta dla osób na wózkach. Oprócz tego firma akceptuje płatności mobilne NFC oraz kart debetowych.

Na stronie internetowej ggdijsselland.nl firma prezentuje się profesjonalnie. Firma ma 38 recenzji na Google My Business, a średnia ocena wynosi 3/5.

Charakterystyka i lokalizacja firmy

GGD IJsselland oferuje szeroki zakres świadczeń zdrowotnych i konsultacji w dziedzinie zdrowia publicznego. Firma położona jest w centrum Zwolle, co ułatwia dostęp do jej usług. Dostępność osób poruszających się na wózkach została starannie uwzględniona, a na terenie obiektu znajduje się również parking oraz toaleta dla osób na wózkach.

Informacje kontaktowe i płatności

Do kontaktu z GGD IJsselland można się wysłać na adres Zeven Alleetjes 1, 8011 CV Zwolle, Holandia lub poczekać na telefoniczną wycię, pod n 384281428. Swoje usługi firma akceptuje również płatności mobilne NFC oraz kart debetowych.

Opinie klientów

Firma ma 38 recenzji na Google My Business, co świadczy o dużym zainteresowaniu jej usługami. Średnia ocena wynosi 3/5, co wskazuje na dobre, ale nie idealne wrażenia klientów.

👍 Recenzje dla GGD IJsselland

GGD IJsselland - Zwolle
Hapseflapse J.
1/5

Ggd is belast met controle op zorgaanbieders, maar het feit dat mensen zonder zorg komen te zitten en daardoor soms zelfs op straat overlijden, betekent dat er onvoldoende gerapporteerd wordt over passende begeleiding, kwalitatieve zorgverleners en voldoende zorg over het algemeen voor vooral kwetsbare doelgroepen.

GGD IJsselland - Zwolle
maurice F.
1/5

Het corona vaccin zou veilig zijn en transmissie voorkomen. Geen van beiden blijkt waar. Een van de drie gegeven corona vaccinaties door de GGD, Astra Zenica, is vanwege de bijwerkingen van de markt gehaald. Ik zou met de gigantische overserfte vooral in landen en regio's waar veel corona vaccinaties zijn gegeven mij als GGD me verantwoordelijkh voelen voor de vele overleden en groot aantal bijwerkingen. Niets hierover op jullie website. Hoe kan dit ?

GGD IJsselland - Zwolle
Sandra
1/5

Jeugdarts gaat in op verzoek van school 'gedaan via de voicemail' om een leerling uit te nodigen voor een gesprek 'ziekteverzuim' als ik als ouder vraag of hiervoor toestemming gevraagd had moeten worden krijg ik daar geen antwoord op. Na het indienden van de vraag d.m.v. een klacht krijg ik na 4 weken te horen dat hier inderdaad toestemming voor gevraagd moet worden en vervolgens zegt de Jeugdarts nu dat ze er vanuit ging dat er toestemming was gegeven maar vanaf het moment dat ik haar die vraag stel en haar op de hoogte breng dat er geen toestemming gevraagd was is ze hier niet transparant over en zwijgt ze.

Vervolgens zegt de GGD IJsselland deze afspraak af zonder vermelding van reden (maar die nu wel duidelijk is).

Deze organisatie wil duidelijk niet toegeven niet juist gehandeld te hebben en zijn niet transparant dat maakt ze onbetrouwbaar!!

Tip: Als medewerkers je simpele vraag niet willen beantwoorden en elke keer vragen om het contactformulier in te vullen die vervolgens ook niet wordt beantwoord bel dan eens vanaf een ander nummer.

School mag dus niet zonder toestemming van ouders & leerling (toestemming leerling vanaf 12 jaar) een verzoek bij de GGD voor 'ziekteverzuim' gesprek indienen.

Door dit wel te doen word er dus zonder toestemming persoonsgegevens uitgewisseld.

