Huisartsenpraktijk De Schans - Dronten

Adres: De Bolder 28, 8251 KC Dronten, Nederland.
Telefoon: 321312244.
Website: huisartsengroepdeschans.nl
Specialiteiten: Huisarts.
Andere interessante gegevens: Rolstoeltoegankelijk toilet, Rolstoeltoegankelijke ingang, Rolstoeltoegankelijke parking, Toilet.
Beoordelingen: Dit bedrijf heeft 35 recensies op Google My Business.
Gemiddelde mening: 2.6/5.

📌 Locatie van Huisartsenpraktijk De Schans

Huisartsenpraktijk De Schans De Bolder 28, 8251 KC Dronten, Nederland

⏰ Openingstijden van Huisartsenpraktijk De Schans

  • Maandag: 08:00–17:00
  • Dinsdag: 08:00–17:00
  • Woensdag: 08:00–17:00
  • Donderdag: 08:00–17:00
  • Vrijdag: 08:00–17:00
  • Zaterdag: Gesloten
  • Zondag: Gesloten

Huisartsenpraktijk De Schans, gelegen op Adres: De Bolder 28, 8251 KC Dronten, Nederland, is een toegankelijke en vriendelijke huisartsenpraktijk die zich richt op het bieden van hoogwaardige zorg aan haar patiënten. Met een gemiddelde beoordeling van 2.6/5 op basis van 35 recensies op Google My Business, geeft dit bedrijf een goed beeld van de tevredenheid van zijn klanten.

Specialiteiten

De praktijk specialiseert zich in algemene huishoudelijke zorg. Ze bieden ondersteuning en advisering op verschillende gebieden, waaronder gezondheidsbevordering, preventie en behandeling van verschillende aandoeningen.

Toegankelijkheid

De praktijk staat bekend om zijn toegankelijkheid voor patiënten met een beperking. Er is een rolstoeltoegankelijk toilet, een rolstoeltoegankelijke ingang en parkeerplaats beschikbaar, waardoor iedereen de praktijk gemakkelijk kan bezoeken.

Telefoon en website

U kunt de praktijk bereiken via het telefoonnummer 321312244. Daarnaast is er de mogelijkheid om meer informatie te verkrijgen op de website: huisartsengroepdeschans.nl.

Beoordelingen

Veel patiënten hebben positieve ervaringen opgeschreven. Zo zijn er klanten die waarderen dat de afspraken vaak op tijd zijn en de secretaresse vriendelijk en behulpzaam is. Sommige patiënten kunnen zich wel enigszins teleurgesteld voelen vanwege soms later verschijnen van de arts.

Recommensie

Hoewel de gemiddelde beoordeling niet uitzonderlijk hoog is, geeft het de algemene indruk dat Huisartsenpraktijk De Schans een redelijk functionerende en toegankelijke praktijk is. Ze bieden de basiszorg die je kunt verwachten van een traditionele huisartsenpraktijk. Het is aan te raden om zelf een bezoek te brengen om te zien of de praktijk aan je verwachtingen voldoet.

Eenmaal aangekomen, kan je via hun website of telefonisch contact opnemen voor meer gedetailleerde informatie of om een afspraak te maken. Het kan ook nuttig zijn om voorafgaand aan een bezoek te lezen wat andere patiënten ervan vonden. Dit kan je een goed beeld geven van wat je kunt verwachten. Huisartsenpraktijk De Schans staat open voor al je vragen en zorgen over je gezondheid, dus aarzel niet om contact op te nemen.

👍 Beoordelingen van Huisartsenpraktijk De Schans

Huisartsenpraktijk De Schans - Dronten
Nathalie M.
5/5

Ik vind top praktijk.
De secretaris ook heel behulpzaam en vriendelijke.
Kan makkelijk parkeren.
Netjes wachten kamer.
Meestal ze zijn altijd op tijd.
Een keer meegemaakt dat ze waren iets later op afgesproken tijd
Ik ben daar echt tevreden

Huisartsenpraktijk De Schans - Dronten
Tona V.
5/5

Prima ervaringen!
Ik zou het fijn vinden om zelf de afspraak POH te verzetten, vooral omdat soms al een (half) jaar tevoren een afspraak gemaakt wordt.