Aanvulling:
Ondertussen ligt mijn klacht al 3 maanden bij de GGD IJsselland na 8 weken kreeg ik een brief van de teammanager en die wimpelde alles uit mijn klacht af en als ik het er niet mee eens was moest ik me opnieuw melden.

Vervolgens contact gehad met de klachtenfunctionaris die mij vertelde dat mijn klacht een informele status had en verwees naar artikel 5 uit hun klachtenregeling maar een klacht hoort binnen 6 weken afgehandeld te zijn. Ik heb contact met de Ombudsman opgenomen en die heeft de ze laten weten dat artikel 5 uit de klachtenregeling GGD IJsselland 2017 in strijd is met artikel 9.11 van de Algemene wet bestuursrecht.

Ze kunnen niet eenzijdig een informele status geven aan een klacht en vervolgens het termijn niet in acht nemen.

De Ombudsman heeft hun dringend verzocht mijn klacht zo spoedig mogelijk af te handelen, 2 weken erna wordt er contact met mij opgenomen maar er lijkt na 13 weken nog niet eens een klachtenbehandelaar te zijn aangesteld.

Het lijkt er op dat mijn klacht niet bij het bestuur terecht mocht komen en daar lijkt deze nu wel eindelijk te liggen maar gezien deze ook geen spoed lijken te hebben heb ik de hoop op een goede afhandeling waarbij je als ouder de erkenning krijgt dat regels/wetten niet zijn gevolgd door de GGD IJsselland (wat met de informatie van de Ombudsman nu ook al is bevestigd) opgegeven.

GGD IJsselland - Zwolle
C V. K.
2/5

Volgens de ggd kan ik een tweede vaccinatie krijgen na corona en 1 vaccinatie astrazenica. Het hoeft niet maar als u wilt kunt u het landelijke nummer bellen en daar een afspraak maken. Vervolgens drie kwartier in de wacht en wat schetst mijn verbazing, er wordt mij een afspraak geweigerd. Wie zitter er eigenlijk aan de telefoon. Mensen die totaal geen verstand hebben? Jammer dat er zoveel verschillende verhalen verteld worden.

GGD IJsselland - Zwolle
Susan
5/5

Ik heb me gisteren laten testen. Vandaag toch even gebeld of de uitslag binnen was. Ik kreeg Rina een bijzonder vriendelijke mw die me geheel begreep goed probeerde uit te leggen dat de test niet bekend is. Na even met haar te hebben gesproken heeft ze mijn telefoon genoteerd om mij te bellen zodra de uitslag bekend was van covid test. Ik werd net iets voor 17 uur gebeld met bericht van Rina wat de uitslag van de test was.

Ik vond haar bijzonder vriendelijk behulpzaam en vooral begripvol. Mijn dank is groots!

GGD IJsselland - Zwolle
Roel V. D.
5/5

Afgelopen vrijdagmorgen voor ons beide een afspraak gemaakt voor het testen. Vriendelijk en uitstekend te woord gestaan. middags getest en s'avonds hadden we de uitslag al. Daarop zijn we beide door een vriendelijk en deskundige medewerkerster van de GGD gebeld en duidelijk informatie gekregen.
Dik in orde.

GGD IJsselland - Zwolle
Maartje L.
5/5

Ik kwam er laat achter dat ik voor mijn trip naar Amerika ook een herstelbewijs kon tonen in plaats van een negatieve test. De pcr was op mijn werk in het ziekenhuis afgenomen dus was niet via de ap te verkrijgen. Ik ben onwijs vriendelijk en snel geholpen aan mijn herstelbewijs zodat ik goed en wel op reis kan! Super service

GGD IJsselland - Zwolle
Mark D.
1/5

Testlocatie Hardenberg, laat iemand die id kaart is vergeten maar hem wel op de app kan laten zien. Terug naar huis gaan.
Probleem zelf geen rijbewijs dus iemand zonder corona moet mee.
Diegene heeft inmiddels ook klachten.
Maar keurig aan de regels gehouden hoor.
Beetje bevel is bevel cultuur.
Goed bezig daar.

Go up