Huisartsenpraktijk De Schans - Dronten
Katara B.
1/5

Het is nu 8:15, ik bel ik krijg herhaaldelijk dat als ik een assistent wil spreken op 2 moet drukken… dat doe ok blijft het bandje zich herhalen em aangeven dat ik gebruik kan maken van portaal em verbinding wordt verbroken. Geen eens een wachttijd of iets aangegeven. ZOOOOOO SLECHT!!! HOE IN GODSNAAM LEVEREN JULLIE ZORG EN AANDACHT VOOE PATIENTEN OP DEZE WIJZE, SCHANDALIG !

Huisartsenpraktijk De Schans - Dronten
Benny B.
1/5

2020
Telefonisch duurt het meer dan een minuut voordat je eindelijk het keuzen menu krijgt ivm corona. Erg onhandig!!

2024
Inmiddels 4 jaar verder. En het lijkt wel steeds erger te worden. 15e in de wachtrij. Terugbel verzoek gedaan tussen 10 en 11. Werd 11:30 gebeld. Ik leg mijn klachten uit. Maar geen koorts dus geen afspraak. Gezegt dat ik denk dat mijn ribben gekneusd zijn door het vele hoesten. Maar daar kunnen ze toch niks aan veranderen. Dus geen afspraak mogelijk. Ze heeft voor mij ook al 40 mensen moeten afwijzen. Wat is dit voor maatschappij -_-. Je hebt niet eens zelf meer het recht een afspraak te krijgen bij je huisarts. Meteen de verbinding verbroken want met deze telefoniste valt niet te praten..

Huisartsenpraktijk De Schans - Dronten
Samhaa M.
1/5

Belachelijk hoe lang de wachtrij van de telefoon is.
Elke dag, op verschillende momenten van de dag, meerdere malen per week, probeer ik een afspraak te maken.
Elke keer heb ik weer 10 mensen voor mij of word de verbinding gewoon verbroken.

Verwijzen ze mij door naar de website waar ook geen mogelijkheid is om een afspraak te plannen.

Huisartsenpraktijk De Schans - Dronten
Isabel S.
1/5

VRESELIJK!! Je wordt 100% niet serieus genomen door de assistentes, hun bepalen of je afpraak krijgt of niet (alsof hun de artsen zijn). Daarnaast ga je zelf uitzoeken wat jou mankeert door middel van diverse zelftesten en krijg je te horen dat ze NOOIT van zo een test hebben gehoord. Ook wanneer je de link naar de erkende zelftest site geeft.

Dan mag je ook door DEZELFDE ASSISTENTES horen dat je dramatisch doet omdat je al 5 maanden verergerende klachten heb en nu geirriteerd en moe ben... jullie moeten je schamen!!

Mijn huisdieren arts heeft 100x betere assistentes💯

Huisartsenpraktijk De Schans - Dronten
Sandra R.
1/5

Te lange wachttijden aan de telefoon je belt 8 uur stipt zijn nog dicht je belt 8.01 je bent beller nummer 12 echt belachelijk. En helemaal sinds ze alles vragen moeten is dit zo. Vind ook vervelend dat de dokter altijd uitloopt en het nooit aangegeven wordt zoals het hoort.

Huisartsenpraktijk De Schans - Dronten
Klaudia P.
1/5

Er is een blonde, oude receptioniste die haar werk duidelijk niet begrijpt. Een receptioniste zonder medische opleiding vertelt mensen dat ze niet naar de dokter hoeven als ze duidelijk stikken! idioot. Dat doet ze niet alleen, ze luistert ook niet naar patiënten, maar praat gewoon over haar dingen zodat je weg kunt gaan!

Go up